Hallo,
Ik ben aan het proberen om een 2de gebruikers voor mijn ps4 aan te maken maar heb problemen met de ps-plus … Ik heb dus een gebruiker aangemaakt maar als ik me daar dan mee wil aanmelden op psn dan krijg ik volgende melding :
[b][i]kan de sony entertainement netwerk account van een andere gebruiker
niet gebruiken op deze ps4[/i][/b]
Wil dit zeggen dat ik een 2de psn plus kaart moet kopen????

Ps plus heb je alleen nodig om online te gamen.
Je moet je in principe gewoon kunnen aanmelden. Ook zonder plus abo.
Bij mij in de lijst staan zat mensen zonder plus.
Het kan zijn dat je je PlayStation nog moet activeren als primaire PS4 op dat tweede account.. al weet ik niet meer zeker of dat een stap later is.
ok, het is gelukt 🙂 Bedankt 🙂
@dnmw2705: hoe activeer je je playstation 4 naar primair
@2a02:1811:9c23:b300:bc58:4aa3:77f4:6.xxx: http://manuals.playstation.net/document/nl/ps4/settings/activation.html