Topic: Game To Win Prizes: Het laatste nieuws…

09 februari 2015om 11:43

Dag allemaal,

wij van [url=”nl.gametowinprizes.com”]nl.gametowinprizes.com[/url] willen jullie graag op de hoogte houden van wat er bij ons “speelt” 😉

Wisten jullie bijvoorbeeld dat er sinds de website door iedereen te bezoeken is er al 6 prijzen uitgereikt zijn aan gelukkige deelnemers?
En dat er elke 2 weken een nieuwe prijs start en uitgereikt wordt?
Of dat er zo’n 10 nieuwe gamers per dag zich inschrijven?

[img]https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQDfoeMiAO8QpmcF&w=470&h=246&url=http%3A%2F%2Fnl.gametowinprizes.com%2Fimg%2Fogimg.jpg&cfs=1&upscale=1[/img]

Maar ook dat we sinds december elke maand wel nieuwe dingen toegevoegd hebben aan de site? Zo hebben we een sectie met het laatste nieuws op de homepage toegevoegd om bezoekers op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen.

Zo zijn we bezig met het voorbereiden van een e-mail die laat weten dat een prijs is afgelopen en wie de winnaar was, een verzoek wat door meerdere mensen al geopperd is.
Maar ook zijn we bezig met een profielpagina voor elke deelnemer, zodat iedereen overzichtelijk heeft wat z’n prestaties op de site zijn en waar ie aan meespeelt of nog niet.

Maar wij zijn net zo nieuwsgierig naar wat er bij jullie speelt en waarderen jullie feedback enorm… vandaar dat we jullie willen vragen om hier te posten wat jullie graag zouden willen zien op de site.

Wat zou er op jouw profielpagina getoond dienen te worden? Wat is leuk? Wat is handig? En natuurlijk net zo belangrijk, wat zou jij graag als prijs zien op de site?

55 reacties

  1. User  avatar
    483 XP

    Graag ook Belgen!

    0
  2. User  avatar
    515 XP

    @Belgen: Na veler verzoek zal ik kijken of het ook mogelijk is om de Belgen mee te laten spelen op de nl.gametowinprizes.com. Ik zal dit later nog even communiceren of en wanneer dit gaat lukken, want zoals gezegd zijn wij met nog veel meer aanpassingen bezig 😉

    0
  3. User  avatar
    358 XP

    Ik vind het nog steeds geweldig wat jullie doen! Echt zo zonde dat Sony niet zo iets kon verzinnen of fully supporten zodat je je voortgang ook op je PS apparaat zelf kan zien. Ok wat ideetjes:

    Profiel:
    – Prijzen meegedaan (Historie + gekwalificeerd)
    – Hall of fame (prijzen gewonnen)
    – Trophy overzicht (opsomming van je totale trophies die je hebt gehaald binnen elke speelronde)
    – Misschien site awards (XP systeem o.i.d.)
    – En verder de aankleding; naam, leeftijd, woonplaats, info over jezelf, etc..

    Speelronde:
    – Ja iets wat ik gezegd heb via PM, realtime overzicht van je voortgang. Laatst had ik net op tijd me trophies gehaald voor het einde van de speelperiode, maar alles was nog niet geupdatet (om de 8 uur). Toen de speelronde voorbij was, is er gelijk een winnaar aangewezen, dus ik kon niet zien of ik me nou wel of niet gekwalificeerd had.
    – En misschien een frissere weergave, bijvoorbeeld hidden trophies en als je gesynct hebt dat je hem dan unlockt (met evt trophy geluidje 🙂 ).

    Prijzen:
    – Het is nu voornamelijk hetzelfde (PS+ of PSN tegoed cards), misschien een game aanbieden of accessoires van dezelfde prijsklasse. Of tickets voor game events (Firstlook, gamescom).

    Dat waren mijn ideeën tot zover. Die gloednieuwe PS4 die jullie nu te winnen valt is wel bruut hoor! Klasse mannen! Nog een paar weekjes 😀

    Oh BTW, ik volg jullie ook al tijd op twitter, maar het valt me op dat jullie niet echt veel followers hebben, terwijl er wel updates komen over winnaars etc.. Misschien even adverteren of dat je een gratis bronze trophy krijgt als je de twitterkanaal of facebook volgt ofzo.

    0
  4. User  avatar
    42 XP

    @The Hunter:

    Bedankt voor je feedback en de complimenten. 🙂

    Je maakt zeker wat goede punten waarvan we er zelf ook al een aantal bedacht hebben omtrent de profiel pagina, zoals prijzen waar je aan meegedaan hebt mede als de prijzen waar je nog niet aan meedoet of je voortgang omtrent de prijzen waar je momenteel aan meedoet.
    Een Hall of Fame pagina is er al, dit is de winnaars pagina waar alle eerdere winnaars voor altijd een plekje op de site hebben verdiend 🙂
    De overige punten omtrent de profiel pagina nemen we mee om te zien wat er haalbaar is of wat we wellicht later in de toekomst alsnog toe kunnen voegen.

