Net vanmiddag mijn ds4 opgestuurd in een kartonnen doosje naar sony.
Nou vroeg ik mij af aan de mensen die dit ook hebben gedaan hoelang duurde het en kregen jullie en nieuwe controller? En sturen zij het ook gewoon weer in dezelfde doos naar je huis?

Bij mij duurde het 3 weken (volgens mij geven ze aan dat het 6 weken kan duren), kreeg een volledig nieuwe controller thuisgestuurd dus in een nieuwe verpakking!
[quote]Bij mij duurde het 3 weken (volgens mij geven ze aan dat het 6 weken kan duren), kreeg een volledig nieuwe controller thuisgestuurd dus in een nieuwe verpakking![/quote]
Ze geven aan dat je met max 2 weken een nieuwe hebt. Willie1 zat gewoon net in een drukke periode
Misschien een gekke vraag, maar waarom opsturen en niet naar de winkel ermee?
[quote]Misschien een gekke vraag, maar waarom opsturen en niet naar de winkel ermee?[/quote]
Gedaan ze hadden geen nieuwe controllers en ze wouden ook niet om ruilen, had ook nog de manager erbij gehaald maar ze wouden het echt niet hahahha.
[quote]Gedaan ze hadden geen nieuwe controllers en ze wouden ook niet om ruilen, had ook nog de manager erbij gehaald maar ze wouden het echt niet hahahha.[/quote]
Ze MOETEN hem omruilen. Als je een geldig aankoopbewijs hebt en je bent binnen de garantie.
kan iemand mij vertellen wat voor informatie en waar je de informatie moet inleveren bij sony om in aanmerking te komen voor een nieuw exemplaar? me pookjes zijn namelijk kapot 🙁
[quote]kan iemand mij vertellen wat voor informatie en waar je de informatie moet inleveren bij sony om in aanmerking te komen voor een nieuw exemplaar? me pookjes zijn namelijk kapot :([/quote]
Gewoon even naar sony bellen met je probleem en de pookjes.. ik kreeg gewoon 2 nieuwe omdat ze bekend zijn met het probleem van de pookjes
Ik kreeg hem na 7 dagen weer terug. Dus dat is met weekend meegeteld. Dat is ongeveer 3 weken geleden geweest. Voor versleten pookjes en andere mankementen die plots komen of gebeuren kun je gewoon Sony bellen. Ze zijn heel easy 😉 In ieder geval, na mijn ervaring een top service! Ik ben ook doorverwezen geworden door de Gamemania om te bellen naar Sony.
[quote]Ze MOETEN hem omruilen. Als je een geldig aankoopbewijs hebt en je bent binnen de garantie.[/quote]
Moeten niet, als deze binnen de garantie periode valt moeten ze deze minimaal voor reparatie aanbieden. Ze zijn je niet verplicht een vervangend artikel mee te geven, tenzij het duidelijk een DOA is of net een paar dagen na aankoop. Maar je moet je nooit zomaar weg laten sturen.
Bon is niet meer nodig alleen serienummer. Duurt zeker 2 weken en je krijgt een nieuwe controller opgestuurd in een klein doosje
Je krijgt niet altijd een nieuwe,ik kreeg zelfs een gerepareerde terug waar de trilfunctie niet goed werkte.Stuurde die weer terug en kreeg toen een nieuwe,heb nu 2 nieuwe controller.Die die andere 2 waren al na een jaar versleten,kwaliteit van niks. (duurde meestal +7 werkdagen voordat ik nieuwe had)
bij de eerste keer word je product omgeruild en de tweede keer gerepareerd, nee winkels ruilen niet om behoor je op te sturen.
Bij mij duurde het tot 2 keer toe ongeveer 2 weken. Deed het wel via Bart smit.
Ik heb het zelf opgelost , gisteren was ik de gelukkige Linke pookje scheurde , een zeer simpele oplossing maar het werkt super heb de Namelijk plak letters op gedaan van de letter O zijn ook van soort rubber
zie hier het resultaat .
http://i60.tinypic.com/2db2u6b.jpg
Werkt achteraf toch niet . nieuwe pookjes besteld van beter kwaliteit 😉
gewoon van die beschermkapjes kopen, kosten geen drol
[quote]gewoon van die beschermkapjes kopen, kosten geen drol[/quote]
Ja i know maar rubbers waren eraf dan gaan kapjes niet meer werken maar heb nieuwe sticks gekocht 1,90 op Ebay inbouw zeer simpel dus nu werkt die weer top 😉 en zijn beter dan de Standaard sticks 😉
en ben de wel handig in dus was geen probleem , touchpad werkte niet maar Sony heeft het gelukkig zo gemaakt dat het het niet was afgebroken een contact dus even dat ding open gehaald kabeltje erin aan beiden kanten gestoken . controller resetten en het werkte weer top , scheelt 2 weken wachten en heb betere pookjes die ruw zijn inplaats van Glad rubber 😉
http://i62.tinypic.com/2cxycrk.jpg
Bij mij is mijn r2 button losgekomen , en heb er niets speciaals mee gedaan .
Dat is toch ook garantie of niet ?