Lennard (Rastapopulos) kan dan wel heel de tijd invites sturen voor Driveclub, maar ik speel nog steeds een betere race game, namelijk GTA V. Er is niets zo vermakelijk als met 29 andere mongolen met bikes door de stad te crossen. Soms zit het mee en vaker dan me lief is zit het tegen, maar ik vermaak me kostelijk.
Ik kan nog wel wat ”vriendjes” gebruiken om uit te nodigen gedurende urenlange race sessies in GTA V. Geen custom vehicles of traffic onzin en iedereen die stilstaat of loopt te kutten (b.v. tegengestelde richting, behalve in At The Races) wordt er gelijk uitgetrapt. Negen van de tien keer de Rockstar Created of Verified 16 / 30 man races, waarbij voornamelijk wordt gekozen voor motoren, mits dit niet mogelijk is.
Ik speel dit voornamelijk met vrienden samen (maar wel altijd andere mensen uitnodigen) en ik heb dus ook geen behoefte aan mensen in mijn party (headset), want ik wil niemand kwetsen gedurende al het geouwehoer op alles en iedereen (ligt nooit aan mij natuurlijk). Ik ben dus opzoek naar mensen die GTA V nog steeds spelen met in het bijzonder races en bij voorkeur op motoren. Soms doordeweeks tussen 8 en 10 in de avond en voornamelijk in een niet nuchtere status op een vrijdag of zaterdagavond (vaak sessies van 20:00 / 02:00).
Dus als je voldoet aan deze zeer wazige ”eisen” voeg dan StompVoordeel even toe op de PS4. Laat ook hier even je nichname achter in dit topic. Ik zit samen met een vriend in een Crew en we zijn niet opzoek naar nieuwe leden en ik ben al helemaal niet opzoek naar een andere Cew, ook al is dat een betere manier om meer mensen te kunnen uitnodigen. Daarnaast gaan veel mensen weg als ze zien dat er meerdere mensen in dezelfde Crew zitten.
PS: Voor alle duidelijkheid: Wij zijn altijd de host en we nemen daar onze tijd voor. Dus soms wordt de timer even gereset om te proberen een room vol(ler) te krijgen. Daarnaast laten we de eerste timer sowieso aflopen, want er moet ook tijd zijn om te pissen / te roken. Races zoals Crossing Paths of The First Corporation zijn meestal 4 á 5 rondjes, aangezien 1 of 2 rondjes totaal zinloos zijn als je met 16 / 30 man zit te spelen.

Heb al meer dan 250 gewonnen races op mijn naam, maar dan wel met custom cars aan dus ik voldoe niet aan jou eisen 😉
[quote]Heb al meer dan 250 gewonnen races op mijn naam, maar dan wel met [b]custom cars[/b] aan dus ik voldoe niet aan jou eisen ;)[/quote]
Tsss Pussy Alert! Als ik een keer geen headset op heb, dan hoor je al die gastjes ”Custom Vehicles on” schreeuwen, maar mijn ervaring is dat er hierdoor meer mensen vertrekken, dan lang erbij blijven. Je hebt al genoeg voordeel als je een beetje weet hoe de race gereden dient te worden en om nog meer voordeel te creëren door dit aan te zetten gaat mij te ver. Over het algemeen zitten er meer mensen onder de lvl 50 in een volle room en daarvan kun je niet verwachten dat ze alle voertuigen volledig opgevoerd hebben.
Pussy alert ook echt! Waar geef jij je geld aan uit dan? Die auto’s moet je toch gebruiken als he ze pimpt?
[quote]Tsss Pussy Alert! Als ik een keer geen headset op heb, dan hoor je al die gastjes ”Custom Vehicles on” schreeuwen, maar mijn ervaring is dat er hierdoor meer mensen vertrekken, dan lang erbij blijven. Je hebt al genoeg voordeel als je een beetje weet hoe de race gereden dient te worden en om nog meer voordeel te creëren door dit aan te zetten gaat mij te ver. Over het algemeen zitten er meer mensen onder de lvl 50 in een volle room en daarvan kun je niet verwachten dat ze alle voertuigen volledig opgevoerd hebben.[/quote]
waarom is hij een pussy ?
ik wil wedden dat ik jou er uit rijd.
maja dan ben jij vast zo een eikel die gaat rammen.
maar me woord kan ik ook niet bewijzen want ik heb nog geen ps4.
