Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat eigg de best grafische games waren op de PS4,
Heb ondertussen al enkele games gespeeld zoals Far Cry, Destiny, NFS Rivals, FIFA 15 en die zagen er echt mooi uit.
Toch heb ik nog niet echt een spel tegengekomen waarvan de graphics me echt omverblaasden!
Ik vraag dit omdat ik toch al enkele keren teleurgesteld ben van het grafische op de PS4 , zoals Watch Dogs, en BF:HL ( mss door de beta-versie )?
Thnx y’all

[quote]Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat eigg de best grafische games waren op de PS4,
Heb ondertussen al enkele games gespeeld zoals Far Cry, Destiny, NFS Rivals, FIFA 15 en die zagen er echt mooi uit.
Toch heb ik nog niet echt een spel tegengekomen waarvan de graphics me echt omverblaasden!
Ik vraag dit omdat ik toch al enkele keren teleurgesteld ben van het grafische op de PS4 , zoals Watch Dogs, en BF:HL ( mss door de beta-versie )?
Thnx y’all[/quote]
Dying light!
ik vond battlefield 4 echt heel erg mooi.
Infamous vond ik er zeer goed uitzien.
De exclusieve ps4 titles zijn inderdaad grafisch het beste.
Infamous, the order, horen daar bij.
Ook mooi zijn dragon age en dying light, en bf4 single player vond ik ook wel Nice!
The order gaat er heel mooi uitzien, verder ziet driveclub er ook super goed uit
Grfx is Nba2k15 en ufc op ps4 verweg de beste games .
Infamous, TLOU Remasterd. Dat zijn de games die ik heb en er voor mij zeker uitspringen. Maar der komen nog heel wat pareltjes aan: The order, Uncharted om maar even 2 te noemen.
The order lijkt dus erg populair te worden ^^
DriveClub is op het moment overduidelijk het beste wat de PS4 (of Xbox One) grafisch te bieden heeft. Killzone Shadow Fall is een goede tweede, en InFamous First Light. En idd zoals tyger1 zegt misschien sommige sportgames, maar die heb ik zelf niet gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.
En binnenkort waarschijnlijk The Order 1886.
[quote]The order lijkt dus erg populair te worden ^^[/quote]
op grafisch gebied zeker ja, alleen qua gameplay heb ik mijn twijfels nogal
ik was driveclub ook nog vergeten te noemen (vooral die weerseffecten, geniaal!)
Serieus? Zou dan beter driveclub eens aanschaffen, speel nu NFSs Rivals maar ben bang dat deze snel gaat vervelen.. Qua graphics is NFS ook niet slecht!
Vind Rivals ook niet slecht. Maar als je een keer door de regen rijd in driveclub weet je echt niet wat je meemaakt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
The Last of Us jonguh!
[quote]The Last of Us jonguh![/quote]
gfx zijn daar echt niet super mooi,opgepoetste ps3 versie meer niet.
Driveclub en Infamous en Killzone eigenlijk het standaard first party games geweld.
Zal toch eens die driveclub moeten aanschaffen 😀
En ik vind rivals er idd ook niet slecht uizien!
GTA V! De game ziet er echt top uit! Zelfs met FPS modus aan laat het sommige shooters achter zich. Verder geeft de TLOU ook indrukwekkende momenten. Gedurende het hele spel zal niet alles echt op en top zijn, maar er zijn momenten dat je toch even blijft staan om te genieten. Verder vond ik Destiny goed eruit zien, maarja dat was ook mijn eerste game op de PS4.
[quote]GTA V! De game ziet er echt top uit! Zelfs met FPS modus aan laat het sommige shooters achter zich. Verder geeft de TLOU ook indrukwekkende momenten. Gedurende het hele spel zal niet alles echt op en top zijn, maar er zijn momenten dat je toch even blijft staan om te genieten. Verder vond ik Destiny goed eruit zien, maarja dat was ook mijn eerste game op de PS4.[/quote]
Zo erg next gen vind ik gta5 niet en tlou al helemaal niet. Het blijven opgepoetste games.
Ik vond Tomb Raider echt mooi.
Tot nog toe de mooiste …. FC4 moet ik er nog instoppen (heb ik al liggen alleen ik ben nog te hooked aan destiny 🙂 )
GTA V all the way !
Thnx peyj voor de reactie, heb GTA gespeeld op de play3 en ben bang dat dit wat in herhaling zou vallen voorme. destiny was idd niet slecht van gfx maar daar stoorde me alleen een beetje dat het teveel dezelfde characters waren, maar voor de rest idd wel mooi!
Tombraider is super mooi. Al op de ps3.
En persoonlijk vind ik Dragon Age ook mooi.
killzone zag er inderdaad indrukwekkend uit en vond Infamous er ook erg goed uitzien.
The last of us kan ik over PS4 niet oordelen aangezien ik de ps3 versie alleen heb maar die ziet er voor ps3 begrippen ook erg goed uit.
Watchdogs is inderdaas voor de gfx geen aanrader die game is qua gfx gedowngrade omdat er te veel bugs in zaten.
Als je een game beoordeelt op enkel graphics heb je nog een laaange weg te gaan. 😉
Anyw, ik heb ontzettend van Infamous: Second Son genoten, is ook een pareltje om naar te kijken.
[quote]killzone zag er inderdaad indrukwekkend uit en vond Infamous er ook erg goed uitzien.
The last of us kan ik over PS4 niet oordelen aangezien ik de ps3 versie alleen heb maar die ziet er voor ps3 begrippen ook erg goed uit.
Watchdogs is inderdaas voor de gfx geen aanrader die game is qua gfx gedowngrade omdat er te veel bugs in zaten.[/quote]
Wel jammer omdzt ze watchdogs voor de release van de PS4 zo in de spotlight geplaatst hebben
Hallo,
Plak eens een ultra hd tv aan je ps4 en alles ziet er zeer goed uit!
Watch dogs, GTA V,Destiny allemaal een plaatje.
Star Wars Battlefront is veruit grafisch het mooiste, alleen het spel zelf is een gigantische tegenvaller.