Topic: kerstwedstrijd SENSE,NL

20 januari 2015om 18:27

hey
ik ben zo blij dat ik het ps3 pakket heb gewonnen nog maals bedankt SENSE
vorig jaar was het een goed jaar dit jaar gaat het een top jaar worden hier op sense,nl met al hun goede rivieuws en laaste nieuws .
nogmaals thnx

1 reactie

  1. User  avatar
    270 XP

    Dat kan je beter [url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14968-Prijsvragen-PSX-Sense&p=242586#post242586]hier[/url] plaatsen.

    Gefeliciteerd!

    0