    Voor de speelrondes de realtime voortgang ophalen is iets wat we aan het bekijken zijn, er zitten hier een aantal technische uitdagingen bij waardoor we hier nog geen uitsluitsel over kunnen geven. Again, de rest nemen we mee om er wellicht in de toekomst nog wat mee te doen, we kunnen immers niet alles tegelijk beet pakken jammer genoeg 🙂

    Qua prijzen willen we zeker het een en ander nog gaan rouleren, dus een game, accessoires of zelfs andere game gerelateerde items behoren zeker tot de opties…zeker nu de ps4 nog maar een paar weken te gaan heeft, we zijn erg benieuwd wie m wint natuurlijk en we zullen hier ook nog wel “iets” mee doen 😉

    We zijn actief op zowel Twitter, Facebook en Google+ (en PSX-Sense!) dus men zit een beetje verspreid op deze kanalen. We zijn bezig om dit op diverse wijze te promoten en hopen natuurlijk ook dat ingeschreven gamers het nieuws verspreiden onder hun vrienden.

    Nogmaals bedankt voor al je feedback, blijf spelen natuurlijk en we houden je op de hoogte van wat er komen gaat via onze homepage alsmede dit topic.

    0
  5. User  avatar
    2442 XP

    Per wanneer voegen jullie nieuwe prijzen toe? Gebeurt dit onaangekondigd of gebruiken jullie hier een vaste dag voor?

    0
  6. User  avatar
    42 XP

    @peyj: Hier hebben we geen vaste dag voor, maar we laten altijd weten via social media dat je je kunt inschrijven op een nieuwe prijs wat deze prijs is en door wie deze aangeboden wordt.

    We zijn bezig met een e-mail notificatie hiervoor, maar omdat dit gezien kan worden als spam zit dit er nog niet in.

    Maar als je regelmatig terugkomt op de site zul je het nooit missen. Momenteel kun je je inschrijven voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/11-PS-Plus-3-maanden]3 maanden PSPlus[/url].

    Maar net zo belangrijk, als je mocht kiezen wat je wilt winnen… wat zou dat dan zijn?

    0
  7. User  avatar
    2442 XP

    [quote]@peyj: Hier hebben we geen vaste dag voor, maar we laten altijd weten via social media dat je je kunt inschrijven op een nieuwe prijs wat deze prijs is en door wie deze aangeboden wordt.

    We zijn bezig met een e-mail notificatie hiervoor, maar omdat dit gezien kan worden als spam zit dit er nog niet in.

    Maar als je regelmatig terugkomt op de site zul je het nooit missen. Momenteel kun je je inschrijven voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/11-PS-Plus-3-maanden]3 maanden PSPlus[/url].

    Maar net zo belangrijk, als je mocht kiezen wat je wilt winnen… wat zou dat dan zijn?[/quote]

    Hardware, zoals headsets, controllers. Of skins voor je PS4, controllers etc. Natuurlijk games. Jullie zouden “makkelijk” een looptijd kunnen maken die afstemt met de release date van een game. Een dag voor de release maak je de winnaar bekend, heeft de winnaar de volgende dag de game al in huis. Verder is merchandise altijd leuk, omdat je er soms lastig aan komt.

    0
  8. User  avatar
    42 XP

    [quote]Hardware, zoals headsets, controllers. Of skins voor je PS4, controllers etc. Natuurlijk games. Jullie zouden “makkelijk” een looptijd kunnen maken die afstemt met de release date van een game. Een dag voor de release maak je de winnaar bekend, heeft de winnaar de volgende dag de game al in huis. Verder is merchandise altijd leuk, omdat je er soms lastig aan komt.[/quote]

    Er zitten zeker wat prijzen tussen die goed haalbaar zijn, zeker nu de PS4 die we aanbieden tegen het einde aan loopt… en zonder teveel “prijs” te geven, gaan we dan natuurlijk weer leuke prijzen op de site plaatsen. We spelen met een aantal leuke ideeën over wat we kunnen aanbieden waarvan we denken dat het ook goed in jouw straatje past.

    Zodra we ietsaankondigen kun je via onze site en onze social media kanalen zien wat het zal worden, maar we zullen het ook hier op het forum plaatsen.

    0
  9. User  avatar
    358 XP

    Kan je me nog uitleggen hoe dit werkt:

    [QUOTE]Laatst had ik net op tijd me trophies gehaald voor het einde van de speelperiode, maar alles was nog niet geupdatet (om de 8 uur). Toen de speelronde voorbij was, is er gelijk een winnaar aangewezen, dus ik kon niet zien of ik me nou wel of niet gekwalificeerd had.[/quote]

    Wordt ik dan nog meegenomen of niet? Of moet voor 6 uur (laatste update van de dag) alles gesynct hebben?

    0
  10. User  avatar
    42 XP

    [quote][b]Kan je me nog uitleggen hoe dit werkt:[/b]

    Laatst had ik net op tijd me trophies gehaald voor het einde van de speelperiode, maar alles was nog niet geupdatet (om de 8 uur). Toen de speelronde voorbij was, is er gelijk een winnaar aangewezen, dus ik kon niet zien of ik me nou wel of niet gekwalificeerd had.

    [b]Wordt ik dan nog meegenomen of niet? Of moet voor 6 uur (laatste update van de dag) alles gesynct hebben?[/b][/quote]

    In principe is het zo dat wanneer je kans maakt op een prijs je een e-mail ontvangt met een bevestiging dat je de target voor de prijs behaalt hebt.
    Het is inderdaad zo dat er elke 8 uur een batch loopt die alle trophies synchroniseert, in dit zelfde proces wordt ook automatisch een winnaar gekozen.
    Dit betekend dat eerst alle profielen bijgewerkt worden, gekeken wordt of er nog mensen op de valreep kans maken en ook die worden nog meegenomen in de loting.
    Wel van belang is dat je dus [b][u]VOOR[/u][/b] 12 uur ’s nachts je trophies gesynchroniseerd hebt op de laatste dag van de speelperiode.

