Goeiemiddag,
Helaas zit ik met een gebroken been thuis.
Maar game kan ik nog wel 🙂 maar wil graag een nieuwe game
niet te veel geld. Kent iemand nog wat leuke games
Zelf heb ik Destiny, Ac Unity, Sniper ghots, Fifa.
Hoor graag jullie mening
Topic: Welke Game?
06 januari 2015om 15:58

Misschien kun je GTA V halen. Kun je flink wat uren insteken.
als je van rpg hou Dragon age inquisition.
Dan ben je de eerste 150 uur wel bezig.
Eens met redrum. Dragon is mijn eerste rpg en vind hem zeer vermakelijk
Dragon age moet wel je smaak zijn. Ik zou dan eerder voor gta gaan
Dragon age, een echte aanrader, zeker als je tijd te veel heb.
Je zou far cry 4 kunnen proberen. The binding of isaac is erg verslavend en er kan makkelijk 100 uur in gaan zitten. Succes met je keuze!
Als je van race games houdt raad ik je the crew aan! Urenlang plezier 🙂
En natuurlijk veel sterkte gewenst!
Ik raad ook GTA 5 of Dragon Age aan. Zijn beiden zo groot dat je been weer heel is tegen de tijd dat je ze hebt uitgespeeld.
En ze zijn allebei te koop rond de 50 volgens mij. Bij mediamarkt waren ze iig 54 en ik heb DA toen gekocht voor 44 uit de store.
Farcry 4 heel vet en mooi!
Gaat ook wel wat tijd in..
Battlefield 4 + Premium voor iets van nog geen 30 euro in de Playstation store. Je beschikt dan over ongeveer 30 maps en alle bonussen die je als Premium member krijgt. Plus het spel is gewoon fantastisch en grafisch erg mooi.
Dankjullie wel x na dit heb ik vanmiddag door mijn lieve vriending
Dit laten halen;
Killzone
Dragon age
Battelfield premium aangeschaft
En ik zag first light wat een mooie game waar ik even vergeten.
Bedankt
Niemand gaat voor The Last of Us? :3
Jongens toch.
[quote]Goeiemiddag,
Helaas zit ik met een gebroken been thuis.
Maar game kan ik nog wel 🙂 maar wil graag een nieuwe game
niet te veel geld. Kent iemand nog wat leuke games
Zelf heb ik Destiny, Ac Unity, Sniper ghots, Fifa.
Hoor graag jullie mening[/quote]
Ik dacht dat je gamede met je benen. hahaha.
OT:
probeer ’n racespel of een RPG.
je eigen collectie bestaat uit alles, behalve racen en ’n goede RPG haha.