Topic: Welke game kopen?

26 januari 2015om 00:02

Hallo,

Zouden jullie me een advies kunnen geven?
Heb sinds eind nov een ps4 en heb driveclub, the crew, the last of us en gta V in bezit.

Nu ben ik alleen toe aan een nieuwe game, maar welke moet ik kopen?
Op ps3 heb ik genoten van saw, gta, nfs, watch dogs, tomb raider, heavy rain, mafia en nog een aantal games. Nu heb ik geen idee wat te kopen. Project cars staat in pre order, maar dat duurt nog ff…

13 reacties

  1. User  avatar
    764 XP

    Misschien Diablo iets voor jou?
    Is wel wat anderes dan de games waar je vna genoten hebt, maar is zeker een aanrader!
    Tot nu toe mijn favoriete game.

    0
  2. User  avatar
    307 XP

    Infamous voor de ps4 mischien ,weet niet of je ps plus hebt maar daar is deze maand een dlc van te downloaden,

    0
  3. User  avatar
    357 XP

    Wachten op The Order 1886?

    0
  4. User  avatar
    482 XP

    Misschien Assassin’s Creed Unity voor een prikkie ergens op te pikken. Of Destiny als je Shooters leuk vind. Infamous is ook heel erg cool spel en zal niet veel meer moeten kosten.

    0
  5. User  avatar
    433 XP

    Ik heb idd plus en ben infamous aan het downloaden.
    Vind shooters wel leuk, maar zodra en zombies om de hoek komen vind ik het gelijk al een stuk minder. Heb ook eens borderlands gespeeld met een vriend, maar dat vind ik dus helemaal niks…

    Twijfelde zelf al aan the order…

    Thnx in elk geval voor de reacties tot nu toe en zal de genoemde titels eens nader bekijken 🙂

    0
  6. User  avatar
    2766 XP

    Zo te zien hou je van racegames. Dan is driveclub een aanrader. Deze kost ook niet al te veel. Verder zou ik nog even wachten tot februari met nieuwe games aanschaffen. Er komen er nog een hoop uit. Als je van heavy rain houdt is until dawn iets voor je(release date helaas nog niet bekend). Daarnaast komen the order, evolve en metal gear de komende tijd uit die allemaal erg goed zijn. Lastige keuze dus 😉

    0
  7. User  avatar
    2442 XP

    Shadow of Mordor! Echt een top game! 😀

    0
  8. User  avatar
    433 XP

    Driveclub heb ik al platinum 🙂 vond die echt Nice idd…
    En twijfel of ik shadow of murder en the evil within leuk zou vinden 🙂

    Thnx allen!

    0
  9. User  avatar
    76 XP

    Als je van grote open werelden houdt, is Dragon Age Inquisition ook een super game. rondlopen, verkennen, vechten..

    0
  10. User  avatar
    352 XP

    Far cry 4 is wel echt heel vet hoor!

    0
  11. User  avatar
    433 XP

    [quote]Far cry 4 is wel echt heel vet hoor![/quote]

    Toch maar eens proberen dan 😉

    0
  12. User  avatar
    789 XP

    misschien eens een Japanse game proberen? Guilty gear Xrd is een goede 2.5D fighter, natural doctrine is een top strategie JRPG, later dit jaar disgaea 5 of misschien FF type-0 proberen?
    Maar als je niet van Japanse games houdt raad ik je aan om zeker Battlefield 4 te proberen (ook al komt hardline binnenkort uit is BF4 een top spel en kun je nu de premium edition voor 50 euro kopen).

    0
  13. User  avatar
    433 XP

    Keuze genoeg haha… Ik zal mij eens oriënteren en nogmaals: thnx allen!

    0