Topic: COD:AW spelers gezocht

24 januari 2015om 09:42

Vooral gezien het 2x xp weekend met 10% meer kans op wapens in supply drops ben ik op zoek naar wat mensen om te spelen.
1.3 KD, speel het liefst dom/hp/tdm/kc

Psn: ob1saurus

7 reacties

  1. User  avatar
    1042 XP

    Je mag mij wel toevoegen 🙂

    SkySurprise is de naam: niet alleen voor dit weekend trouwens hahah

    0
  2. User  avatar
    833 XP

    Dju-Dju

    0
  3. User  avatar
    1758 XP

    scrappy-_-coco0
    Ben meestal doordeweeks van 20:00- 21:30 online en in de weekenden ’s ochtends en ’s avonds

    0
  4. User  avatar
    4 XP

    Join een keer met onze clan!
    We gaan naar diamond division met clan wars we hebben 14 leden maar zoeken nog wat extra leden
    zodat het geen probleem is als er enkele nonactief zijn ivm met vakantie/werk e.d.

    We hebben maximum clan level bereikt (rood dus) en gaan door naar diamond division dus het is wel een pre als je een beetje redelijk kunt schieten. Maar belangrijkste is de gezelligheid! En liever niet jonger dan 18 jaar.
    Stuur maar bericht als je interesse heb.

    P.s. Buiten clan wars om spelen we voornamelijk HC DOM en HC KC

    0
  5. User  avatar
    57 XP

    Jaak_trek_haak speel l puur voor de fun en meestal kc maar ben nu wat aant oefenen bij one shot ! Heb een clan en ben leider maar teammembers spele niet vaak samen dus als ik ergens kan joinen , hoor ik het graag k/d is 1.15 !niet goed want op bo2 zat ik op 2.42 !

    0
  6. User  avatar
    4 XP

    [quote]Jaak_trek_haak speel l puur voor de fun en meestal kc maar ben nu wat aant oefenen bij one shot ! Heb een clan en ben leider maar teammembers spele niet vaak samen dus als ik ergens kan joinen , hoor ik het graag k/d is 1.15 !niet goed want op bo2 zat ik op 2.42 ![/quote] Lees me bericht hier boven.

    0
  7. User  avatar
    1 XP

    [quote]Join een keer met onze clan!
    We gaan naar diamond division met clan wars we hebben 14 leden maar zoeken nog wat extra leden
    zodat het geen probleem is als er enkele nonactief zijn ivm met vakantie/werk e.d.

    We hebben maximum clan level bereikt (rood dus) en gaan door naar diamond division dus het is wel een pre als je een beetje redelijk kunt schieten. Maar belangrijkste is de gezelligheid! En liever niet jonger dan 18 jaar.
    Stuur maar bericht als je interesse heb.

    P.s. Buiten clan wars om spelen we voornamelijk HC DOM en HC KC[/quote]

    Ik ben op zoek naar actieve leden voor een clan. Buiten de clan wars om spelen we / ik hardcore dom.

    0