Hey,
Hoe kan ik dot fixen met GTA online ik kan geen vrienden joine en ook niet invite. Er saat dan achter dat het disabled is. Iemand dit ook gehad? Wat moet ik doen?:)
Hey,
Hoe kan ik dot fixen met GTA online ik kan geen vrienden joine en ook niet invite. Er saat dan achter dat het disabled is. Iemand dit ook gehad? Wat moet ik doen?:)
Heb je je Online tutorial doorgelopen? NAT instellingen zowel bij jou als bij hem kan je proberen.
[quote]Heb je je Online tutorial doorgelopen? NAT instellingen zowel bij jou als bij hem kan je proberen.[/quote]
Ja we hebben NAT type 2 maar ik kan helemaal niemand Joine 🙁 en alles al opnieuw opgestart maar werkt niet. Had op google opgezocht en veel mensen hebben hier last van