Deze vier games mogen gezamenlijk weg voor 25,-
Zoals je kan zien heb ik helaas geen hoesje van GTA 5 en BO 2.
Let op!! Alleen ophalen in Den Haag.
Hoor t van jullie.
Jongens alleen ophalen woon zelf in Duitsland en ben elke week vrijdags en zaterdags in Den Haag. Dus vandaar dat alleen OPHALEN ’t enigste optie is. Verzenden reacties heeft geen zin.
[img]http://i58.tinypic.com/wbvqfl.jpg[/img]
Ik wil GTA V wel van je kopen, maar je moet hem dan wel opsturen. 10 Euro ex verzendkosten.
Sorry dat zal helaas niet lukken, ze gaan gezamenlijk weg en alleen ophalen.
Waarom alleen ophalen? Ook Zaterdags zijn de postagentschappen open om te verzenden. Jammer dat je er zo over denkt. Ik had wel belang bij fifa13 en Call of duty ghosts. De andere 2 heb ik al. En ophalen in Den Haag doe ik zowiezo niet. Is te ver weg van Groningen.
Ik woon in Duitsland verzenden doe ik hier niet omdat ik dat al 1x heb gedaan en heb slechte ervaring daarmee gehad, dat dat hoesje komplot beschadigt was en krasje in een cd had gekregen en dat is niet fijn zowel voor mij en voor t persoon die dat had gekocht.
Ik bezoek elke week in DH mijn ouders vandaar dat ik alleen aan ophalen in DH als een optie ziet.
Ok succes met de verkoop dan.