Topic: Battlefield Hardline beta datum

26 januari 2015om 18:02

Volgens een gelekte mail aan verschillende Youtube gebruikers, komt Battlefield Hardline uit op 3 februari. De mail is verzonden door Ronku, een door EA gesponsord programma wat Youtubers betaald om beelden van Battlefield online te knallen.

Of dit natuurlijk waar is, blijft altijd maar de vraag. Het kan namelijk ook zo zijn dat dit iemand is die gewoon even interessant wil doen. Volgens Reddit zijn er al verschillende gebruikers die de game aan het spelen zijn om op de dag van de Beta allemaal content online te knallen. Nog een paar nachtjes wachten dan maar, want dan komen we er achter of dit nieuws echt waar is. Laten we het hopen!

BRON: Gamekings

lijkt mij een aannemelijke datum. dinsdag komt vaak de DLC uit voor BF. en een maand later komt de game zelf. beta van bf3 en bf4 was ook een ruime maand van te voren

8 reacties

1. User  avatar
    1469 XP

nou ik hoop het 🙂

0
  2. User  avatar
    62 XP

had ook 3 februari gehoord 🙂 Kan echt niet wachten op deze beta!

0
  3. User  avatar
    551 XP

Als oud counter-striker doet mij onderstaande video heel veel deugd 🙂

[url=http://www.gametrailers.com/videos/qqcn63/battlefield-hardline-battlefield-hardline-beta-preview]http://www.gametrailers.com/videos/qqcn63/battlefield-hardline-battlefield-hardline-beta-preview[/url]

Vanavond de beta maar eens proberen

0
  4. User  avatar
    2442 XP

Ongeveer een uur tot iets langer gespeeld. Tot nu toe alleen conquest, maar het laat me direct weer zien waarom ik Battlefield niet zo veel online heb gespeeld. Mensen die hoger in level zijn hebben wapens die gewoon veel beter zijn. Geld verdienen gaat ook niet heel snel. Maar verder is de actie wel vet! Ik weet niet of Battlefield 4 spelers veel aan deze game hebben, want hij lijkt er verdacht veel op natuurlijk.

0
  5. User  avatar
    551 XP

[quote]Mensen die hoger in level zijn hebben wapens die gewoon veel beter zijn. Geld verdienen gaat ook niet heel snel. [/quote]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze dit wat wouden veranderen… Gisteren ff kwartiertje gespeeld (geen ervaring met BF) en lijkt me wel vet zo op het eerste gezicht. Ff Heist gedaan maar wel beetje chaotisch, ff wennen nog 🙂

0
  6. User  avatar
    1758 XP

[quote]Ongeveer een uur tot iets langer gespeeld. Tot nu toe alleen conquest, maar het laat me direct weer zien waarom ik Battlefield niet zo veel online heb gespeeld. Mensen die hoger in level zijn hebben wapens die gewoon veel beter zijn. Geld verdienen gaat ook niet heel snel. Maar verder is de actie wel vet! Ik weet niet of Battlefield 4 spelers veel aan deze game hebben, want hij lijkt er verdacht veel op natuurlijk.[/quote]

De M16A3 is eigenlijk t enige wapen in de beta wat echt goed is. De andere wapens zijn alleen goed als de speler die er mee speelt ook goed is.
    Elk wapen heeft zo zn voordelen en de wapens die je later krijgt zijn echt niet altijd beter.
    Zoveel tijd kost t trouwens niet om een goed wapen te kopen, na een halfuurtje heb je al zo $15.000.

0
  7. User  avatar
    2442 XP

[quote]De M16A3 is eigenlijk t enige wapen in de beta wat echt goed is. De andere wapens zijn alleen goed als de speler die er mee speelt ook goed is.
    Elk wapen heeft zo zn voordelen en de wapens die je later krijgt zijn echt niet altijd beter.
    Zoveel tijd kost t trouwens niet om een goed wapen te kopen, na een halfuurtje heb je al zo $15.000.[/quote]

Ik heb nu het tweede wapen dat beschikbaar is gekocht, maar die is wel aanzienlijk beter dan je standaard wapen (kan je ook bij de stats zien). Geld verdienen gaat opzich wel, maarja met betere uitrusting gaat het een stuk sneller. Het spreekt me tot nu toe wel aan, maar het lijkt nog steeds precies op een gewone battlefield. De beta overtuigd me nog niet echt.

0
  8. User  avatar
    551 XP

Is de beta trouwens tot zondag of tot en met zondag?

0