Vooral gezien het 2x xp weekend met 10% meer kans op wapens in supply drops ben ik op zoek naar wat mensen om te spelen.
1.3 KD, speel het liefst dom/hp/tdm/kc
Psn: ob1saurus
Vooral gezien het 2x xp weekend met 10% meer kans op wapens in supply drops ben ik op zoek naar wat mensen om te spelen.
1.3 KD, speel het liefst dom/hp/tdm/kc
Psn: ob1saurus
Je mag mij wel toevoegen 🙂
SkySurprise is de naam: niet alleen voor dit weekend trouwens hahah
Dju-Dju
scrappy-_-coco0
Ben meestal doordeweeks van 20:00- 21:30 online en in de weekenden ’s ochtends en ’s avonds
Join een keer met onze clan!
We gaan naar diamond division met clan wars we hebben 14 leden maar zoeken nog wat extra leden
zodat het geen probleem is als er enkele nonactief zijn ivm met vakantie/werk e.d.
We hebben maximum clan level bereikt (rood dus) en gaan door naar diamond division dus het is wel een pre als je een beetje redelijk kunt schieten. Maar belangrijkste is de gezelligheid! En liever niet jonger dan 18 jaar.
Stuur maar bericht als je interesse heb.
P.s. Buiten clan wars om spelen we voornamelijk HC DOM en HC KC
Jaak_trek_haak speel l puur voor de fun en meestal kc maar ben nu wat aant oefenen bij one shot ! Heb een clan en ben leider maar teammembers spele niet vaak samen dus als ik ergens kan joinen , hoor ik het graag k/d is 1.15 !niet goed want op bo2 zat ik op 2.42 !
[quote]Jaak_trek_haak speel l puur voor de fun en meestal kc maar ben nu wat aant oefenen bij one shot ! Heb een clan en ben leider maar teammembers spele niet vaak samen dus als ik ergens kan joinen , hoor ik het graag k/d is 1.15 !niet goed want op bo2 zat ik op 2.42 ![/quote] Lees me bericht hier boven.
[quote]Join een keer met onze clan!
We gaan naar diamond division met clan wars we hebben 14 leden maar zoeken nog wat extra leden
zodat het geen probleem is als er enkele nonactief zijn ivm met vakantie/werk e.d.
We hebben maximum clan level bereikt (rood dus) en gaan door naar diamond division dus het is wel een pre als je een beetje redelijk kunt schieten. Maar belangrijkste is de gezelligheid! En liever niet jonger dan 18 jaar.
Stuur maar bericht als je interesse heb.
P.s. Buiten clan wars om spelen we voornamelijk HC DOM en HC KC[/quote]
Ik ben op zoek naar actieve leden voor een clan. Buiten de clan wars om spelen we / ik hardcore dom.