heb ik nu als enige weer gezeur met aanmelden nu ?
ik krijg error code 80710092.
als ik die opzoek zegt ie dat het betekend dat ik me niet aan kan melden.
dat begreep ik al toen hij zich niet aan wilde melden.
maja sarcasme terzijde. heeft iemand ook gezeik ?
typ ook effe je foutcode in als je probz heb.

De servers waren offline gisteravond/vannacht
ben ik lekker mee lol.
net een controller gerepareerd. ik was weer begonnen met battlefield.
dat was wel priegelwerk joh dat repareren. het was het probleem dat je controller doet wat ie zelf wil als je de linker stick gebruikte.