Forum

Topic: Playstation magazine stopt er mee

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 15 XP
    Jeroenvroenhoven's avatar

    Alweer ik hoop dat er bij een andere uitgever terug een doorstart is ik zou het blad missen lees het al jaren . Als er een doorstart komt hoop ik wel dat het nog even goed of beter is want steeds da veranderen van uitgever doet er ook niet goed aan

  2. 130 XP
    justR's avatar

    Lang leven het internet.

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Alweer ik hoop dat er bij een andere uitgever terug een doorstart is ik zou het blad missen lees het al jaren . Als er een doorstart komt hoop ik wel dat het nog even goed of beter is want steeds da veranderen van uitgever doet er ook niet goed aan

    Hoe willen ze een doorstart maken bij een andere uitgever als de licensie bij Sony ligt??

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Doorstart gaat niet gebeuren, de licentie is teruggetrokken, dus het is over.

    Lees ook ons artikel over dit nieuws:

    http://www.psx-sense.nl/185204/het-officiele-playstation-magazine-van-de-benelux-stopt-ermee/

  5. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb het blad al jaren niet meer gekocht. Ik had een keer bijna een abonnement op afgesloten, maar toen toch niet gedaan. Eerder met de PS2 kocht ik het blad voor de demo’s en de leuke artikelen. Toen ik mn PS3 had begon ik het nut er steeds minder van in te zien, maar het was soms wel leuk om de artikelen te lezen. Nadeel is dat heel veel nieuws je al tegenkomt online (zoals hier of IGN, etc.). Dan is het net de krant, je leest het nieuws van gisteren.

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Kocht het vroeger altijd voor ps en ps2 demos.

  7. 377 XP
    Valentino1994's avatar

    Kocht het vroeger altijd voor ps en ps2 demos.

    Ik ook 🙂