Topic: dragonball xenoverse release

03 februari 2015om 13:24

hey ik heb een vraagje

bij bart smit zeggen ze dat dragonball x 13 feb uit is

ook op hun site staat het
maar krijg je dan een japanse versie

10 reacties

1. User  avatar
    252 XP

Tot zover ik weet is deze uitgesteld naar 27 februari..

0
  2. User  avatar
    129 XP

[url=http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/games/reserveer-nu-13/ps4-dragon-ball-xenoverse-trunks-travel-edition]http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/games/reserveer-nu-13/ps4-dragon-ball-xenoverse-trunks-travel-edition[/url]

ik hoop wel de 13de want dan heb ik um nog voor mijn verjaardag

0
  3. User  avatar
    252 XP

Lijkt mij niet te kloppen, op elke andere site staat hij op 27-2

0
  4. User  avatar
    129 XP

Ja ik vind het heel raar wanneer komt het spel in Japan uit want die is eerder heb ik gehoord

Als dat zo is waarom komt die daar eerder

0
  5. User  avatar
    252 XP

Dat is wel vaker met anime games, leeft meer in japan en meeste worden daar ook ontwikkeld naar mijn weten.

0
  6. User  avatar
    129 XP

zou het niet een grote kans zijn dat bart smit um dan heeft geimpoteerd van japan

0
  7. User  avatar
    252 XP

nee, ga maar uit van een verkeerde datum op de site, je kan ze altijd even bellen voor de zekerheid

0
  8. User  avatar
    544 XP

[quote]Ja ik vind het heel raar wanneer komt het spel in Japan uit want die is eerder heb ik gehoord

Als dat zo is waarom komt die daar eerder[/quote]

De games worden ontwikkeld in het Japans, daarna gelokaliseerd voor andere regio’s. Zo worden onder andere Engelse stemmen en teksten doorgevoerd voordat het buiten Japan kan worden uitgebracht. In Japan brengen ze uiteraard de Japanse versie uit, die is dus al klaar gezien daar geen lokalisatie nodig is. Dus de Japanse versie komt daardoor eerder uit dan de EU/US versie. Dit zie je vaker met Japanse titels.

0
  9. User  avatar
    9970 XP

de japanse versie is al uit ook
    als je naar playstation live gaat kijken op je ps4, dan zie je dat er een hand vol japanners al de game spelen en streamen

0
  10. User  avatar
    129 XP

[quote]nee, ga maar uit van een verkeerde datum op de site, je kan ze altijd even bellen voor de zekerheid[/quote]

oke
    bij de bart smit waar ik het spel besteld heb vorige week maandag blijven ze zeggen dat zij die spel gewoon de 13de hebben en het staat in hun lijst die ze die week daarvoor hebben gekregen.
    het zou voor mij wel ver zijn als het spel da n gewoon uit is

0