Topic: bartsmit reservering‏

17 februari 2015om 14:54

hey ik heb een vraagje
ik had bij bart smit in de winkel dragonball xenoverse travel edition besteld
ik ben de13de geweest om te vragen of die al uit was
(al wetende dat het niet zo was)
en tot mijn verbazing zijden ze dat de versie die ik heb besteld niet via de winkel besteld kan worden

maar wie heeft er ervaring mee met het reserveren bij bart smit

want toen ik de spel bestelde kreeg ik een mail

deze

Productnaam Aantal
PS4 Dragon Ball: Xenoverse Trunks Travel Edition 1
Zodra dit artikel op voorraad komt ontvang je een e-mail.

Dit geeft je de mogelijkheid dit product als eerste te bestellen via onze webshop.

Let op: een reservering is nog geen aankoop, dus houd je mailbox goed in de gaten zodat je het door jou gereserveerde product direct kunt bestellen zodra deze op voorraad is!

wanneer krijg je die mail dat je um kan bestellen
is dat echt een dag van te voren

en kan je dan bij bart smit met acceptgiro betalen want ik kan niet internetbankieren

als je alleen via internetbankieren kan ben ik flink genaaid want bij bol.com is die versie uitverkocht

15 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Je krijgt een mail zodra je ´m kan bestellen. Wanneer dat is weet alleen Bart Smit zelf

    0
  2. User  avatar
    829 XP

    Hij komt inderdaad pas de 27e uit.
    Als je hier kijkt dan kun je hem bij Consoleplaza en Next level bestellen en met bankoverschrijving betalen:
    [url]http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dragon+ball:+xenoverse+collectors+edition_PS4.html[/url]

    0
  3. User  avatar
    9074 XP

    [quote]hey ik heb een vraagje
    ik had bij bart smit in de winkel dragonball xenoverse travel edition besteld
    ik ben de13de geweest om te vragen of die al uit was
    (al wetende dat het niet zo was)
    en tot mijn verbazing zijden ze dat de versie die ik heb besteld niet via de winkel besteld kan worden

    maar wie heeft er ervaring mee met het reserveren bij bart smit

    want toen ik de spel bestelde kreeg ik een mail

    deze

    Productnaam Aantal
    PS4 Dragon Ball: Xenoverse Trunks Travel Edition 1
    Zodra dit artikel op voorraad komt ontvang je een e-mail.

    Dit geeft je de mogelijkheid dit product als eerste te bestellen via onze webshop.

    Let op: een reservering is nog geen aankoop, dus houd je mailbox goed in de gaten zodat je het door jou gereserveerde product direct kunt bestellen zodra deze op voorraad is!

    wanneer krijg je die mail dat je um kan bestellen
    is dat echt een dag van te voren

    en kan je dan bij bart smit met acceptgiro betalen want ik kan niet internetbankieren

    als je alleen via internetbankieren kan ben ik flink genaaid want bij bol.com is die versie uitverkocht[/quote]

    Er zijn toch wel meer plaatsen waar je kan bestellen en kan je niet internetbankieren dat is onmenselijk……

    0
  4. User  avatar
    129 XP

    [quote]Er zijn toch wel meer plaatsen waar je kan bestellen en kan je niet internetbankieren dat is onmenselijk……[/quote]

    ik woon in den helder die stad is dood aan het gaan met game winkels

    en ik sta onder bewindvoering dus ik kan dat niet

    0
  5. User  avatar
    1508 XP

    Misschien is het dan beter als je dat spel helemaal niet koopt….

    0
  6. User  avatar
    1783 XP

    [quote]ik woon in den helder die stad is dood aan het gaan met game winkels

    en ik sta onder bewindvoering dus ik kan dat niet[/quote]

    hahaha Dellie, wat een stad.
    Pak dan de trein naar Heerhugowaard of Alkmaar. Zat winkels!

    0
  7. User  avatar
    129 XP

    [quote]Misschien is het dan beter als je dat spel helemaal niet koopt….[/quote]

    het spel is top ik zou het liefste gewoon die limited edition willen hebben

    0
  8. User  avatar
    416 XP

    [quote]het spel is top ik zou het liefste gewoon die limited edition willen hebben[/quote]

    Heb je echt niet in de gaten dat Mithrandir wel een punt heeft ? mijn gedachte was namelijk hetzelfde

    0
  9. User  avatar
    551 XP

    Je kunt niet degene vragen die je financiën beheert? Blijft immers jouw geld al is het de vraag of het verstandig is, waar wij de reden natuurlijk niet weten 🙂

    (niet dat je dat hier moet delen natuurlijk)

    0
  10. User  avatar
    454 XP

    Misschien had je gewoon pech, ik bedoel maar het was wel vrijdag de 13e :P.

    0
  11. User  avatar
    96 XP

    Ik ben natuurlijk niet helderziend, maar het feit dat je onder bewindvoering staat en via een omweg de bewindvoerder lijkt te willen omzeilen, lijkt mij niet het juiste plan.

    Een bewindvoerder is er om je te helpen, dan heb je het schijnbaar nodig. Nogmaals, ik ben niet helderziend, maar ik zou die bewindvoering erg serieus nemen, want het is al een gunst dat ze te hulp schieten, en we hebben het hier over een videospelletje. Wellicht zijn er op dit belangrijkere dingen in het leven.

    0
  12. User  avatar
    129 XP

    [quote]Ik ben natuurlijk niet helderziend, maar het feit dat je onder bewindvoering staat en via een omweg de bewindvoerder lijkt te willen omzeilen, lijkt mij niet het juiste plan.

    Een bewindvoerder is er om je te helpen, dan heb je het schijnbaar nodig. Nogmaals, ik ben niet helderziend, maar ik zou die bewindvoering erg serieus nemen, want het is al een gunst dat ze te hulp schieten, en we hebben het hier over een videospelletje. Wellicht zijn er op dit belangrijkere dingen in het leven.[/quote]

    ik snap hoe jij het ziet
    ik heb de bewindvoering alleen omdat ik helermaal niks van de geld zaken en ik heb een eige rekening voor me huishouden en de bewindvoering zegt als jij spaard voor iets dan is het goed koop wat je wild
    ik zou nooit mijn bewindvoerder zo omzeilen

    maar zover ik zie
    moet ik maar kijken wanneer bart smit die mail stuurd

    0
  13. User  avatar
    4247 XP

    ik wens je iig succes

    0
  14. User  avatar
    551 XP

    Als je er bv voor hebt gespaard en in overleg met je bewindvoerder hier een keuze in maakt om van dat geld een spel te kopen, prima toch? Eerst sparen dan uitgeven is immer de key. Succes en have fun met je game

    0
  15. User  avatar
    129 XP

    jeeej ik heb dbz x nu binnen

    0