Topic: Driveclub savegame

07 januari 2015om 11:34

Morgen,

Een maat van me heeft een 2e hands PS4 gekocht met een 12mnd PSN abbo (onder de naam van de oude gebruiker). Nu is deze bijna afgelopen maar is hij met Driveclub dusdanig ver dat hij niet opnieuw wil beginnen.

Als hij nu zijn oude PSN/PS3 account op de PS4 zet (met nieuw 12mnd PSN abbo) kan hij dan de savegames overzetten zodat hij niet opnieuw hoeft te beginnen? (alles unlocked qua auto’s en de sterren in de trophy’s etc etc). In hoeverre zijn savegames persoonlijk gekoppeld aan een account? Nu wil hij ook de seasonpass aanschaffen maar volgens mij is dit op basis van een persoonlijk account.

3 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

[quote]Morgen,

Een maat van me heeft een 2e hands PS4 gekocht met een 12mnd PSN abbo (onder de naam van de oude gebruiker). Nu is deze bijna afgelopen maar is hij met Driveclub dusdanig ver dat hij niet opnieuw wil beginnen.

Als hij nu zijn oude PSN/PS3 account op de PS4 zet (met nieuw 12mnd PSN abbo) kan hij dan de savegames overzetten zodat hij niet opnieuw hoeft te beginnen? (alles unlocked qua auto’s en de sterren in de trophy’s etc etc). In hoeverre zijn savegames persoonlijk gekoppeld aan een account? Nu wil hij ook de seasonpass aanschaffen maar volgens mij is dit op basis van een persoonlijk account.[/quote]

Ik denk dat de savegame account gebonden is, maar proberen kan natuurlijk altijd.
    Als het de disc versie is is het geen probleem met een season pass.
    Als het de digitale versie is in principe ook niet. Maar dan moet je het oude account er wel op laten staan. Die zul je niet kunnen spelen als die er af is

0
  2. User  avatar
    247 XP

De savegames zijn gelukkig gekoppeld aan een account.

0
  3. User  avatar
    1100 XP

Niet mogelijk,anders kopieerde iedereen zo de savegame en hopa alle sutos unlocked.Gewoon gamen vanaf het begin En driveclub is gewoon genieten,die autos komen vanzelf.

0