Topic: BF Hardline Beta VS BF4

07 februari 2015om 11:49

Hallo PSX-ers,

Ben benieuwd wie van jullie de Battlefield Hardline Beta spelen of hebben gespeeld, en natuurlijk wat jullie ervaringen zijn.

Ik speel Battlefield pas vanaf deel 3 op de PS3, dus ook automatisch Battlefield 4 voor de PS4.

Nu speel ik enkele dagen de Beta van Hardline, en wat mij opvalt is dat die naast snel saai worden ook erg makkelijk is.

Ik heb niet zoveel tijd om te gamen (huis,werk ect.), dus voornamelijk op een vrije zondag.
Speel dan veel Battlefield 4, lekker tegen andere mensen. Het probleem is dat ik gewoon om de seconde wordt afgeknald, ik krijg de game maar niet onder controle, noem mij gerust slecht (of zelfs een noob, hehe).

Ik had het zelfde probleem met Battlefield 3, was ik ook aardig crap.
In die periode deed ik ook veel CoD MW3, daar was ik soms gewoon een beest, dat ging altijd goed.

Dus nu Battlefield Hardline Beta, en tot mijn verbazing gaat die erg lekker.

Ik weet niet of meer mensen dit merken ?

Naast dat is Hardline wel leuk, maar na een kwartier ben ik het zat en verlang ik naar BF4 (ookal wordt ik veel afgemaakt)

13 reacties

1. User  avatar
    551 XP

Hardline is mijn eerste battlefield maar vindt het wel cool, maar is denk ik omdat het een beetje smaakt naar counter-strike wat ik vroeger (teveel) speelde 🙂

Vind het alleen soms wat chaotisch, beetje een kippenren waarbij je continue van elke kant kan worden neergemaaid. Maarja moet ook ff wennen om shooters te spelen met een controller, emotionele omschakeling dat ik ineens weer een newb ben :p

0
  2. User  avatar
    454 XP

Ik ben goed in BF4, en ook in BF hardline. Ik vind ze allebij heel erg leuk spelen. Ik word dan ook wel neer geschoten, maar mijn algemene k’d in een potje heis is wel is van 15 om 8 of zo. Ik sta eigenlijk altijd wel positief, dus ik durf wel te zeggen dat ik een redelijke speler ben.

0
  3. User  avatar
    9970 XP

welke game mode spelen jullie?
    Ik vind de standaard conquest niet zo leuk met deze game, geen idee hoe het komt.
    De hardline game mode vind ik wel leuk, beetje rondracen in een auto die je moet jatten, en zoveel mogelijk punten zien te halen

Oh ja, wat graphics betrefd vind ik hardline een stuk lelijker, al loopt het wel erg soepel allemaal.
    Heb ook het gevoel dat het sneller speelt dan BF4

0
  4. User  avatar
    75 XP

Heb de beta net ook het hele weekend gespeeld,
    En vind dat ie wel lkker speelt, keek er al een eind naar toe uit!
    Maar ik ben zoo teleurgesteld over de graphics, had wat opgezocht op het internet hierover en blijkbaar zijn er nog veel mensen met dezelfde mening!

Iemand een idee of dit door de beta komt? Hopelijk als de release er is, is het grafisch een stuk beter!

0
  5. User  avatar
    829 XP

Ik vind het grafisch wel meevallen.
    ik denk dat het meer lijkt omdat de kaarten wat “simpeler” zijn gemaakt.
    BF4 had erg mooie grote kaarten met aparte gebouwen en andere constructies.
    Heb me wel vermaakt met de beta en voor het eerst is mijn K/D ratio boven de 1.00

0
  6. User  avatar
    75 XP

Vond ht grafisch niet zo een hoogvlieger hoor,
    Zoals de scope van uw sniper.. Je zal begrijpen wat ik bedoel als je een tijd far cry hebt gespeeld.
    Hopelijk toch bij de release iets betere graphics.

En nice K/D ratio, trouwens!

0
  7. User  avatar
    551 XP

Leuke gameplay! Graphics geef ik niet zoveel om, maar vind het er zeker goed uitzien.

