Topic: alien isolation iriitatie

20 januari 2015om 05:20

ben ik de enige die zich ergert aan dat je in alien het ook tegen mensen en droids op moet nemen ?
wat een lulkoek zeg, de reden voor dat de mensen je proberen te vermoorden ? geen flauw idee. ja “om te overleven” NOU ALS DE MENSEN NIET OP ALLES SCHOTEN WAT BEWOOG DAN HOEFDE ZE OOK NIET ZO BANG TE ZIJN OM NEERGESCHOTEN TE KUNNEN WORDEN!!!!!!!!!!!!!!
bovendien heb ik in games met handpistolen sown alien aan gort geschoten (de eerste alien vs predator).
pistolen met een kleiner kaliber dan de revolver in deze game. dus wat houd mij tegen om dat ding omver te schieten ?
of een gang vol te leggen met pijpbommen en er sown geluidsmaker in te slingeren en dan vervolgens een luchtschacht in te duiken ? BOEM!!!!!!! probleem opgelost. en dan kan je zeggen die ripley is geen professionele soldaat, maar dat was haar moeder ook niet en die heeft de aliens uitgeroeid (later in de verhaallijn). zo nou is mijn nerdrant over. zijn er mensen die het met me eens zijn ? hebben er mensen andere kleine irritaties aan deze game ?
laat het me weten!!!!!!!!!!

13 reacties

1. User  avatar
    482 XP

Hahahaha Ja ik herken het wel een beetje. Dat je de alien niet kan killen vind ik dan prima. Das ook de spanning van het verhaal een beetje. Machteloos voelen. Maar idd die mensen en droids zijn mega irritant en freaky. Waar ik me aan erger is ergens halverwege moet je dan dus tegen droids, humans en de alien loopt ook nog rond. Maar zelfs als ik dan zo’n Human stealth kill komt altijd die alien aangerend… Bijna alsof de game wilt dat je verstoppertje speelt lol

Maar vind de game verder wel cool hoor, heeft leuk old school sfeertje en soms best spannend. En grafisch is het ook wel een pareltje eerlijk gezegd.

0
  2. User  avatar
    4247 XP

idd lol. ik heb af en toe gewoon zoeits van “volgens mij was dit een ALIEN game en geen droids en humans game”

0
  3. User  avatar
    39 XP

Sown?

0
  4. User  avatar
    4247 XP

[quote]Sown?[/quote]

zo een. leer nederlands spreggen

0
  5. User  avatar
    9074 XP

[quote]zo een. leer nederlands spreggen[/quote]

Leer Nederlands spreken bedoel je. En Sown is geen Nederlands. 😛

0
  6. User  avatar
    4247 XP

[quote]Leer Nederlands spreken bedoel je. En Sown is geen Nederlands. :P[/quote]

jezus christus je weet toch wel dat ik een geintje maakte door te zeggen spreggen ? en sown is wel nederlands. het is alleen grammatisch gezien incorrect.
    zullen we na de onvermijdelijke reactie op dit bericht weer effe on topic gaan ? dat zou ik op prijs stellen dank je.

ON TOPIC:

ik vind het trouwens vrij vervelend in alien dat je zo vaak geslacht word, dat het eerder een trial and error game word dan echte horror of stealth. ik ben in de afgelopen twee uur minstens 40 keer geslacht. bijv: het ging effe echt lekker, ik had goede loot.
    ik ben een heel stuk verder geslopen. dropt dat ding ineens uit een luchtrooster, ongeveer anderhalve meter van me af mijn kant op kijkend. ik wil best een spannende en moeilijke game spelen maar dit is niet leuk meer.

0
  7. User  avatar
    4247 XP

ik heb trouwens zelden al die dingen nodig die je in elkaar kan knutselen. behalve medpaks want er zijn natuurlijk explosies etc.

0
  8. User  avatar
    482 XP

Waar ik zelf vaak mee zit zijn de save points. Soms lijkt het echt een uur voordat je de volgende vind. En als je dan dood gaat pfff dan heb je toch geen zin meer? xD Na een avondje spelen hoor ik in bed trouwens nog steeds dat piepje van de bewegingssensor.