    0
  11. User  avatar
    358 XP

    Oke helder, dank voor de uitleg 😉

    0
  12. User  avatar
    42 XP

    Dag allemaal,

    zoals de meeste van jullie weten loopt onze superprijs (de ps4) binnenkort af… maar om jullie van leuke prijzen te voorzien hebben we vandaag nieuwe prijzen op de prijzen pagina geplaatst waar je je dit weekend al voor kunt inschrijven. De speelperiode zal gaan lopen vanaf 1 maart, met 3 prijzen tegelijk!

    Neem vooral een kijkje op [url=http://nl.gametowinprizes.com/prizes/]onze prijspagina[/url], wellicht dat er iets voor jou bij zit en schrijf je in op de prijs of prijzen die jij leuk vindt.

    0
  13. User  avatar
    482 XP

    Mooie prijzen man! Zeker de BF prijs, wow! Erg onder de indruk 🙂 Als trotse winnaar van de € 20 challenge blijf ik zeker meedoen. Ik zal binnenkort me foto doorposten met mijn winst 😉

    0
  14. User  avatar
    42 XP

    De spanning neemt toe, nog 4 dagen en dan weten we wie de gelukkige winnaar is van een PS4…zorg dus dat je uiterlijk 1 maart de target gehaald hebt om nog steeds kans te maken!

    Sowieso is 1 maart een speciale dag, alleen die dag namelijk kun je 1 trophy mee laten tellen voor 4 prijzen!
    Haal jij bijvoorbeeld 1 zilveren trophy dan telt deze mee voor zowel de target van de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/5-Playstation-4]PS4[/url], de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/14-Battlefield-Hardline-of-50-Euro-PSN-tegoed]BF hardline[/url], de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/15-PS3-PS4-Controller]controller[/url] en [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/12-20-Euro-PSN-tegoed]20 euro PSN tegoed [/url]prijzen… maar natuurlijk alleen als jij je ingeschreven hebt op [url=nl.gametowinprizes.com]nl.gametowinprizes.com[/url] en meespeelt met deze prijzen.

    0
  15. User  avatar
    42 XP

    We feliciteren klokklok1 met het winnen van de ps4, deze prijs zullen wij hoogstpersoonlijk komen afleveren.

    Vanaf gister zijn er overigens voor 3 prijzen de speelperiode gestart, maar voor deze prijzen kun je nog wel inschrijven.
    Dus mis de gelegenheid niet om mee te doen aan de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/14-Battlefield-Hardline-of-50-Euro-PSN-tegoed]BF hardline[/url], de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/15-PS3-PS4-Controller]controller[/url] en [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/12-20-Euro-PSN-tegoed]20 euro PSN tegoed [/url]prijzen…

    Ook zijn we bezig met het plannen voor de prijzen van volgende maand, maar we staan natuurlijk open voor suggesties.
    Is er een game die jij graag zou willen winnen? Of een leuke accessoire? Laat het ons weten… want we horen graag waar jullie voor willen strijden.

    0
  16. User  avatar
    42 XP

    Nog 3 dagen en dan weten we wie [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/14-Battlefield-Hardline-of-50-Euro-PSN-tegoed]BF hardline[/url] en wie een [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/15-PS3-PS4-Controller]controller[/url] winnen.

    Dit betekend natuurlijk dat we nieuwe prijzen aan gaan bieden vanaf 1 april, wat overigens GEEN GRAPJE IS!!!
    We hebben weer wat mooie dingen in het verschiet, van kleine tot grote prijzen, nieuwe features en aankondigingen…
    Binnenkort kun je dit nalezen op onze site en social media kanalen, maar natuurlijk ook hier op PSX-Sense.

    0
  17. User  avatar
    42 XP

    De laatste dag om je trophies te behalen en te synchroniseren voor de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/14-Battlefield-Hardline-of-50-Euro-PSN-tegoed]BF hardline[/url] en [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/15-PS3-PS4-Controller]controller[/url] prijzen, want morgen zullen de winnaars bekend zijn.

    Maar we hebben ook weer goed nieuws, want we hebben weer een stapel prijzen waar iedereen aan mee kan doen.
    Zo kun je nog 1 week inschrijven en vanaf morgen direct al spelen voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/16-20-Euro-PSN-tegoed]20 euro PSN tegoed[/url].
    En wilde jij nou graag die controller winnen, dan geven we je nog een kans… want we bieden gewoon weer een [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/18-PS3-PS4-Controller]controller[/url] aan deze maand.

    Daarnaast bied PSX-Sense jullie de mogelijkheid om [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/17-Littlebigplanet-3]Little Big Planet 3[/url] voor de PS4 te winnen.
    En schildersbedrijf [url=http://baronvankatwijk.nl/]Baron van Katwijk[/url] biedt [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/20-50-Euro-PSN-tegoed]50 euro PSN tegoed aan[/url].
    En natuurlijk zal halverwege de maand ook weer 3 maanden PSPlus aangeboden worden door [url=allscan.nl]AllScan B.V.[/url]

    Al met al dus weer een maand met behoorlijk wat leuke prijzen waarbij je meekunt spelen. En ja, je kunt je inschrijven voor alle prijzen om je winkansen te spreiden! En inschrijven is voor de meest prijzen al direct mogelijk!

