Topic: Welke Game?

06 januari 2015om 15:58

Goeiemiddag,
Helaas zit ik met een gebroken been thuis.
Maar game kan ik nog wel 🙂 maar wil graag een nieuwe game
niet te veel geld. Kent iemand nog wat leuke games
Zelf heb ik Destiny, Ac Unity, Sniper ghots, Fifa.
Hoor graag jullie mening

13 reacties

  1. User  avatar
    165 XP

    Misschien kun je GTA V halen. Kun je flink wat uren insteken.

    0
  2. User  avatar
    1947 XP

    als je van rpg hou Dragon age inquisition.

    Dan ben je de eerste 150 uur wel bezig.

    0
  3. User  avatar
    1157 XP

    Eens met redrum. Dragon is mijn eerste rpg en vind hem zeer vermakelijk

    0
  4. User  avatar
    2766 XP

    Dragon age moet wel je smaak zijn. Ik zou dan eerder voor gta gaan

    0
  5. User  avatar
    576 XP

    Dragon age, een echte aanrader, zeker als je tijd te veel heb.

    0
  6. User  avatar
    259 XP

    Je zou far cry 4 kunnen proberen. The binding of isaac is erg verslavend en er kan makkelijk 100 uur in gaan zitten. Succes met je keuze!

    0
  7. User  avatar
    433 XP

    Als je van race games houdt raad ik je the crew aan! Urenlang plezier 🙂

    En natuurlijk veel sterkte gewenst!

    0
  8. User  avatar
    482 XP

    Ik raad ook GTA 5 of Dragon Age aan. Zijn beiden zo groot dat je been weer heel is tegen de tijd dat je ze hebt uitgespeeld.
    En ze zijn allebei te koop rond de 50 volgens mij. Bij mediamarkt waren ze iig 54 en ik heb DA toen gekocht voor 44 uit de store.

    0
  9. User  avatar
    138 XP

    Farcry 4 heel vet en mooi!

    Gaat ook wel wat tijd in..

    0
  10. User  avatar
    9 XP

    Battlefield 4 + Premium voor iets van nog geen 30 euro in de Playstation store. Je beschikt dan over ongeveer 30 maps en alle bonussen die je als Premium member krijgt. Plus het spel is gewoon fantastisch en grafisch erg mooi.

    0
  11. User  avatar
    316 XP

    Dankjullie wel x na dit heb ik vanmiddag door mijn lieve vriending
    Dit laten halen;
    Killzone
    Dragon age
    Battelfield premium aangeschaft
    En ik zag first light wat een mooie game waar ik even vergeten.
    Bedankt

    0
  12. User  avatar
    39 XP

    Niemand gaat voor The Last of Us? :3
    Jongens toch.

    0
  13. User  avatar
    1042 XP

    [quote]Goeiemiddag,
    Helaas zit ik met een gebroken been thuis.
    Maar game kan ik nog wel 🙂 maar wil graag een nieuwe game
    niet te veel geld. Kent iemand nog wat leuke games
    Zelf heb ik Destiny, Ac Unity, Sniper ghots, Fifa.
    Hoor graag jullie mening[/quote]

    Ik dacht dat je gamede met je benen. hahaha.

    OT:
    probeer ’n racespel of een RPG.
    je eigen collectie bestaat uit alles, behalve racen en ’n goede RPG haha.

    0