Forum

Topic: smartwatch

Anoniem's avatar

Zijn er hier mensen met een smartwatch en zo ja wat zijn de ervaringen? Ik zie er steeds meer op de markt komen en zie door de bomen het bos niet meer. Zijn de merkloze ook wat?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Zijn er hier mensen met een smartwatch en zo ja wat zijn de ervaringen? Ik zie er steeds meer op de markt komen en zie door de bomen het bos niet meer. Zijn de merkloze ook wat?

    Ik zit heel erg te denken om de Sony SmartWatch 2 te kopen voor 110 euro.
    Ik zou geen merkloze crap halen

  2. 490 XP
    Goregash's avatar

    Ik heb ze gezien, ook mijn vader heeft er een, maar ik zie eigenlijk nog steeds het nut er niet van in. Erg veel kan je er niet mee. Is meer om meldingen te geven van je telefoon en uiteraard, waar een watch voor bedoeld is, de tijd weergeven. Verder moet je bluetooth aan hebben op je telefoon dus dat kost daar weer meer batterij en je horloge moet ook opgeladen worden elke 3 dagen of zo.

    Eerlijk gezegd zou ik em niet hoeven maar ik snap wel waarom mensen em willen. En ik moet zegen 110 voor een sony is niet duur.