    Daarnaast nog een klein verzoek naar alle gamers, heb jij een trophy gehaald? Deel dan je screenshot [url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16578-GTWP-wil-jouw-trophy-screenshots&p=244020]hier[/url] en wie weet zie je deze dan terug op [url=nl.gametowinprizes.com]nl.gametowinprizes.com[/url].

    0
  18. User  avatar
    496 XP

    Voor de hardcore gamers is dit mooi en vergroot waarschijnlijk de kans op een prijs. Er zullen veel minder mensen zijn die mee willen doen met de prijsvraag puur vanwege de verplichting om trophys te halen.

    Voor gamers die niet al teveel gamen en niet van trophies houden is het een belachelijk systeem. Met dit soort prijsvragen doe ik zelf echt niet mee. Hekel er aan om iets te moeten doen om kans te maken op een prijs.

    0
  19. User  avatar
    42 XP

    [quote]Voor de hardcore gamers is dit mooi en vergroot waarschijnlijk de kans op een prijs. Er zullen veel minder mensen zijn die mee willen doen met de prijsvraag puur vanwege de verplichting om trophys te halen.

    Voor gamers die niet al teveel gamen en niet van trophies houden is het een belachelijk systeem. Met dit soort prijsvragen doe ik zelf echt niet mee. Hekel er aan om iets te moeten doen om kans te maken op een prijs.[/quote]

    Niet meedoen is natuurlijk ook niet winnen, zo ook met een loterij waarbij je eerst een lot moet kopen om kans te maken of een prijsvraag waarbij je eerst het juiste antwoord dient te geven of je creativiteit dient te tonen. Zoals zoveel dingen in het leven komt niets zomaar aanwaaien. Bij ons is het concept trophies te halen, iets wat elke Playstation gamer tegenwoordig al doet of ie het nou wilt of niet, maar wat kun je verder met die trophies? Dat is waar gametowinprizes in het spel komt, zodat je alsnog kans kunt maken op mooie prijzen.

    Natuurlijk snappen we dat niet iedereen van trophies halen houdt en dus ook niet iedereen mee zal spelen, ieder z’n goed recht we kunnen immers ook niet iedereen blij maken. Maar mocht je je ooit bedenken, dan weet je waar je terecht kunt 🙂

    0
  20. User  avatar
    433 XP

    Vind t anders erg origineel en leuk!

    Helaas momenteel niet heel veel tijd om te gamen, maar gun het anderen ook! 🙂

    0
  21. User  avatar
    358 XP

    Ik speel al vanaf het moment dat het hier op PSX aangekondigd was mee. Ik moet zeggen vroeger speelde ik games en haalde ik behoorlijk wat trophies (op de ps3), zonder verplichting. De laatste tijd had ik iets minder tijd om te gamen en bleef dus steken met trophies halen en speel ook veel FUT 15 waar er nauwelijks trophies zijn om te verdienen. Met dit prijs-systeem ben ik weer gaan focussen op trophies, al gebeurd dat wel steeds op het laatste moment en gehaast (“snel ff die trophies halen, voordat de winnaar bepaald wordt”). Zodoende pak ik ook games weer op die ik gekocht heb of games die ik nog had liggen die ik nauwelijks gespeeld had.

    Eigenlijk moet ik gewoon vroeg in de speelronde beginnen en genieten van een game en daarbij ook de gewenste aantal trophies behalen, dat is het perfecte plaatje. En gamers die Dreamingman schets zouden dit ook kunnen doen!

    0
  22. User  avatar
    42 XP

    De volgende prijs staat alweer klaar, schrijf je nu in voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/19-PS-Plus-3-maanden]3 maanden PSPlus[/url].

    Je kunt ook nog steeds meespelen voor de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/18-PS3-PS4-Controller]controller[/url], [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/17-Littlebigplanet-3]Little Big Planet 3[/url] voor de PS4 aangeboden door PSX-Sense en [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/20-50-Euro-PSN-tegoed]50 euro PSN tegoed [/url] aangeboden door [url=http://baronvankatwijk.nl/]schildersbedrijf Baron van Katwijk[/url].

    Verder zal binnenkort onze eerste video verschijnen waarin we de PS4 overhandigt hebben aan klokklok1 welke we natuurlijk ook hier zullen posten.

    Laat ons ook weten wat je van de prijzen tot nu toe vond, waarvoor jij in de toekomst zou willen gamen en welke features jij nog zou willen zien op [url=nl.gametowinprizes.com]nl.gametowinprizes.com[/url]. En voor de Belgische leden hebben we binnenkort ook nieuws!

    0
  23. User  avatar
    2442 XP

    Meerdere kleine prijzen als een soort troostprijs zou mooi zijn. Bijvoorbeeld je speelt een jaar abbo PS+, als troostprijs wordt er nog 2x 3 maand PS+ verloot. Of gewoon goodies :). Ik wil wedden dat er genoeg gameshops e.d. zijn met overtollige merchandise.

