Topic: [TK] PS3 + Games

14 januari 2015om 11:31

Hey iedereen,

Ik bied aan;

– Playstation All Stars Battle Royale
– DmC Devil May Cry
– Call of Duty ( BO2 , MW1 )
– GTA V
– Little Big Planet 1+2
– Burnout Paradise The Ultimate Box
– Gran Turismo 6
– The Darkness
– Dead Island : Riptide
– Saints Row 4
– Sega Rally
– Borderlands 2
– Final Fantasy XII-2
– Heavenly Sword
– MX vs Atv : Reflex
– Guitar Hero : Warriors of rock
– Devil May Cry 4
– Need For Speed : Pro Street
– Skate 2/3

Graag zou ik de ps3 + Games in een koop verkopen. De console komt met 1 controller, en die is aan vervanging toe.

Ik heb geen idee wat de markt doet voor een ps3 op dit moment , omdat ik er ook een flink aantal games bij heb laat ik het voor nu even puur aan de biedingen over.

Ik zou dit volledige pakket eventueel ook willen ruilen voor een kale ps4 ( Met kabels en controller , maar zonder games ).
Misschien een leuk idee voor iemand die de ps3 era heeft overgeslagen en nu baalt omdat hij/zij niet tevreden is over het ps4 aanbod op dit moment.

Foto’s volgen eventueel later nog, maar je kan er van uit gaan dat alles wat ik aanbied netjes is.

7 reacties

1. User  avatar
    3888 XP

mag ik je er heel even op wijzen dat je geen digitale content op je PS3 kan mee verkopen.
    Deze zijn nameijk profiel gebonden…

0
  2. User  avatar
    270 XP

[quote]mag ik je er heel even op wijzen dat je geen digitale content op je PS3 kan mee verkopen.
    Deze zijn nameijk profiel gebonden…[/quote]

Dat mag, maar ik laat mijn account gewoon geactiveerd op de ps3 staan, er zijn namelijk geen confilcten met inloggen op psn ps3/ps4 dus ik zal er niets van merken als een ander op mijn account op een ps3 zit.

En de content die geactiveerd op de ps3 staat is te gebruiken op alle user accounts op de betreffende ps3.

0
  3. User  avatar
    2001 XP

[quote]Dat mag, maar ik laat mijn account gewoon geactiveerd op de ps3 staan, er zijn namelijk geen confilcten met inloggen op psn ps3/ps4 dus ik zal er niets van merken als een ander op mijn account op een ps3 zit.

En de content die geactiveerd op de ps3 staat is te gebruiken op alle user accounts op de betreffende ps3.[/quote]

Tenzij je geld op je PSN account hebt, of creditcardgegevens… of de persoon die m koopt doet iets waardoor het account geblokkeerd wordt bij Sony.
    Daarnaast kan het ook nog problematisch worden voor de persoon die jouw PS3 koopt wanneer er een firmware update komt met een verandering in de gebruikersvoorwaarden, waardoor er opnieuw aangemeld dient te worden met de accountgegevens.

Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten hoe je omgaat met jouw accountgegevens, maar over het algemeen is het niet aan te raden je account te delen met een onbekend persoon.

0
  4. User  avatar
    55 XP

Zoiezo vraag je er teveel geld voor. Ruilen voor kale PS4 ^^ Ach je hebt er maar 1 gek voor nodig.

0
  5. User  avatar
    270 XP

[quote]Tenzij je geld op je PSN account hebt, of creditcardgegevens… of de persoon die m koopt doet iets waardoor het account geblokkeerd wordt bij Sony.
    Daarnaast kan het ook nog problematisch worden voor de persoon die jouw PS3 koopt wanneer er een firmware update komt met een verandering in de gebruikersvoorwaarden, waardoor er opnieuw aangemeld dient te worden met de accountgegevens.

Natuurlijk moet je het helemaal zelf weten hoe je omgaat met jouw accountgegevens, maar over het algemeen is het niet aan te raden je account te delen met een onbekend persoon.[/quote]

Fair enough, zal de begin tekst even aanpassen.

[quote]Zoiezo vraag je er teveel geld voor. Ruilen voor kale PS4 ^^ Ach je hebt er maar 1 gek voor nodig.[/quote]
    Jup, en als je alle hard-copy’s moet kopen + de console die ik aanbied ben je denk ik in totaal duurder uit als 400 euro

0
  6. User  avatar
    393 XP

[quote]Fair enough, zal de begin tekst even aanpassen.

Jup, en als je alle hard-copy’s moet kopen + de console die ik aanbied ben je denk ik in totaal duurder uit als 400 euro[/quote]

ik denk het niet. de spellen zijn allemaal rond de 7,50 of 10 euro, enkele uitzonderingen daargelaten. De console zelf zou ik rond de 125 euro inschatten gezien de hoeveelheid advertenties de laatste tijd hier en op marktplaas. Succes met de verkoop… Ik zou er lvast rekening mee houden dat je minstens 200 euro bij moet gaan leggen voor een ps4…

0
  7. User  avatar
    270 XP

[quote]ik denk het niet. de spellen zijn allemaal rond de 7,50 of 10 euro, enkele uitzonderingen daargelaten. De console zelf zou ik rond de 125 euro inschatten gezien de hoeveelheid advertenties de laatste tijd hier en op marktplaas. Succes met de verkoop… Ik zou er lvast rekening mee houden dat je minstens 200 euro bij moet gaan leggen voor een ps4…[/quote]

Ach ja , we’ll see.. hij staat voorlopig niet in de weg. Het gaat mij er puur om om wat kosten te besparen.. bedankt voor de taxatie 😉

0