Topic: COD: Advanced Warfare Exo Survival spelers gezocht.

27 januari 2015om 18:16

Ik probeer nu al een aantal dagen de flip flop trophy te halen in COD: AW en daarbij ook de laatste map vrij te spelen. Qua moeilijkheid is dat voor mezelf geen probleem maar wel voor de vaak slechtere spelers die erbij zitten. Ook kost t een aantal keer zoeken voordat ik goede spelers vind en dan heb ik nog maar een uurtje ofzo de tijd om te spelen.
Zijn er goede spelers die me daarbij kunnen helpen?

Voeg mij toe op psn: scrappy-_-coco0
of laat je psn hier achter zodat ik jou toe kan voegen.

Ik ben vaak ’s avonds van 19:00 tot ongeveer 22:00 online.

3 reacties

1. User  avatar
    410 XP

Je kan het ook solo doen toch ? Of met mensen in een private game …gewoon t niveau op laag zetten en knallen 😉

0
  2. User  avatar
    20 XP

hey scrappy,
    ik zal je toevoegen op psn ik ben namelijk ook bezig met die trophy.

gr.

[quote]Ik probeer nu al een aantal dagen de flip flop trophy te halen in COD: AW en daarbij ook de laatste map vrij te spelen. Qua moeilijkheid is dat voor mezelf geen probleem maar wel voor de vaak slechtere spelers die erbij zitten. Ook kost t een aantal keer zoeken voordat ik goede spelers vind en dan heb ik nog maar een uurtje ofzo de tijd om te spelen.
    Zijn er goede spelers die me daarbij kunnen helpen?

Voeg mij toe op psn: scrappy-_-coco0
    of laat je psn hier achter zodat ik jou toe kan voegen.

Ik ben vaak ’s avonds van 19:00 tot ongeveer 22:00 online.[/quote]

0
  3. User  avatar
    1758 XP

[quote]Je kan het ook solo doen toch ? Of met mensen in een private game …gewoon t niveau op laag zetten en knallen ;)[/quote]

Solo lukt echt niet en ik heb wel eerst mensen nodig die t spel ook spelen 🙂

0