    0
  24. User  avatar
    42 XP

    We hebben toen we de site lanceerden een PS4 als prijs aangeboden, welke we ondertussen uitgereikt hebben en daar hebben we in samenwerking met PSX-Sense een bijbehorend video item bij opgenomen…welke je [url=http://www.psx-sense.nl/190879/video-item-ps4-prijsuitreiking-met-game-to-win-prizes/]hier kunt bekijken.[/url]
    Maar mocht jij nou deze kans gemist hebben om hiervoor te spelen wees dan gerust… want we doen het gewoon [b]NOG EEN KEER!!![/b]

    [b]EN DIT MAAL OOK VOOR ONZE ZUIDERBUREN![/b]
    http://static-webregio.nl//content/images/large/belgie_nederland_vlag_1maastricht.jpg

    Jazeker, we hebben vanaf nu de inschrijving pagina op [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url] ook opengesteld voor Belgische PSN leden. En om dit te vieren bieden we dus weer een [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]PS4 console [/url] aan.

    http://nl.gametowinprizes.com/img/prizes/21/ogimg.jpg

    Maar er is nog meer nieuws te melden, vanaf vandaag heeft iedereen die ingeschreven is op [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url] ook een eigen profielpagina gekregen. Vanaf hier kun je eenvoudig zien welke prijzen er momenteel actief zijn, je direct inschrijven op prijzen waar je nog niet aan meespeelt of zien wat je nog aan trophies dient te behalen om kans te maken op een prijs. Maar ook kun je zien waar je aan meegespeeld hebt en of je kansmaker was of hebt gewonnen en deze pagina delen op social media.

    Wij zullen de profielpagina natuurlijk nog van leuke features gaan voorzien in de toekomst, maar zoals altijd waarderen wij jullie input en horen we graag wat jullie zouden willen zien.

    0
  25. User  avatar
    451 XP

    Als Belg heb ik me nu ook maar ingeschreven se .

    0
  26. User  avatar
    42 XP

    [quote]Als Belg heb ik me nu ook maar ingeschreven se .[/quote]

    Leuk om te horen en we wensen je natuurlijk alvast veel plezier en succes met het behalen van de targets 🙂

    Wij zouden het leuk vinden als we deze week nog minimaal de 1000ste speler mogen toevoegen op [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url]. Heb jij PSN vrienden in NL of BE? Tag ze dan middels ons [url=https://www.facebook.com/video.php?v=451144638383622]social media bericht[/url].

    Wij hebben nog veel ambitieuze plannen voor [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url], maar dat kan alleen als jullie meespelen en delen.

    We bedanken in ieder geval iedereen die al meespeelt voor de steun en de positieve bijdrages die jullie ons gegeven hebben 🙂

    En last but not least, schrijf jezelf nu alvast in voor[url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/22-20-Euro-PSN-tegoed] 20 euro PSN tegoed[/url], dit kun je natuurlijk ook doen via jouw profielpagina! 😛

    0
  27. User  avatar
    451 XP

    [quote]Leuk om te horen en we wensen je natuurlijk alvast veel plezier en succes met het behalen van de targets 🙂

    Wij zouden het leuk vinden als we deze week nog minimaal de 1000ste speler mogen toevoegen op [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url]. Heb jij PSN vrienden in NL of BE? Tag ze dan middels ons [url=https://www.facebook.com/video.php?v=451144638383622]social media bericht[/url].

    Wij hebben nog veel ambitieuze plannen voor [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url], maar dat kan alleen als jullie meespelen en delen.

    We bedanken in ieder geval iedereen die al meespeelt voor de steun en de positieve bijdrages die jullie ons gegeven hebben 🙂

    En last but not least, schrijf jezelf nu alvast in voor[url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/22-20-Euro-PSN-tegoed] 20 euro PSN tegoed[/url], dit kun je natuurlijk ook doen via jouw profielpagina! :P[/quote]

    Ik zal het morgen eens aankondigen op school want ik ben leraar en ik heb dus genoeg gamende studenten 🙂 .

    0
  28. User  avatar
    42 XP

    Speciaal voor koningsdag hebben we [url=gametowinprizes.com]gametowinprizes.com[/url] dit weekend (t/m maandag) voorzien van een koninklijk tintje 😉

    http://mature-gaming.com/wp-content/uploads/2011/04/duke-nukem-artwork-wedding.jpg

    HAIL TO THE KING, BABY!!!

    0
  29. User  avatar
    42 XP

    Het is zover, speel jij al mee voor de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]PS4[/url]? Vanaf vandaag is de speelperiode begonnen en kun jij kansmaken op deze prijs. Tevens kun je ook meespelen voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/22-20-Euro-PSN-tegoed]20 euro PSN tegoed[/url]. En ja, met beide prijzen tegelijk meespelen kan ook natuurlijk 🙂

    We zijn vandaag al goed begonnen door eerst 4 prijzen uit te reiken, we feliciteren dan ook de winnaars (NL_Joshua2, Outlaw_87, maarten20012001 en DANOX) en wensen jullie alvast veel plezier toe met de prijzen.

    Ook bedanken we iedereen die tot nu toe ingeschreven is, dankzij jullie zijn we afgelopen maandag de 1000 inschrijvingen gepasseerd…wat een mijlpijl! Maar we merken dat er toch een hoop vragen langsgekomen zijn vanaf het moment dat we de site gelanceerd hebben. Om de meest gestelde vragen te voorzien van antwoorden hebben we ook een nieuwe sectie op de website toegevoegd, dit natuurlijk onder de noemer [url=http://nl.gametowinprizes.com/faq/]FAQ[/url] welke je in het menu terug kunt vinden.

