Kan niet wachten!
Topic: Future Of Gaming: Realistic 3D Virtual Gaming System With Treadmill
07 januari 2015om 18:43
Kan niet wachten!
Ik heb het niet zo echt met die virtual reality meuk.
Geef mij maar een goeie TV die alles fatsoenlijk toont, en ik ben tevreden.
Al lijkt het wel gaaf een keertje een horror game te spelen met zo’n ding op m’n kop.. ^^
WOW !!!!! hier word je blij van. daar hangt wel een uitzonderlijk prijskaart aan vast.
dit willen veel gamers wel bezitten.
Lol, dat is best vet inderdaad! Maar ik denk ook best vermoeiend!
Iemand toevallig de anime sword art online gezien? Daar hebben ze nervegear, een helm die je op zet.
Daarna ga je liggen op bv een bed, en word je in de virtuele wereld in je personage geplaatst.
Je kunt doen en laten wat je wilt, terwijl je echte lichaam gewoon stil blijft liggen.
Als zo iets komt, ben ik van de partij!
Zou vet zijn als dit ooit op een dag mainstream en betaalbaar is 🙂
[quote]Lol, dat is best vet inderdaad! Maar ik denk ook best vermoeiend!
Iemand toevallig de anime sword art online gezien? Daar hebben ze nervegear, een helm die je op zet.
Daarna ga je liggen op bv een bed, en word je in de virtuele wereld in je personage geplaatst.
Je kunt doen en laten wat je wilt, terwijl je echte lichaam gewoon stil blijft liggen.
Als zo iets komt, ben ik van de partij![/quote]
Ja, dan kan ik straks niet meer uitloggen xD.
[quote]Ja, dan kan ik straks niet meer uitloggen xD.[/quote]
Ik zat voor de grap even rond te browsen gister avond, en nou zijn er een aantal mensen die serieus onderzoek naar dat systeem aan het doen zijn! De kennis van die gasten gaat erg ver!
Voor de mensen die het interessant lijken, een Engels forum:
http://www.scienceforums.com/topic/27902-how-long-until-we-could-make-a-real-sword-art-online-sao-nerve-gear-type-device/
Haha super mooi!
LOL als dit de toekomst van gamen is zie ik het somber in… de meeste mensen hebben niet de ruimte voor zo’n installatie in hun huis om nog maar te zwijgen over andere praktische dingen die je als nadelen kunt opnoemen.
Ik zie dit eerder op gameconventies en dergelijke een hit worden maar niet in de huiskamer bij de meeste gamers.
[quote]LOL als dit de toekomst van gamen is zie ik het somber in… de meeste mensen hebben niet de ruimte voor zo’n installatie in hun huis om nog maar te zwijgen over andere praktische dingen die je als nadelen kunt opnoemen.
Ik zie dit eerder op gameconventies en dergelijke een hit worden maar niet in de huiskamer bij de meeste gamers.[/quote]
Precies! Laten we ook maar even de prijs van zo’n heuze constructie achterwege laten, anders is het helemaal van het potje getikt.