Hee,
Hebben jullie ook met gta online je stats weg zijn?
K ben weer level een en was gister nog 234 ofzo..
Kan iemand me hier iets over uitleggen?
Laterss
Hee,
Hebben jullie ook met gta online je stats weg zijn?
K ben weer level een en was gister nog 234 ofzo..
Kan iemand me hier iets over uitleggen?
Laterss
Glitches gedaan?
Heb je misschien gecheat? Of ben je zover gekomen door de game gewoon te spelen. In het eerste geval ligt de reden voor het oprapen, in het tweede geval zou ik even contact opnemen met Rockstar.
Bekend is in ieder geval dat ze je statistieken verwijderen als ze merken dat je gebruik maakt van glitches om aan geld te komen of te ranken.
Nee niet geglitchd..
Ik speel in totaal al een jaar..
Rockstar berichtje gestuurd en heb de stats al weer terug!
Slotje, kan verwijderd worden!
ik wou dat je de stats van griefers kon verwijderen