    0
  30. User  avatar
    451 XP

    Hoe is het mogelijk dat ik 2 dagen geleden nog 3 bronzen tropheën nodig had en ik heb er in die 2 dagen een twaalf tal gehaald en nu nog steeds 2 bronzen tropheën moet hebben ?

    0
  31. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Hoe is het mogelijk dat ik 2 dagen geleden nog 3 bronzen tropheën nodig had en ik heb er in die 2 dagen een twaalf tal gehaald en nu nog steeds 2 bronzen tropheën moet hebben ?[/quote]

    Een aantal mogelijkheden die hiermee te maken kunnen hebben zijn het feit dat ons batch process (welke de trophies nakijkt) om de 8 uur loopt en dus nog niet alle trophies bijgewerkt zijn. Of dat je trophies gehaald hebt welke buiten een speelperiode vielen.

    Wat is je PSN ID? Dan kijk ik het even na voor je, want alleen dan kunnen we zeker zeggen wat de oorzaak is.

    0
  32. User  avatar
    451 XP

    Mijn id is SOULHUNTER__ (2 underscores)

    0
  33. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Mijn id is SOULHUNTER__ (2 underscores)[/quote]

    Ik ga het uitzoeken voor je en zal het je laten weten zodra ik meer kan zeggen, ok? 🙂

    Nou de uitslag is binnen, het volgende is het geval.
    Je hebt de afgelopen dagen binnen de speelperiode (vanaf 1 mei) het volgende aan trophies gehaald:
    8 brons, 3 zilver en 1 goud.

    de gevraagde trophies voor de 20eu PSN waren 10 brons en 2 zilver, dus uit deze gegevens blijkt dat je inderdaad nog 2 bronzen te halen hebt.

    Mocht je dit al gehaald hebben zul je waarschijnlijk nog even je trophies moeten synchroniseren met PSN, zo niet dan ben je er in ieder geval bijna 😉

    0
  34. User  avatar
    451 XP

    Ah ja , ik had er zeker genoeg gehaald . Zal dan nog eens syncen he

    0
  35. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Ah ja , ik had er zeker genoeg gehaald . Zal dan nog eens syncen he[/quote]

    Ok dan is dat waarschijnlijk het geval. Sowieso ontvang je van ons altijd een mailtje zodra je kansmaker bent op een prijs. 🙂

    0
  36. User  avatar
    451 XP

    [quote]Ok dan is dat waarschijnlijk het geval. Sowieso ontvang je van ons altijd een mailtje zodra je kansmaker bent op een prijs. :)[/quote]

    Dat was inderdaad het geval , ik dacht dat ps dat automatisch deed maar niet dus . Daarnet had ik 341 bronzen en na de sync 349 .
    Dus ik denk dat het nu wel klaar is .

    0
  37. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Dat was inderdaad het geval , ik dacht dat ps dat automatisch deed maar niet dus . Daarnet had ik 341 bronzen en na de sync 349 .
    Dus ik denk dat het nu wel klaar is .[/quote]

    Ok, nou probleem opgelost dan 🙂
    Onze batch draait vandaag nog rond 14uur dus dan zul je ongetwijfeld een kansmaker mailtje ontvangen. De uitslag volgt natuurlijk pas zodra de speelperiode afgelopen is en dit maken we bekend via onze social media kanalen en de winnaar pagina, de winnaar ontvangt ook altijd van ons een persoonlijke email zodat de prijs geclaimd kan worden. Nog even afwachten dus maar wens je alvast veel succes 😛

    0
  38. User  avatar
    42 XP

    Dag gamers,

    vanaf morgen kan er ingeschreven worden op een tweetal nieuwe prijzen, namelijk [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/23-PS-Plus-3-maanden]3 maanden PSplus[/url] en een [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/24-Borderlands-2015-cosplay-calendar]Borderlands the pre-sequel calendar[/url].

    Die laatste is overigens aangeboden door PSX-Sense zelf en je maakt al kans door 3 bronzen trophies te halen! Dus ook de niet trophy hunters hebben een goede kans op deze prijs, want 3 trophies halen is toch een eitje!?

    Vergeet niet dat je met beide prijzen tegelijkertijd mee kunt spelen. En mocht je nog niet meespelen met de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]PS4[/url] dan kun je dit nog altijd doen, net als de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/22-20-Euro-PSN-tegoed]20 euro PSN tegoed[/url] maar wees er snel bij want bij de laatste heb je alleen vandaag nog om in te schrijven.

    0
  39. User  avatar
    42 XP

    Bij [url=http://nl.gametowinprizes.com/]game to win prizes[/url] hebben we vrij recent de profielpagina’s geïntroduceerd, welke voor iedereen die zich ingeschreven heeft bereikbaar zijn. We zijn druk bezig deze profielpagina’s op te leuken en willen jullie alvast een klein voorproefje geven van wat er komen gaat.

    Zie hier onze profielpagina’s en laat ons weten of jij ook je profielpagina zou willen personaliseren en hoe jij dit zou doen.

