Hallo,
Een psn maatje en ik zouden graag de stylin trophy willen.. Daarvoor hebben wij nog 2 andere spelers nodig om deze trophy te kunnen boosten. Wie wilt deze trophy ook of wilt ons ermee helpen.
Het is trouwens voor de ps4.
Add me op psn, ajaxkoen1993
Via psn voice chat voor verdere uitleg.
Edit: Onder tussen heb ik de trophy al behaald samen met Michie!
Jullie kunnen uiteraard deze topic gebruiken om mensen te vinden die ook de trophy willen halen.
Groetjes

Count me in. Ik denk dat jullie die ASIA match making method gebruiken toch? Heb hem zelf ook nog niet.
PSN: TheHunterAmin
[quote]Count me in. Ik denk dat jullie die ASIA match making method gebruiken toch? Heb hem zelf ook nog niet.
PSN: TheHunterAmin[/quote]
Jaa precies! Als je nog een maatje hebt ofzo dan zijn we met 4.
Add me maar op psn.
Gr
ik zal je vanavond ff toevoegen!
Ik moet hem ook nog!
Heb je toegevoegd.
Topicstarter en Michel hebben hem al gehaald. Ik nog niet, aangezien ik aan het werk was. Dus ik ben nog beschikbaar voor hulp!
Edit!