Ik zat net op de site van Video Games Plus te kijken en ik schrok dat de prijzen heel wat goedkoper zijn door de wisselkoers. Heeft iemand al ervaringen met deze site en kunnen hier eventuele invoers/douanekosten aan verbonden zijn?
Topic: Video Games Plus
15 januari 2015om 21:12

valt wel mee hoor die prijzen. Zit waarschijnlijk nog een hoge verzendkosten aan verbonden.
[quote]valt wel mee hoor die prijzen. Zit waarschijnlijk nog een hoge verzendkosten aan verbonden.[/quote]
ik bestelde daar ook wel eens, ik was inclusief verzending 45 euro kwijt voor een game.
doe ik nu alleen nog als ik een game niet rond die prijs kan vinden
Ik bestel er regelmatig, Bestel de games apart.
Als ze het verzenden zetten ze er een lagere prijs op meestal rond de 14 dollar en ze zetten er op dat het een gift is dus een kado. ,geschenkt .Dus geen invoer/douanekosten
zit ook geen bon bij in.
Dus veilig bestellen en als je besteld vraag altijd als het als gift versturen , kan niet mis gaan
Ooit eens de Vita cradle besteld. Was alleen prima
Enkele keren besteld geloof 5a6 keer en nooit problemen gehad met de douane,verzendkosten zijn een beetje aan de hoge kant rond de 5 euro en het kan wel 2 weken duren totdat je het spel thuis hebt.zo had ik eens 4stempels van verschillende landen op de envelop staan.