Topic: The Crew tijd vastzetten ? 28 januari 2015om 14:28 Hoi Weet iemand of je in The Crew de tijd kan vastzetten(vb altijd ochtend, middag , avond of nacht) ? groetjes frenzy Klik hier om je antwoord te annuleren. 5 reacties Naam: Δ Hiska 28 januari 2015 om 23:30 433 XP [quote]Hoi Weet iemand of je in The Crew de tijd kan vastzetten(vb altijd ochtend, middag , avond of nacht) ? groetjes frenzy[/quote] Volgens mij niet… Voor sommige beloningspunten moet je iets op een bepaald tijdstip doen… 0 0 Frenzy 29 januari 2015 om 07:58 47 XP vreese ik ook voor. Maar blijft toch een leuke game voor mij 0 0 Hiska 29 januari 2015 om 09:32 433 XP Ja sowieso! Vind het ook zeer vermakelijk…! 🙂 Baal er alleen van dat die gouden trofee voor hey rijden van meer dan 8000 km met 1 auto niet haalbaar is. De kilometers worden niet cumulatief opgeteld, maar stopt na 1 sessie… 🙁 0 0 Frenzy 30 januari 2015 om 10:49 47 XP ik speel eigenljk niet echt voor goud of trophy’s. Gewoon wat missies, wat springen, snelheidstest. Louter pure ontspanning. 0 0 Hiska 30 januari 2015 om 22:23 433 XP Zo begon ik ook, maar wil nu eigenlijk wel platinum halen 🙂 0 0
Topic: The Crew tijd vastzetten ? 28 januari 2015om 14:28 Hoi Weet iemand of je in The Crew de tijd kan vastzetten(vb altijd ochtend, middag , avond of nacht) ? groetjes frenzy Klik hier om je antwoord te annuleren. 5 reacties Naam: Δ Hiska 28 januari 2015 om 23:30 433 XP [quote]Hoi Weet iemand of je in The Crew de tijd kan vastzetten(vb altijd ochtend, middag , avond of nacht) ? groetjes frenzy[/quote] Volgens mij niet… Voor sommige beloningspunten moet je iets op een bepaald tijdstip doen… 0 0 Frenzy 29 januari 2015 om 07:58 47 XP vreese ik ook voor. Maar blijft toch een leuke game voor mij 0 0 Hiska 29 januari 2015 om 09:32 433 XP Ja sowieso! Vind het ook zeer vermakelijk…! 🙂 Baal er alleen van dat die gouden trofee voor hey rijden van meer dan 8000 km met 1 auto niet haalbaar is. De kilometers worden niet cumulatief opgeteld, maar stopt na 1 sessie… 🙁 0 0 Frenzy 30 januari 2015 om 10:49 47 XP ik speel eigenljk niet echt voor goud of trophy’s. Gewoon wat missies, wat springen, snelheidstest. Louter pure ontspanning. 0 0 Hiska 30 januari 2015 om 22:23 433 XP Zo begon ik ook, maar wil nu eigenlijk wel platinum halen 🙂 0 0
[quote]Hoi
Weet iemand of je in The Crew de tijd kan vastzetten(vb altijd ochtend, middag , avond of nacht) ?
groetjes
frenzy[/quote]
Volgens mij niet… Voor sommige beloningspunten moet je iets op een bepaald tijdstip doen…
vreese ik ook voor. Maar blijft toch een leuke game voor mij
Ja sowieso! Vind het ook zeer vermakelijk…! 🙂
Baal er alleen van dat die gouden trofee voor hey rijden van meer dan 8000 km met 1 auto niet haalbaar is.
De kilometers worden niet cumulatief opgeteld, maar stopt na 1 sessie… 🙁
ik speel eigenljk niet echt voor goud of trophy’s. Gewoon wat missies, wat springen, snelheidstest. Louter pure ontspanning.
Zo begon ik ook, maar wil nu eigenlijk wel platinum halen 🙂