0
  9. User  avatar
    2442 XP

[quote]j
    ik vind het trouwens vrij vervelend in alien dat je zo vaak geslacht word, dat het eerder een trial and error game word dan echte horror of stealth. ik ben in de afgelopen twee uur minstens 40 keer geslacht. bijv: het ging effe echt lekker, ik had goede loot.
    ik ben een heel stuk verder geslopen. dropt dat ding ineens uit een luchtrooster, ongeveer anderhalve meter van me af mijn kant op kijkend. ik wil best een spannende en moeilijke game spelen maar dit is niet leuk meer.[/quote]

Ik heb het spel zelf niet hoor, maar ik denk dat ze juist willen hebben dat het zo gaat. Het is een spel waarbij je echt voorzichtig door de omgeving moet kruipen om niet gepakt te worden. En doodgaan kan misschien liggen aan een verkeerde tactiek of toch het gevoel hebben dat de Alien ver weg is. Maar het is inderdaad frustrerend als je alles weer opnieuw moet doen. Vroeger had je zo vaak dat je dan alles opnieuw moest doen, maar de autosaves en checkpoints hebben ons verwend gemaakt :P. Meest vervelende is dat je vaak of een heel stuk opnieuw moet doen of dat je alle goede loot kwijt bent.

0
  10. User  avatar
    4247 XP

[quote]Ik heb het spel zelf niet hoor, maar ik denk dat ze juist willen hebben dat het zo gaat. Het is een spel waarbij je echt voorzichtig door de omgeving moet kruipen om niet gepakt te worden. En doodgaan kan misschien liggen aan een verkeerde tactiek of toch het gevoel hebben dat de Alien ver weg is. Maar het is inderdaad frustrerend als je alles weer opnieuw moet doen. Vroeger had je zo vaak dat je dan alles opnieuw moest doen, maar de autosaves en checkpoints hebben ons verwend gemaakt :P. Meest vervelende is dat je vaak of een heel stuk opnieuw moet doen of dat je alle goede loot kwijt bent.[/quote]

ik kruip ook echt voorzichtig door de omgeving. ik kruip als een soort splinter cell/ metal gear solid supercombo door die omgevingen. maar als ie op anderhalve meter van je uit een luchtrooster dropt terwijl die al je kant op kijkt. dan kan je nergens meer heenrennen of onderduiken. en dan is het game over.

[quote]Waar ik zelf vaak mee zit zijn de save points. Soms lijkt het echt een uur voordat je de volgende vind. En als je dan dood gaat pfff dan heb je toch geen zin meer? xD Na een avondje spelen hoor ik in bed trouwens nog steeds dat piepje van de bewegingssensor.[/quote]

die save points zijn idd echt irritant.
    de bewegingssensor is niet zo irritant maar het pieje van de savepoints zelf daar word ik echt knettergek van.

ik heb nou ook een vlammenwerper gekregen. en ook al schiet ik die vlam zo dat hij de hele alien bedekt. gaat ie niet dood.
    ik snap dat je game eng moet zijn en je een onoverwinbaar monster moet hebben. maar in de films en de spellen en de strips etc. etc. krijg je ze juist het makkelijkst dood met een vlammenwerper!!!!!!!!!!! (op misschien een atoombom na dan)

0
  11. User  avatar
    4247 XP

en nou kan ik alleen maar verder door een luchtrooster en ik stond er eerst voor en toen kon ik gewoon “press e to enter” maar ik wilde eerst verder kijken. en nou krijg ik dat “press e to enter niet meer”

0
  12. User  avatar
    4247 XP

ik heb de game opnieuw opgestart en dat luchtrooster deed het weer niet, vorige save geladen deed het nog steeds niet.
    dus ik heb de game van me pc gelazerd. ik koop hem wel als ie voor een of twee tientjes in de budgetbak voor ps4’s licht.
    zal wel effe duren maar dan ben ik wel wat frustratie kwijt.

0
  13. User  avatar
    4247 XP

en nee ik heb hem idd nie gekocht nee.
    hij is niet illegaal, hij is geleend.

0