    [url=http://nl.gametowinprizes.com/psn/jahe]JaHe z’n profielpagina[/url]

    [url=http://nl.gametowinprizes.com/psn/wjayw]WJayW z’n profielpagina[/url]

    0
  40. User  avatar
    42 XP

    Dag gamers,

    er zijn weer nieuwe prijzen waar je je voor in kunt schrijven! Heb jij de borderlandskalender gemist dan kun je je nogmaals inschrijven voor deze prijs, want PSX-Sense heeft deze prijs nogmaals ter beschikking gesteld. [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/27-Borderlands-2015-cosplay-calendar]Schrijf je hier in voor deze prijs.[/url]

    Ook kun je jezelf inschrijven voor 20euro PSN tegoed aangeboden door AllScan B.V., [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/26-20-Euro-PSN-tegoed]schrijf je hier in voor deze prijs.[/url]

    Zoals altijd is het mogelijk met meerdere prijzen tegelijkertijd mee te spelen.

    Verder hebben we nog het een en ander aan nieuws te melden, zo hebben we een [url=http://nl.gametowinprizes.com/sponsors/]sponsorpagina[/url] toegevoegd waarop onze sponsors te zien zijn. We verwelkomen dan ook een nieuwe sponsor, namelijk PSN member [url=http://nl.gametowinprizes.com/sponsor/5-mevrouwdewi]mevrouwdewi[/url] zij heeft Assassin’s Creed Black Flag ter beschikking gesteld en inschrijven kan vanaf 25-5-2015.

    Ook zijn we in gesprek met andere sponsoren en hopen jullie hier dan ook binnenkort meer over te kunnen vertellen.

    We zijn ook nieuwsgierig of jullie er ooit over nagedacht hebben om prijzen te sponsoren, zoals bijvoorbeeld games die jullie niet meer spelen of goodies die je ooit ergens verzameld hebt… we zijn namelijk al een aantal keer benaderd door mensen die dit zouden willen. En om te kijken wat de mogelijkheden zijn hierin willen we natuurlijk wel weten of er meer mensen zijn die bereid zijn dit te doen. Laat hier of op onze social media kanalen een berichtje achter zodat we kunnen peilen of er animo voor is.

    0
  41. User  avatar
    4357 XP

    Ben benieuwd wie de andere sponsoren zijn en wat deze te bieden hebben. 🙂

    0
  42. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Ben benieuwd wie de andere sponsoren zijn en wat deze te bieden hebben. :)[/quote]

    We zitten in de laatste stappen qua onderhandelingen, dus we zullen hier (hopelijk) snel meer over kunnen melden… we vinden het natuurlijk ook leuk om het als verrassing te kunnen brengen 🙂

    0
  43. User  avatar
    42 XP

    Dag allemaal,

    we hebben weer wat nieuws te melden hoor 🙂

    Je kunt ondertussen meespelen voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/26-20-Euro-PSN-tegoed]20 euro PSN tegoed[/url] en ook voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/25-Assassins-Creed-Black-Flag-mevrouwdewi]Assasin’s Creed Black Flag (PS4)[/url] en natuurlijk ook nog voor de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]Playstation 4[/url]… heb jij je nog niet ingeschreven voor deze prijzen dan kan dat nog steeds.

    Halverwege de maand komen er weer 2 prijzen bij, waaronder natuurlijk de 3 maanden PSPlus maar ook een prijs van een nieuwe sponsor…
    Met trots kunnen we melden dat we 15euro tegoed weg geven voor in de webshop van [url=consoleskins.nl]consoleskins.nl[/url] zodat je zelf kunt kiezen welke controller of console skin je zelf zou willen.

    Vanaf 7-6-2015 kun je jezelf inschrijven voor deze laatst genoemde prijzen.

    0
  44. User  avatar
    2001 XP

    Dag allemaal,

    we hebben de site nog maar eens voorzien van een kleine update, nu krijg je helemaal dat authentieke Playstation gevoel (helaas niet op mobiel)… want de swirl op de achtergrond is bij deze actief!

    En we hebben weer een nieuwe prijs waar je voor in kunt schrijven! Je kunt namelijk meespelen om [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/30-invisimals-ps-vita-wjayw]Invizimals voor de PS Vita [/url] te winnen, aangeboden door WJayW (wacht eens, dat ben ik…O_o)

    [quote]We zijn ook nieuwsgierig of jullie er ooit over nagedacht hebben om prijzen te sponsoren, zoals bijvoorbeeld games die jullie niet meer spelen of goodies die je ooit ergens verzameld hebt… we zijn namelijk al een aantal keer benaderd door mensen die dit zouden willen. En om te kijken wat de mogelijkheden zijn hierin willen we natuurlijk wel weten of er meer mensen zijn die bereid zijn dit te doen. Laat hier of op onze social media kanalen een berichtje achter zodat we kunnen peilen of er animo voor is.[/quote]

    Ik dus wel, hoe zit het met jullie?

    0
  45. User  avatar
    433 XP

    Zo jammer… Had je tot vanavond 00.00 uur de tijd voor die 2x 20 euro psn tegoed… Red ik het kantje boord…ligt psn plat en worden m’n trofeeën niet gesynchroniseerd.

    Dus alvast een leer voor de volgende x… Niet op t laatste moment je benodigde trofeeën halen… 🙁

    0
  46. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Zo jammer… Had je tot vanavond 00.00 uur de tijd voor die 2x 20 euro psn tegoed… Red ik het kantje boord…ligt psn plat en worden m’n trofeeën niet gesynchroniseerd.

