zag dit voorbij komen op twitter. het is en blijft twitter dus niets is zeker. zou ze zelf graag zien verschijnen. wel een beetje jammer dat er twee bundels zijn(is en blijft call of duty)
[url=”pic.twitter.com/gC2lkbwar6″]pic.twitter.com/gC2lkbwar6[/url]Topic: call of duty next gen remakes
06 januari 2015om 22:30

als ze dit serieus doen dan is dat echt achterlijk, ze zijn bezig om games te maken die vooral om multiplayer draaien. en dan verwachten ze dat deze multiplayers van de hd remakes echt kunnen concureren met de nieuwste cod mp’s ?
die van de eerste twee modern warfares misschien.
Ik zou het best wel willen hebben :O! Lijkt me echt heel gaaf!
Die van de Warfares zou ik wel halen, die van blackops absoluut niet. Van mij mogen ze komen!
Call Of Duty 4 Remake zou perfect zijn blijft voor mij de beste !
Ik zou ze allebij halen want ik hou echt van alles behalve MW3 XD!
Ik had een paar maanden terug gelezen dat het om een bundel gaat zonder Multiplayer. Ik heb de bron niet bij de hand, maar of jullie dit geloven of niet laat ik aan jullie over. Ik zelf zou graag nog de multiplayer van COD MW 1 en 2 willen spelen, omdat dit de enige spellen waren zonder rare wapens en vliegtuigen die we nog nooit hebben gezien.