Topic: Cod co op

18 januari 2015om 23:44

hey,
Ik ben benieuwd of anderen hier ook last van hebben. In de twee dagen dat ik nu eindelijk voor de “Flip flop” trofee halen kan, stopt het spel. Dit gebeurt steeds bij 21(2). Hebben anderen dit ook?

6 reacties

  1. User  avatar
    761 XP

    Heb ik ook last van, 3 maal geprobeert op Detroit map.
    Engelborghs75 is mijn psn voeg mij maar toe, kunne we samen is proberen om te flip floppen.

    0
  2. User  avatar
    559 XP

    [quote]Heb ik ook last van, 3 maal geprobeert op Detroit map.
    Engelborghs75 is mijn psn voeg mij maar toe, kunne we samen is proberen om te flip floppen.[/quote]

    Dat is in ieder geval fijn om te horen. Ik dacht echt dat ik de enige was. Er staat namelijk ook niets over op het wereld wijde web.
    Ik zal je vanavond even toevoegen!!!

    0
  3. User  avatar
    1042 XP

    Ik heb hem al platinum dus, geen problemen mee gehad hoor 🙂

    Ik stel voor om dat op de map Recovery te doen, dan kun je campen in die doorgang vanaf de A naar de C vlag in domination 🙂 (Die doorgang onder de grond)

    0
  4. User  avatar
    42 XP

    Hoi,
    Ik heb het probleem niet maar ik zoek wel mensen om samen die troffee te halen 🙂
    Laat me weten of jullie me kunnen helpen
    Psn: raies-rxh

    0
  5. User  avatar
    1758 XP

    Voeg mij ook toe: scrappy-_-coco0
    Hoogst round tot nu toe 24(2)

    0
  6. User  avatar
    559 XP

    [quote]Voeg mij ook toe: scrappy-_-coco0
    Hoogst round tot nu toe 24(2)[/quote]
    Bij mij laatst ook 24(2) en…. Connection lost!!! Ik word er knettergek van.

    0