Hey ,
Ik heb problemen , ik kan Dying Light digitaal niet opstarten er staat start maar dan krijg ik een blauw scherm met info dat de applicatie niet aanwezig is .
Ik heb gebeld naar PlayStation customer dienst en dit zou een probleem zijn met de game bij sommiggen waaronder ik .
Mijn vraag is , zijn er nog gamers die dit voor hebben ?
Laat het mij ff weten , thnx 🙂
Topic: Dying Light digitale versie .
29 januari 2015om 12:32

Het antwoord is bekend, gewoon via de webstore (op een PC) inloggen en daar de download starten.
of vraag je geld terug
[quote]of vraag je geld terug[/quote]
Digitaal. Kan niet.
Heb ik zelf gevonden tip staat op headlines bij problemen van deze game , vooral laptop en ps4 in het oog houden en via de laptop op downloaden naar ps4 drukken het kan veel keer een foutmelding doorgegeven op je ps4 .
Maar wis die en druk op opnieuw via je laptop na 20 min kon ik hem binnen halen .
[quote]Digitaal. Kan niet.[/quote] jawel ik heb van Driveclub mijn geld terug gehad , alleen is je game weg bij licensie herstel .
Dan heb ik het maar terug gekocht het was dan al in orde de game Driveclub is nu een goei racer .
En mag ik vragen als het spel goed is ? ben aant twijfele om hemook te kopen !
ik wacht nogsteeds op me discversie…
wanneer komt die? eind februari pas?
27e komt ie pas uit