zoals de titel al zegt. ik verkoop hem omdat ik er niks aan vind. heb het spel in keer in me playstation gehad. alle codes zitten er nog bij en heb zelfs een bol code erbij gekregen die nog werkt. vraag er 55 euro voor exclusief verzendskosten.
hier wat foto’s
[img]http://i.imgur.com/1g2CBic.jpg[/img]
[img]http://i.imgur.com/EIzKIv1.jpg[/img]
[img]http://i.imgur.com/s5dzuqx.jpg[/img]
markplaats link zodat je me kan bellen of smsen of whatsappen
[url]http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/games-sony-playstation-4/m901639300-the-order-1886-limited-edition-ps4.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller[/url]

Die streep/kras whatever op je disc….?
das de lader van me telefoon hier een andere
http://i.imgur.com/6S723nS.jpg
[url]http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/nieuw-binnengekomen-ps4/ps4-the-order-1886-limited-edition?channel_code=74&product_code=94944130&referer=zanox&s2m_channel=74&zanpid=2004139337759314944&s2m_exaffid=623082&utm_campaign=continu&utm_medium=affiliates&utm_source=zanox&utm_content=623082[/url]
Nieuw, “gesealed”… zonder verzendkosten… dus…
Je kan niet zomaar een2e handse game verkopen voor de volle mep,snap sommige verkoper echt niet.Over een week is de game al 40 euro waard (2e hands)
[quote]Je kan niet zomaar een2e handse game verkopen voor de volle mep,snap sommige verkoper echt niet.Over een week is de game al 40 euro waard (2e hands)[/quote]
deze gaat zeer waarschijnlijk eerder nog naar de 30 euro omdat je zo door de game heen bent en heel gauw platinum heb.t dus met een week is deze game erg veel te vinden op marktplaats en op forums zoals deze.
ikzelf en gister begonnen met de game en het is een zeer toffe game ziet er ook allemaal zeer goed uit alleen ben al bij lvl 10 van de 15 dusja kwa speeltijd zegt genoeg.
is al verkocht kan een slotje op
Game is nu al 30 Euro op MP. Ik wacht tot hij max 20 Euro is. (Dat zal snel genoeg zijn)