He ik ben een week of 2 geleden begonnen met montages maken ik hoor graag jullie reactie!
https://m.youtube.com/watch?v=hmyffzpUOlk
Graag abonneren 🙂
Topic: CoD AW montage
13 januari 2015om 16:13
He ik ben een week of 2 geleden begonnen met montages maken ik hoor graag jullie reactie!
https://m.youtube.com/watch?v=hmyffzpUOlk
Graag abonneren 🙂
Ten eerste mag het intro een fliiink stuk korter, 40 seconden is echt veel te lang. (;
Tot nu toe enkel een aantal quickscope kills. Het is niet slecht hoor, maar zeker ook niet al te bijzonder.
Probeer iets originelers aan te bieden, dit is voor ons leuker om te zien en waarschijnlijk ook voor jou nog leuker om te maken.
Zelf speel ik geen Call of Duty (Battlefielder hiero..), dus weet ik ook niet wat nog meer leuk is om eens uit te proberen.
Veel succes!
[quote]Ten eerste mag het intro een fliiink stuk korter, 40 seconden is echt veel te lang. (;
Tot nu toe enkel een aantal quickscope kills. Het is niet slecht hoor, maar zeker ook niet al te bijzonder.
Probeer iets originelers aan te bieden, dit is voor ons leuker om te zien en waarschijnlijk ook voor jou nog leuker om te maken.
Zelf speel ik geen Call of Duty (Battlefielder hiero..), dus weet ik ook niet wat nog meer leuk is om eens uit te proberen.
Veel succes![/quote]
Over intro had ik al gedacht haha.
En bedankt !