Topic: [TK] PS4 Camera 19 januari 2015om 18:13 Slechts 1x gebruikt. Minimumprijs: 40 euro Meeneemprijs: 45 euro Verzending is altijd gratis bij mij! Klik hier om je antwoord te annuleren. 7 reacties Naam: Δ patrick3 20 januari 2015 om 15:33 491 XP [quote]Slechts 1x gebruikt. Minimumprijs: 40 euro Meeneemprijs: 45 euro Verzending is altijd gratis bij mij![/quote] He oplichtertje… je leeft dus nog wel! Makkelijk he gewoon niet reageren om het 1 en ander afhandelen! 0 0 Baz 20 januari 2015 om 19:58 39 XP [quote]He oplichtertje… je leeft dus nog wel! Makkelijk he gewoon niet reageren om het 1 en ander afhandelen![/quote] http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140112143835/vampirediaries/images/thumb/0/0c/Whoa-Just-Take-It-Easy-Man-Drake-Parker.jpg/500px-Whoa-Just-Take-It-Easy-Man-Drake-Parker.jpg En wat mag dan wel niet de reden van deze agressiviteit zijn? 😛 0 0 Klijn4 20 januari 2015 om 22:21 60 XP ????? 0 0 patrick3 21 januari 2015 om 11:16 491 XP [quote]?????[/quote] Bij deze meneer heb ik een game gekocht die nooit geleverd werd! Slap excuus ja er is wat mis gegaan en de game is teruggestuurd blabla maar nooit het geld terug overgemaakt… Doe maar niet of je van niets weet want dat weet je wel!… 0 0 ajaxkoen1993 22 januari 2015 om 00:17 487 XP [quote]Bij deze meneer heb ik een game gekocht die nooit geleverd werd! Slap excuus ja er is wat mis gegaan en de game is teruggestuurd blabla maar nooit het geld terug overgemaakt… Doe maar niet of je van niets weet want dat weet je wel!…[/quote] Daarom altijd het product zelf ophalen. Dan voorkom je zulke taferelen, 0 0 patrick3 22 januari 2015 om 10:59 491 XP [quote]Daarom altijd het product zelf ophalen. Dan voorkom je zulke taferelen,[/quote] Eens maar om naar de andere kant van Nederland te rijden zien ik ook niet echt zitten… 0 0 stook024 22 januari 2015 om 14:26 85 XP Ach dat is mij ook weleens gebeurd inderdaad. Je wordt er niet bepaald vrolijk van. Belachelijk eigenlijk. Maar goed ik denk dan maar hij zal het wel heeeel hard nodig hebben die 30 euro.. 🙁 0 0
Topic: [TK] PS4 Camera 19 januari 2015om 18:13 Slechts 1x gebruikt. Minimumprijs: 40 euro Meeneemprijs: 45 euro Verzending is altijd gratis bij mij! Klik hier om je antwoord te annuleren. 7 reacties Naam: Δ patrick3 20 januari 2015 om 15:33 491 XP [quote]Slechts 1x gebruikt. Minimumprijs: 40 euro Meeneemprijs: 45 euro Verzending is altijd gratis bij mij![/quote] He oplichtertje… je leeft dus nog wel! Makkelijk he gewoon niet reageren om het 1 en ander afhandelen! 0 0 Baz 20 januari 2015 om 19:58 39 XP [quote]He oplichtertje… je leeft dus nog wel! Makkelijk he gewoon niet reageren om het 1 en ander afhandelen![/quote] http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140112143835/vampirediaries/images/thumb/0/0c/Whoa-Just-Take-It-Easy-Man-Drake-Parker.jpg/500px-Whoa-Just-Take-It-Easy-Man-Drake-Parker.jpg En wat mag dan wel niet de reden van deze agressiviteit zijn? 😛 0 0 Klijn4 20 januari 2015 om 22:21 60 XP ????? 0 0 patrick3 21 januari 2015 om 11:16 491 XP [quote]?????[/quote] Bij deze meneer heb ik een game gekocht die nooit geleverd werd! Slap excuus ja er is wat mis gegaan en de game is teruggestuurd blabla maar nooit het geld terug overgemaakt… Doe maar niet of je van niets weet want dat weet je wel!… 0 0 ajaxkoen1993 22 januari 2015 om 00:17 487 XP [quote]Bij deze meneer heb ik een game gekocht die nooit geleverd werd! Slap excuus ja er is wat mis gegaan en de game is teruggestuurd blabla maar nooit het geld terug overgemaakt… Doe maar niet of je van niets weet want dat weet je wel!…[/quote] Daarom altijd het product zelf ophalen. Dan voorkom je zulke taferelen, 0 0 patrick3 22 januari 2015 om 10:59 491 XP [quote]Daarom altijd het product zelf ophalen. Dan voorkom je zulke taferelen,[/quote] Eens maar om naar de andere kant van Nederland te rijden zien ik ook niet echt zitten… 0 0 stook024 22 januari 2015 om 14:26 85 XP Ach dat is mij ook weleens gebeurd inderdaad. Je wordt er niet bepaald vrolijk van. Belachelijk eigenlijk. Maar goed ik denk dan maar hij zal het wel heeeel hard nodig hebben die 30 euro.. 🙁 0 0
[quote]Slechts 1x gebruikt.
Minimumprijs: 40 euro
Meeneemprijs: 45 euro
Verzending is altijd gratis bij mij![/quote]
He oplichtertje… je leeft dus nog wel!
Makkelijk he gewoon niet reageren om het 1 en ander afhandelen!
[quote]He oplichtertje… je leeft dus nog wel!
Makkelijk he gewoon niet reageren om het 1 en ander afhandelen![/quote]
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140112143835/vampirediaries/images/thumb/0/0c/Whoa-Just-Take-It-Easy-Man-Drake-Parker.jpg/500px-Whoa-Just-Take-It-Easy-Man-Drake-Parker.jpg
En wat mag dan wel niet de reden van deze agressiviteit zijn? 😛
?????
[quote]?????[/quote]
Bij deze meneer heb ik een game gekocht die nooit geleverd werd!
Slap excuus ja er is wat mis gegaan en de game is teruggestuurd blabla maar nooit het geld terug overgemaakt…
Doe maar niet of je van niets weet want dat weet je wel!…
[quote]Bij deze meneer heb ik een game gekocht die nooit geleverd werd!
Slap excuus ja er is wat mis gegaan en de game is teruggestuurd blabla maar nooit het geld terug overgemaakt…
Doe maar niet of je van niets weet want dat weet je wel!…[/quote]
Daarom altijd het product zelf ophalen.
Dan voorkom je zulke taferelen,
[quote]Daarom altijd het product zelf ophalen.
Dan voorkom je zulke taferelen,[/quote]
Eens maar om naar de andere kant van Nederland te rijden zien ik ook niet echt zitten…
Ach dat is mij ook weleens gebeurd inderdaad. Je wordt er niet bepaald vrolijk van. Belachelijk eigenlijk. Maar goed ik denk dan maar hij zal het wel heeeel hard nodig hebben die 30 euro.. 🙁