Topic: Playstation magazine stopt er mee

03 februari 2015om 21:54

voor de mensen die nog playstation magazine lezen.
Het is gebeurt ze stoppen er mee,
lees het hier verder.

staat op de facebook van playstation magazine

[url]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/10959647_790747957667518_731080303906895507_n.png?oh=200d2d40e3e25ce7283bba0ec81a524b&oe=5557C1A6&__gda__=1432727508_37e67ae8d15ad141b9aef0b98b0bab60[/url] [url]https://www.facebook.com/PlayStationMagazineBenelux?fref=nf[/url]

7 reacties

  1. User  avatar
    17 XP

    Alweer ik hoop dat er bij een andere uitgever terug een doorstart is ik zou het blad missen lees het al jaren . Als er een doorstart komt hoop ik wel dat het nog even goed of beter is want steeds da veranderen van uitgever doet er ook niet goed aan

    0
  2. User  avatar
    123 XP

    Lang leven het internet.

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Alweer ik hoop dat er bij een andere uitgever terug een doorstart is ik zou het blad missen lees het al jaren . Als er een doorstart komt hoop ik wel dat het nog even goed of beter is want steeds da veranderen van uitgever doet er ook niet goed aan[/quote]

    Hoe willen ze een doorstart maken bij een andere uitgever als de licensie bij Sony ligt??

    0
  4. User  avatar
    20030 XP

    Doorstart gaat niet gebeuren, de licentie is teruggetrokken, dus het is over.

    Lees ook ons artikel over dit nieuws:

    [url]http://www.psx-sense.nl/185204/het-officiele-playstation-magazine-van-de-benelux-stopt-ermee/[/url]

    0
  5. User  avatar
    2442 XP

    Ik heb het blad al jaren niet meer gekocht. Ik had een keer bijna een abonnement op afgesloten, maar toen toch niet gedaan. Eerder met de PS2 kocht ik het blad voor de demo’s en de leuke artikelen. Toen ik mn PS3 had begon ik het nut er steeds minder van in te zien, maar het was soms wel leuk om de artikelen te lezen. Nadeel is dat heel veel nieuws je al tegenkomt online (zoals hier of IGN, etc.). Dan is het net de krant, je leest het nieuws van gisteren.

    0
  6. User  avatar
    1100 XP

    Kocht het vroeger altijd voor ps en ps2 demos.

    0
  7. User  avatar
    373 XP

    [quote]Kocht het vroeger altijd voor ps en ps2 demos.[/quote]

    Ik ook 🙂

    0