[quote]waarom is hij een pussy ?
ik wil wedden dat ik jou er uit rijd.
maja dan ben jij vast zo een eikel die gaat rammen.
maar me woord kan ik ook niet bewijzen want ik heb nog geen ps4.[/quote]
Man maak je niet zo druk. Als hij daadwerkelijk 250 races heeft gewonnen, dan heeft hij 500% meer races gewonnen dan ik dat heb ik gedaan. Met als verschil dat ik enkel en alleen races doe met minimaal 10 personen en zonder custom vehicles, dus dat zegt alsnog weinig. En ja beuken doe ik ook mocht dit nodig zijn. Het is en blijft wel GTA natuurlijk, dus dat moet je in calculeren. Dat is ook de reden waarom ik nagenoeg alle races doe op motoren, want dat kun je elkaar moeilijker eraf rijden. Als je een kutrace doet zoals Muscle In (of hoe die ook heet), dan weet je dat het één grote chaos gaat worden en dat iedereen gaat beuken. Dus ja ik ben een eikel die gaat beuken, mocht dat in mijn voordeel uitpakken en die kans is nihil op motoren en races met super cars of muscle cars moet je zoveel mogelijk alleen zien te blijven rijden. En daarom doe ik alles op motoren, omdat het moeilijker is om te beuken, je met meerdere mensen naast elkaar kan blijven rijden / slipstreamen en er weinig verschil zit tussen de 3 beste motoren, dus iedereen nagenoeg evenveel kans heeft.
En de manier waarop de games gestart worden (zonder custum vehicles, zelden tot nooit regen, meerdere rondjes en meestal motoren) + iedereen die met opzet zit te kutten te kicken (tegengestelde richting / stil blijft staan) zorgt er keer op keer voor dat mensen voor een langere tijd erbij blijven en je dus altijd urenlang met gemiddeld 20 / 25 personen blijft racen. Je treft dan ook veel meer mensen die geconcentreerd zijn op het racen zelf en dus minimaal lopen te kloten met beuken / ophouden, maar dat wil niet zeggen dat er hier en daar niet een vriendelijk tikje gegeven mag worden.
ik wil wil mee doen heb je toegevoegd charnonelouiza
Is nogsteeds geen antwoord op mijn vraag 😛
Ja ik race ook nog veel in gta 5 als ik geen unkown network errors krijg. Heb een hekel aan de gebeuk daar heb ik al veel races door verloren 😀 vooral als je met 2 man aan kop licht en die ander jouw beukt de laatste ronde en dan ben je ineens laatste. Zijn al 2 controllers door gesneuveld 😀
[quote]Pussy alert ook echt! Waar geef jij je geld aan uit dan? Die auto’s moet je toch gebruiken als he ze pimpt?[/quote]
Er is niets mis met je geld uitgeven om je auto’s te tunen, net zoals er niets mis mee is dat je custom vehicles aanzet. Maar het grootste gedeelte van de spelers heeft niet iedere auto maximaal getuned en dus geeft dit spelers een ”oneerlijk” voordeel. Dat is ook precies de reden waarom veel mensen afhaken als custom vehicles aanstaat. Ik race liever tegen zoveel mogelijk mensen en vandaar dat ik ook niet mijn weinig wagens ga gebruiken.
[quote]Ja ik race ook nog veel in gta 5 als ik geen unkown network errors krijg. Heb een hekel aan de gebeuk daar heb ik al veel races door verloren 😀 vooral als je met 2 man aan kop licht en die ander jouw beukt de laatste ronde en dan ben je ineens laatste. Zijn al 2 controllers door gesneuveld :D[/quote]
Gisteren ook, eigenlijk voor het eerst, heel de tijd network errors gehad. Ook twee uur geprobeerd om zoveel mogelijk mensen te laten joinen, maar het was bar en boos gisteren. Geen idee wat er aan de hand was, maar we kwamen niet verder dan in totaal 12 man.
Controllers kapot gooien doe ik niet meer sinds ik geen PES meer speel en dat scheelt een hoop centjes 😉 Met beuken moet je gewoon rekening houden vooral als je in auto’s zit. Dan is er bijna niets tegen in te brengen. Op motoren ben je veel behendiger en kun je gewoon afstand bewaren en val je niet zo snel als je een tikkie krijg. Je kunt dan ook gemakkelijker terugkeren op motoren, want als je met je auto steeds in het gedrang zit, is er geen ontkomen meer aan dat je weer eens dwars wordt gezet. Of je moet zelf het eerste tikje geven 😉
Ja volgens mij weten ze het het bij r* zelf ook niet. Ik heb die error al sinds de release sommige dagen meer dan andere.
Heb sinds 11 dec een ticket lopen bij r* nog steeds niet opgelost.
Heb al allerlei verschillende (Tier)support medewerkers gesproken soms ook vage oplossingen zoals voor de xbox weer ik dus niks aan had. Hoop dat ze het voor de pc release oplossen want anders gaat het nog wel een tijdje duren denk ik .
Gisteren rond 7 uur weer een hoop gedoe en rond 8 uur was het ineens ”verholpen” Sinds lange tijd Crossing Paths weer eens met 30 man kunnen doen en daarna tot een uur of half 11 weinig problemen gehad. Wel weer een aantal keer checkpoints die ”gemist” worden door de helft van de spelers en races die weer eerder starten dan dat de timer is afgelopen.