Forum

Topic: Welke game remakes/sequels zou jij graag op de PS4 willen zien?

Anoniem's avatar

Ik was even aan het browsen op het YouTube en kwam toevallig een oude klassieker voor de PS2 tegen, namelijk The Godfather: The Game! Een geweldige game in de tijden van de PS2, waar ik nog altijd graag een HD remake van zou willen zien op de PS4 of eventueel een sequel naast The Godfather 2 Game. De sfeer was gewoon geweldig en ook de graphics waren niet verkeerd, zeker niet in die tijd. Ik weet zeker dat jullie ook graag remakes en/of sequels van de wat oudere games op de PS1/PS2 zouden willen zien, dus deel hier jullie lijst en verhaal!

Waar ik graag een remake van zou willen zien:

The Godfather: The Game
Mafia 1

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Hier is al een topic van geloof ik..

    Maar ik zou best een remake willen zien van wat oudere games, uit mijn vroegere game tijd.
    Ik bedoel dan de eerdere games van hideo kojima, met name metal gear 1 en 2 die alleen nog maar in 2d zijn, en vooral SD snatcher!

  2. 33 XP
    riico1's avatar

    crash bandicoot!

  3. 260 XP
    Erik026's avatar

    Modnation Racers

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    crash bandicoot!

    Mee eens, wat een tijd ingestoken toen ik een klein jongetje was. Food old days =$

  5. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Scarface: The World Is Yours

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    The godfather is toch op de ps3 uitgekomen?

    Ik speel hem nu op de xbox 360. Geweldige game.
    Je stoort je ook niet aan de graphics en gameplay want die zijn zeer goed. (xbox360)

    Hoop zelf dat godfather 3 uitkomt.

    Need for speed underground 2 mag van mij.

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    timesplitters alle delen in 1!

    En ja hier is al een topic over!

  8. 802 XP
    phinal's avatar

    Sowieso een port van Phantasy star online 2 naar de ps 4 want ook al is het spel geheel in het Japans is de community zo vriendelijk dat ze je altijd alles uitleggen (ik heb nog nooit so’n aardige mensen online getroffen).
    Een sequel van socom zou ook niet verkeerd zijn (ik weet dat ze nu aan soort van socom werken voor de ps4).
    Een goede RTS bijv: een soort van world in conflict (ik snap dat het vrijwel onmogelijk is om echte RTS games op console te spelen).
    En last but not least: een remake van de oude SMT en persona games in HD (of gewoon een port).

  9. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    God of War III zou ik heel graag terug willen zien of natuurlijk een nieuw deel over Kratos 😉

  10. 414 XP
    Milkyray's avatar

    timesplitters alle delen in 1!

    Dit! En Dark Cloud 1&2 en Rogue Galaxy. Misschien Final Fantasy XII nog, maar dan houdt het ver op. Ik speel ze nog op mijn ps2. PS3 remakes hoeven van mij (nog) niet. Al zou een Ratchet and Clank collectie met de Tools of Destruction/Quest for Booty/ Crack in Time Trilogie leuk zijn…

  11. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Dit! En Dark Cloud 1&2 en Rogue Galaxy. Misschien Final Fantasy XII nog, maar dan houdt het ver op. Ik speel ze nog op mijn ps2. PS3 remakes hoeven van mij (nog) niet. Al zou een Ratchet and Clank collectie met de Tools of Destruction/Quest for Booty/ Crack in Time Trilogie leuk zijn…

    Ik zou liever een nieuwe timesplitters zien. Ik denk dat als ik daar een remake van heb het niet veel ga spelen. Vorige delen helemaal stuk gespeeld!

  12. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Call of Duty remakes, en een Sequel van the last of us :D!

  13. 586 XP
    Zuko's avatar

    Jak and Daxter remake

  14. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Meer games waar ik een vervolg van wil in een deeltje 3 en sommige 2
    Fall Out.
    Kotor.
    Legacy of Kain.
    Destruction Derby hoe vet met een dikke online modus.
    Black and white.
    Command&Conquer Generals
    Full Throttle.
    Americas Army voor de ps4

  15. 257 XP
    iNSo's avatar

    Need for speed : underground 2

  16. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Scarface: The World Is Yours

    Helemaal vergeten deze game haha, zeker een remake waard!

    Daarnaast vind ik dat een aantal Call of Duty games ook een remake verdienen, waaronder 1, 2, MW en MW2

  17. 518 XP
    rufuzmitchell's avatar

    Dishonored GOTY edition remaster op PS4 en daarna natuurlijk de sequel!

    edit: NOG liever een remake van Tenchu Stealth Assassins en Wrath of Heaven! het zal wel nooit gebeuren 🙁

  18. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Helemaal vergeten deze game haha, zeker een remake waard!

    Daarnaast vind ik dat een aantal Call of Duty games ook een remake verdienen, waaronder 1, 2, MW en MW2

    Geen Treyarch love hier? Ik hou ook heel veel van WaW, Bo1 en Bo2 :(.

  19. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik zou graag een uber vette nieuwe black willen zien en omver geblazen willen worden! 🙂

  20. 411 XP
    Seeitoldya's avatar

    RUSE deeltje 2
    Hou gewoon van dit soort strategiegames.
    Concept was anders dan andere en was erg gaaf om te doen.

  21. 2457 XP
    peyj's avatar

    Godfather remake ben ik het mee eens. Origineel kapot gespeeld of PS2 en Wii.
    Remake van Heavy Rain zou ik graag willen en GTA Vice City. De laatst genoemde dan wel helemaal nieuw, GTA V graphics in 80’s style. CoD WaW, of alsnog een CoD in WW2 stijl.

    Het liefste zou ik nog een Fallout en/of Skyrim(Elder Scrolls) vervolg willen zien.

  22. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Ik zou het wel bruut vinden als de batman games een remake zou krijgen.
    Evenals de uncharted serie.

  23. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Geen Treyarch love hier? Ik hou ook heel veel van WaW, Bo1 en Bo2 :(.

    WaW op PC was wat mij betreft met verre voorsprong de beste Call of Duty game tot nu toe. Custom maps (incl zombies), mods, alle DLC gratis, een SP campaign die co-op te spelen is, ga zo maar door…op consoles speelden imo mw2 en bo2 het best. Maar CoD games remaken vind ik een beetje onzin. De SPs zijn er te kort voor en de MPs worden snel door de devs verwaarloosd om vervolgens een hacker-fest te worden.

  24. 1199 XP
    chris65's avatar

    faxanadu

  25. 62 XP
    Gamebusters's avatar

    Spiro:d

  26. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik zou graag een uber vette nieuwe black willen zien en omver geblazen willen worden! 🙂

    Black was gek ja.. met zweethanden samen met me neef gespeeld. hoogste moeilijkheids graad