Topic: Welke game remakes/sequels zou jij graag op de PS4 willen zien?

10 januari 2015om 14:15

Ik was even aan het browsen op het YouTube en kwam toevallig een oude klassieker voor de PS2 tegen, namelijk The Godfather: The Game! Een geweldige game in de tijden van de PS2, waar ik nog altijd graag een HD remake van zou willen zien op de PS4 of eventueel een sequel naast The Godfather 2 Game. De sfeer was gewoon geweldig en ook de graphics waren niet verkeerd, zeker niet in die tijd. Ik weet zeker dat jullie ook graag remakes en/of sequels van de wat oudere games op de PS1/PS2 zouden willen zien, dus deel hier jullie lijst en verhaal!

Waar ik graag een remake van zou willen zien:

The Godfather: The Game
Mafia 1

26 reacties

  1. User  avatar
    9970 XP

    Hier is al een topic van geloof ik..

    Maar ik zou best een remake willen zien van wat oudere games, uit mijn vroegere game tijd.
    Ik bedoel dan de eerdere games van hideo kojima, met name metal gear 1 en 2 die alleen nog maar in 2d zijn, en vooral SD snatcher!

    0
  2. User  avatar
    28 XP

    crash bandicoot!

    0
  3. User  avatar
    252 XP

    Modnation Racers

    0
  4. User  avatar
    351 XP

    [quote]crash bandicoot![/quote]

    Mee eens, wat een tijd ingestoken toen ik een klein jongetje was. Food old days =$

    0
  5. User  avatar
    1299 XP

    Scarface: The World Is Yours

    0
  6. User  avatar
    833 XP

    The godfather is toch op de ps3 uitgekomen?

    Ik speel hem nu op de xbox 360. Geweldige game.
    Je stoort je ook niet aan de graphics en gameplay want die zijn zeer goed. (xbox360)

    Hoop zelf dat godfather 3 uitkomt.

    Need for speed underground 2 mag van mij.

    0
  7. User  avatar
    1042 XP

    timesplitters alle delen in 1!

    En ja hier is al een topic over!

    0
  8. User  avatar
    789 XP

    Sowieso een port van Phantasy star online 2 naar de ps 4 want ook al is het spel geheel in het Japans is de community zo vriendelijk dat ze je altijd alles uitleggen (ik heb nog nooit so’n aardige mensen online getroffen).
    Een sequel van socom zou ook niet verkeerd zijn (ik weet dat ze nu aan soort van socom werken voor de ps4).
    Een goede RTS bijv: een soort van world in conflict (ik snap dat het vrijwel onmogelijk is om echte RTS games op console te spelen).
    En last but not least: een remake van de oude SMT en persona games in HD (of gewoon een port).

    0
  9. User  avatar
    3330 XP

    God of War III zou ik heel graag terug willen zien of natuurlijk een nieuw deel over Kratos 😉

    0
  10. User  avatar
    393 XP

    [quote]timesplitters alle delen in 1!

    [/quote]

    Dit! En Dark Cloud 1&2 en Rogue Galaxy. Misschien Final Fantasy XII nog, maar dan houdt het ver op. Ik speel ze nog op mijn ps2. PS3 remakes hoeven van mij (nog) niet. Al zou een Ratchet and Clank collectie met de Tools of Destruction/Quest for Booty/ Crack in Time Trilogie leuk zijn…

    0
  11. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Dit! En Dark Cloud 1&2 en Rogue Galaxy. Misschien Final Fantasy XII nog, maar dan houdt het ver op. Ik speel ze nog op mijn ps2. PS3 remakes hoeven van mij (nog) niet. Al zou een Ratchet and Clank collectie met de Tools of Destruction/Quest for Booty/ Crack in Time Trilogie leuk zijn…[/quote]

    Ik zou liever een nieuwe timesplitters zien. Ik denk dat als ik daar een remake van heb het niet veel ga spelen. Vorige delen helemaal stuk gespeeld!

    0
  12. User  avatar
    454 XP

    Call of Duty remakes, en een Sequel van the last of us :D!

    0
  13. User  avatar
    576 XP

    Jak and Daxter remake

    0
  14. User  avatar
    1947 XP

    Meer games waar ik een vervolg van wil in een deeltje 3 en sommige 2
    Fall Out.
    Kotor.
    Legacy of Kain.
    Destruction Derby hoe vet met een dikke online modus.
    Black and white.
    Command&Conquer Generals
    Full Throttle.
    Americas Army voor de ps4

    0
  15. User  avatar
    270 XP

    Need for speed : underground 2

    0
  16. User  avatar
    290 XP

    [quote]Scarface: The World Is Yours[/quote]

    Helemaal vergeten deze game haha, zeker een remake waard!

    Daarnaast vind ik dat een aantal Call of Duty games ook een remake verdienen, waaronder 1, 2, MW en MW2

    0
  17. User  avatar
    516 XP

    Dishonored GOTY edition remaster op PS4 en daarna natuurlijk de sequel!

    edit: NOG liever een remake van Tenchu Stealth Assassins en Wrath of Heaven! het zal wel nooit gebeuren 🙁

    0
  18. User  avatar
    454 XP

    [quote]Helemaal vergeten deze game haha, zeker een remake waard!

    Daarnaast vind ik dat een aantal Call of Duty games ook een remake verdienen, waaronder 1, 2, MW en MW2[/quote]

    Geen Treyarch love hier? Ik hou ook heel veel van WaW, Bo1 en Bo2 :(.

    0
  19. User  avatar
    491 XP

    Ik zou graag een uber vette nieuwe black willen zien en omver geblazen willen worden! 🙂

    0
  20. User  avatar
    411 XP

    RUSE deeltje 2
    Hou gewoon van dit soort strategiegames.
    Concept was anders dan andere en was erg gaaf om te doen.

    0
  21. User  avatar
    2442 XP

    Godfather remake ben ik het mee eens. Origineel kapot gespeeld of PS2 en Wii.
    Remake van Heavy Rain zou ik graag willen en GTA Vice City. De laatst genoemde dan wel helemaal nieuw, GTA V graphics in 80’s style. CoD WaW, of alsnog een CoD in WW2 stijl.

    Het liefste zou ik nog een Fallout en/of Skyrim(Elder Scrolls) vervolg willen zien.

    0
  22. User  avatar
    307 XP

    Ik zou het wel bruut vinden als de batman games een remake zou krijgen.
    Evenals de uncharted serie.

    0
  23. User  avatar
    2103 XP

    [quote]Geen Treyarch love hier? Ik hou ook heel veel van WaW, Bo1 en Bo2 :(.[/quote]

    WaW op PC was wat mij betreft met verre voorsprong de beste Call of Duty game tot nu toe. Custom maps (incl zombies), mods, alle DLC gratis, een SP campaign die co-op te spelen is, ga zo maar door…op consoles speelden imo mw2 en bo2 het best. Maar CoD games remaken vind ik een beetje onzin. De SPs zijn er te kort voor en de MPs worden snel door de devs verwaarloosd om vervolgens een hacker-fest te worden.

    0
  24. User  avatar
    1157 XP

    faxanadu

    0
  25. User  avatar
    52 XP

    Spiro:d

    0
  26. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Ik zou graag een uber vette nieuwe black willen zien en omver geblazen willen worden! :)[/quote]

    Black was gek ja.. met zweethanden samen met me neef gespeeld. hoogste moeilijkheids graad

    0