Voor het grootste deel Conquest gedaan, vind Heist wat te chaotisch allemaal.

0
  8. User  avatar
    75 XP

Voor mij zijn gfx haast het belangerijkste haha 😀 #freak

0
  9. User  avatar
    1042 XP

Vind het wel een mooi spel, veel sneller dan BF4.
    Ik vind het zeker een aanrader, ga hem dus ook zeker halen!
    Eerder zat ik te twijfelen aan de game omdat er gekke gamemodes in kwamen,
    maar na de beta te hebben gespeeld ben ik overtuigd, het is een top spel!
    Tevens bevat de game ook Conquest large, wat ik eerst niet eens wist.

0
  10. User  avatar
    1947 XP

Veel Battlefield delen gespeeld. Beste vond ik persoonlijk BF2 (PC) werd ook lekker ondersteunt en dikke Expansie pakketten.

Maar hardline vind ik dus geen BF stand alone game…. Het is voor mij gevoel gewoon een expansion pack. Die ze ook zo moesten uitbrengen voor BF4.

Dan had ik de graphics kunnen begrijpen.

Qua playstyle loopt het soepeler dan BF4. En het is zeker vermakelijk.
    Koop ik hem? Misschien, ligt eraan of Rainbow six uitkomt en bevalt en of WaW2
    terug naar de basics gaat en mij weer na BO een CoD laat kopen/spelen.

0
  11. User  avatar
    5395 XP

Ik was eerst een beetje huiverig over deze game vanwege de vorige beta, maar het is echt een vette game. Hardline is enorm fastpaced en EA heeft duidelijk geleerd van zijn fouten. De game speelt super smooth en speelt zelfs nu het een beta is al beter en soepeler dan Battlefield 4. Dan wel een beetje ten koste van de graphics, maar daar zit ik niet zo mee.

Verder ben ik erg te spreken over de nieuwe gamemodes van Hardline. Heist op Bankjob is leuk bedacht en Hotwire is ook een leuke afwisseling van Conquest wanneer je iets minder serieus wilt spelen. Ik zie Battlefield Hardline totaal niet als DLC voor Battlefield 4 btw. Het is letterlijk een compleet andere game en concept.

Maar goed, ik heb er zin in en ga Hardline zeker kopen. De kills stroomde in de beta in ieder geval al lekker binnen, had al een 4.25+ KD’tje. Moet wel goed komen met de Full game dus, haha. 🙂

0
  12. User  avatar
    1758 XP

Ik verwachtte er eerst niet veel van, maar uiteindelijk was t toch erg leuk.

Speelde wel lekker, totaal geen last gehad van lag en ik heb ook niet veel gemerkt van slechte ‘netcoding’.
    Graphics waren wel minder dan Battlefield 4 op het gebied van anti-aliasing en scherpte maar de details maakten dat weer helemaal goed.

Heist gamemode werkte niet echt vond ik, veel te makkelijk om als politie te winnen(behalve als je team echt verschrikkelijk slecht is). Hotwire was erg leuk maar niet echt serieus, vind dat ze daar nog wel iets in moeten veranderen om het moeilijker te maken om punten te krijgen.
    Conquest werkte gewoon zoals t moest werken, niets meer niets minder.

Enige dingen waar ik me wel ontzettend aan ergerde waren de slechte spawns: gelijk dood zijn als je op een vlag of teammate spawnt. En ik ben ook wel een flink aantal bugs en kill trades tegengekomen.

Ik koop m echter niet meteen maar pas als ie is afgeprijst. BF4 is ook nog steeds hardstikke leuk.

0
  13. User  avatar
    924 XP

Heb de beta na dit bericht nog lang gespeeld zolang het kon. En moet eerlijk toegeven dat ik in eerste instantie met een negatieve vibe de game tegemoet ging.

Is allemaal voor niks geweest, de game was goed, althans de beta.
    De game speelt serieus beter dan Battlefield 3 en Battlefield 4.

In BF3/4 heb ik serieus moeite om mensen neer te knallen (netcode ??), bij Hardline ging ik los.

Deze game komt zeker in huis, ookal is het geen grootschalige game.

0