Topic: GTA online money glitches verboden

13 januari 2015om 14:40

Omdat het me maar niet lukt om genoeg geld te krijgen om bv autos te kopen in gta online. dacht eraan om een keer money te glitchen. Weet iiemand mischien of R* je hiervoor band ofzo.

Alvast bedankt

8 reacties

1. User  avatar
    386 XP

Lijkt me wel gezien ze zelf dan inkomsten mislopen omdat je normaal gesproken geld moet kopen in de ps store als je het niet snel genoeg vind gaan.
    Misbruik maken van fouten in het spel kunnen ze je vrijwel altijd voor bannen.

0
  2. User  avatar
    252 XP

Terwijl ze zelf verantwoordelijk zijn voor de fouten haha

0
  3. User  avatar
    228 XP

snap niet dat je niet aan geld kan komen in gta online gewoon veel missie’s en survivals (30.000 als je level 10 haalt) doen , en full lobby races winnen.

0
  4. User  avatar
    4247 XP

[quote]snap niet dat je niet aan geld kan komen in gta online gewoon veel missie’s en survivals (30.000 als je level 10 haalt) doen , en full lobby races winnen.[/quote]

zonder dat je van de weg geramd word…………..

0
  5. User  avatar
    9970 XP

[quote]zonder dat je van de weg geramd word…………..[/quote]

Dat rammen vond ik zelf ook vervelend, maar of het nou echt altijd de schuld van de spelers is lijkt mij niet het geval.
    Ik speel vaak met mijn ps4 bij een maat van me, en hij dan met z’n eigen ps4. Tijdens racen zaten we regelmatig van dat we van de weg geduwt werden.
    We reden naast elkaar en ik werd tijdens een race opzij geduwt, maar die maat van me stuurde zelf niet eens!
    Ik heb het idee dat het door het online gedeelte zelf komt op een of andere manier. Het is een beetje vaag uitleggen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

0
  6. User  avatar
    496 XP

En toch word je dat steeds maar weer spelen van missies op den duur ook zat. Evenals continu maar weer die survivals doen. Ik doe vaak boneyard die is wel makkelijk om te doen en zou je haast in je eentje kunnen. Maar toch duurt het opbouwen van geld mij veel te lang. Heb nog maar 2 miljoen. En toch ook al wel wat auto’s gekocht een garage en een appartement. Geloof dat ik iets van 5 miljoen bijelkaar had. Maar je bent ook steeds weer geld kwijt aan munitie. En als je vaak je granaatwerper en rakket launcher gebruikt dan kost dat je per survival ronde ook al snel weer een 12.000. Ook ik wil wel eens een tank of helicopter kunnen kopen. Maar ben bang omdat te kunnen doen dat je er toch geld aan moet gaan uitgeven. Ze mogen dat opbouwen van geld wel wat sneller maken. Maar dat is mijn mening.

0
  7. User  avatar
    9970 XP

[quote]En toch word je dat steeds maar weer spelen van missies op den duur ook zat. Evenals continu maar weer die survivals doen. Ik doe vaak boneyard die is wel makkelijk om te doen en zou je haast in je eentje kunnen. Maar toch duurt het opbouwen van geld mij veel te lang. Heb nog maar 2 miljoen. En toch ook al wel wat auto’s gekocht een garage en een appartement. Geloof dat ik iets van 5 miljoen bijelkaar had. Maar je bent ook steeds weer geld kwijt aan munitie. En als je vaak je granaatwerper en rakket launcher gebruikt dan kost dat je per survival ronde ook al snel weer een 12.000. Ook ik wil wel eens een tank of helicopter kunnen kopen. Maar ben bang omdat te kunnen doen dat je er toch geld aan moet gaan uitgeven. Ze mogen dat opbouwen van geld wel wat sneller maken. Maar dat is mijn mening.[/quote]

Een tank kost nog geen 2 miljoen toch? die kun je nu gewoon kopen. En ik zou eigenlijk niet weten wat je nog zou moeten kopen na zoveel dingen te hebben in de game.

Het echte geld komt pas met de Heists. Al zial je daar ook niet meer als 100.000 in een uur verdienen

0
  8. User  avatar
    28 XP

Je wordt niet gebandt van GTA als je dat doet ik heb het zelf op de ps3 heel vaak gedaan steeds de auto van 750000 geglitcht en dan verkopen voor 700000 dollar zo heb je snel geld op de ps4 weet ik niet of die er zijn succes verder 🙂

0