    Dus alvast een leer voor de volgende x… Niet op t laatste moment je benodigde trofeeën halen… :-([/quote]

    Het is niet zozeer PSN dat plat ligt, maar ook onze koppeling… we gaan vandaag verder proberen deze up and running te krijgen.

    Wat de speelperiodes voor de actieve prijzen betreft, deze zullen hoogstwaarschijnlijk iets verlengd worden.
    Houd onze social media kanalen in de gaten voor de laatste stand van zaken.

    0
  47. User  avatar
    433 XP

    Oke! Dus bij jullie werkt het ook niet zoals het hoort..?
    Vervelend allemaal.
    Succes en zal het nieuws in de gaten houden!

    0
  48. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Oke! Dus bij jullie werkt het ook niet zoals het hoort..?
    Vervelend allemaal.
    Succes en zal het nieuws in de gaten houden![/quote]

    Na een tijdje analyseren, testen en proberen, hebben we de koppeling met PSN weer tot stand weten te krijgen! We werken aan een fix voor de site en met een beetje mazzel is vanavond alles weer up-and-running. Dan kiezen we ook de winnaars voor de prijzen die vandaag bekend zouden worden. Iedereen die vandaag nog de target haalt voor de prijzen, maakt ook nog kans. 🙂

    0
  49. User  avatar
    433 XP

    [quote]Na een tijdje analyseren, testen en proberen, hebben we de koppeling met PSN weer tot stand weten te krijgen! We werken aan een fix voor de site en met een beetje mazzel is vanavond alles weer up-and-running. Dan kiezen we ook de winnaars voor de prijzen die vandaag bekend zouden worden. Iedereen die vandaag nog de target haalt voor de prijzen, maakt ook nog kans. :)[/quote]

    Oke, dan ga ik vanavond na het werk gelijk synchroniseren!
    Top!

    0
  50. User  avatar
    2001 XP

    [quote]Oke, dan ga ik vanavond na het werk gelijk synchroniseren!
    Top![/quote]

    De koppeling is inmiddels al weer up and running en de site reeds geüpdatet.
    Hierdoor zijn de winnaars inmiddels bekend en tot mijn spijt dien ik je dus te mededelen dat hierdoor de trophies die vandaag gehaald (of gesynchroniseerd) zijn na 12:15 uur niet meer mee tellen voor de prijzen waarbij de speelperiode tot gister liep.

    Er zijn wel direct een aantal nieuwe prijzen toegevoegd, zo kun je vanaf nu inschrijven om mee te spelen voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/36-killzone-shadow-fall]Killzone Shadow Fall[/url] of een [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/35-batman-muismat]Batman muismat[/url], aangeboden door PSN member [url=http://nl.gametowinprizes.com/sponsor/5-mevrouwdewi]mevrouwdewi[/url].

    0
  51. User  avatar
    433 XP

    [quote]De koppeling is inmiddels al weer up and running en de site reeds geüpdatet.
    Hierdoor zijn de winnaars inmiddels bekend en tot mijn spijt dien ik je dus te mededelen dat hierdoor de trophies die vandaag gehaald (of gesynchroniseerd) zijn na 12:15 uur niet meer mee tellen voor de prijzen waarbij de speelperiode tot gister liep.

    Er zijn wel direct een aantal nieuwe prijzen toegevoegd, zo kun je vanaf nu inschrijven om mee te spelen voor [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/36-killzone-shadow-fall]Killzone Shadow Fall[/url] of een [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/35-batman-muismat]Batman muismat[/url], aangeboden door PSN member [url=http://nl.gametowinprizes.com/sponsor/5-mevrouwdewi]mevrouwdewi[/url].[/quote]

    Oke, jammer maar helaas… Bedankt voor t melden 🙂

    0
  52. User  avatar
    42 XP

    Het is bijna zover…! Dan weten we wie de gelukkige winnaar is van de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]PlayStation 4 gesponsord door Allscan[/url]! Maak jij al kans? Je hebt nog maar een paar dagen om de trofeeën te halen en ook kans te maken!

    0
  53. User  avatar
    433 XP

    [quote]Het is bijna zover…! Dan weten we wie de gelukkige winnaar is van de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]PlayStation 4 gesponsord door Allscan[/url]! Maak jij al kans? Je hebt nog maar een paar dagen om de trofeeën te halen en ook kans te maken![/quote]

    Bijna bijna… 😉

    0
  54. User  avatar
    42 XP

    De laatste dag om trophies te halen voor de [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/21-Playstation-4]PS4[/url], dus als jij er bijna bent zorg dan dat je vandaag deze nog haalt en synchroniseert met PSN om kans te maken.

    Daarna starten direct weer nieuwe prijzen, zoals [url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/38-20-Euro-PSN-tegoed]20eu PSN tegoed[/url],[url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/37-devil-may-cry] DMC voor de PS3[/url] en natuurlijk onze Firstlook actie…[url=http://nl.gametowinprizes.com/prize/34-2-tickets-firstlook-mystery-prize]2 tickets voor het Firtlook Festival en een mystery prize [/url]die je daar kunt komen ophalen.

    Dus weer genoeg om voor te gamen, succes! 😀

    0
  55. User  avatar
    433 XP

    Alles voor de ps4 is gehaald en gesynchroniseerd … Nu wachten tot gametowinprizes synchroniseert en op de bevestigingsmail wachten … En maar duimen draaien natuurljk 😉

    0