He jongens. Ik heb nog 3 battery packs liggen voor de dualshock 4. Gewoon nieuw en in verpakking inclusief een microusb van ongeveer een meter om je controller mee op te laden. Interesse? Ik vraag er 15 euro voor per stuk. Heb je een betere deal? Laat het maar weten :). Voor degene die het niet weten, de batterijen hebben 2x zoveel meer mAh als de originele batterijen voor de dualshock 4 en leveren meer gameplezier, dus minder steeds opnieuw opladen.
Topic: [TK] 2000mAh battery pack dualshock 4 met microusb
27 januari 2015om 23:14

heb je zkr uit china?
die batterijen zijn meestal de zelfde als de normale, alleen doen ze er andere stickers op.
plus de batterij moet dikker zijn als de orginele.
heb je bewijs dat deze batterijen langer meegaan dan de orginele?
please let me know
[quote]heb je zkr uit china?
die batterijen zijn meestal de zelfde als de normale, alleen doen ze er andere stickers op.
plus de batterij moet dikker zijn als de orginele.
heb je bewijs dat deze batterijen langer meegaan dan de orginele?
please let me know[/quote]
Nee niet uit China, maar vanuit Amerika. Deze worden niet gemaakt in de EU volgens mij. En nee ze hoeven niet 2x zo dik te zijn want de dualshock 3 batterij is ook maar 350 mah volgens mij en deze is even groot als de 1000 mah van de dualshock 4. Ze werken gewoon goed en gaan veel langer mee. Laat me maar weten als je interesse hebt :).
maar china is geen eu he 😉
de batterijen die in de dualshock 3 zitten/zaten zijn beter als die van de dualshock 4 heb ik gehoord die zijn ook langer of dikker.
heb zelf laatst een videotje gezien op youtube en die vent moest zelf zijn batterijdhouder een beetje slopen om hem erin te laten passen want die was schijnbaar langer.
ik zou er wel 2 willen maar ik wil iets van een foto zien van de batterijen.
ik heb namelijk wel interesse.
laat maar weten.
laat maar ik heb al batterijen gevonden voor 10 euro per stuk en met kabel