Goedenavond beste mensjes.
Ik kreeg een paar dagen geleden Fifa 14 van ’n vriend, maar helaas hoevaak ik het spel opnieuw instaleer, en of ik de playstation 12 uur laat staan met fifa erin, ik kom niet verder dan ” Bezig met instaleren, ervaar alvast de ervaring in Aftrap tot het volledige spel is geinstalleerd ” heb de EA forums opgezocht, maar tot mijn spijt geen oplossing gevonden, iemand anders dit probleem gehad?

Je zou eventueel maandag PlayStation Nederland kunnen bellen. 0207095025