Wat denken jullie, wel of niet in ontwikkeling? En wat zijn jullie verwachtingen? Persoonlijk vind ik dat Mafia 2 in mijn top 5 games aller tijden thuishoort, simpelweg om de heerlijke sfeer en het sterke verhaal. Als ze het volgende deel ietsje meer open-roam maken en het grafisch een PS4 game wordt ben ik dik tevreden.
Topic: Mafia 3?
20 februari 2015om 21:24

Hij is sowieso in ontwikkeling, is ook al meerdere keren gezegd. Mafia 2 vind ik ook geweldig
[quote]Hij is sowieso in ontwikkeling, is ook al meerdere keren gezegd. Mafia 2 vind ik ook geweldig[/quote]
Dat hij in ontwikkeling is valt inderdaad niet te ontkennen, maar het is nooit officieel bevestigd of aangegeven door de ontwikkelaar
Komt niet voor in mijn top 50.. maar dat wil niet zeggen dat het slechte games zijn.
Er zal vast wel een 3de deel in de maak zijn.
voor mij staat hij in me top 3.
1-red dead redemption
2-maffia 2
3-the last of us
[quote]Komt niet voor in mijn top 50.. maar dat wil niet zeggen dat het slechte games zijn.
Er zal vast wel een 3de deel in de maak zijn.[/quote]
dan wil ik wel een de minstens 50 games zien die jij beter vind dan maffia 2
Als Mafia 2 in je top 5 staat vraag ik me af of je deel 1 ooit gespeeld hebt? Deel 1 is voor mij één van de meest memorabele games die ik ooit gespeeld heb, en met veel enthousiasme begon ik aan deel 2. Was zeker geen slechte game, maar stelde me toch zwaar teleur. Het haalde het niveau van deel 1 naar mijn mening op geen enkel vlak; de sfeer was minder, de characters waren minder, de verhaallijn was minder en de gameplay zelf vond ik minder. Alleen grafisch was het een grote verbetering, vooral als het gesneeuwd had was de game prachtig.
Ik hoop dat als deel 3 komt, dat de game meer zoals het eerste deel zal zijn, in dezelfde tijdsperiode ook. Of dat ze gewoon een remake maken van deel 1. Maar kopen zal ik ‘m waarschijnlijk toch wel, ook als het net als deel 2 is.
Deel 2 vond ik erg slecht,niks vergeleken met eerste deel.
[quote]Als Mafia 2 in je top 5 staat vraag ik me af of je deel 1 ooit gespeeld hebt? Deel 1 is voor mij één van de meest memorabele games die ik ooit gespeeld heb, en met veel enthousiasme begon ik aan deel 2. Was zeker geen slechte game, maar stelde me toch zwaar teleur. Het haalde het niveau van deel 1 naar mijn mening op geen enkel vlak; de sfeer was minder, de characters waren minder, de verhaallijn was minder en de gameplay zelf vond ik minder. Alleen grafisch was het een grote verbetering, vooral als het gesneeuwd had was de game prachtig.
Ik hoop dat als deel 3 komt, dat de game meer zoals het eerste deel zal zijn, in dezelfde tijdsperiode ook. Of dat ze gewoon een remake maken van deel 1. Maar kopen zal ik ‘m waarschijnlijk toch wel, ook als het net als deel 2 is.[/quote]
Misschien een beetje verkeerd verwoord, maar het gaat dan om mijn current gen en nest-gen top 5. Mafia 1 zal natuurlijk de absolute topper blijven, maar uiteraard zeer moeilijk te overtreffen.
Kom maar op! Instant buy… 🙂
[quote]voor mij staat hij in me top 3.
1-red dead redemption
2-maffia 2
3-the last of us
dan wil ik wel een de minstens 50 games zien die jij beter vind dan maffia 2[/quote]
Dat wil ik best doe waneer ik de tijd er voor heb (50 games die “ik” leuker/beter vond dan maffia 2).
Ik vond maffia 2 niet echt slecht ofzo en heb me er meer dan ook prima mee vermaakt! Daarom kijk ik ook uit naar maffia 3 al hoop ik dat het dan maar gta word! Dat het na het spelen of tussen door de missies genoeg te doen is dat je je kan vermaken…
[quote]voor mij staat hij in me top 3.
1-red dead redemption
2-maffia 2
3-the last of us
dan wil ik wel een de minstens 50 games zien die jij beter vind dan maffia 2[/quote]
01-RE 2
02-RE 3
03-RE 4
04-RE Veronica
05-RE Zero
06-RE remake
07-ICO
08-Shadow Of The Colossus
09-Okami
10-Tomb Raider ps3/4
11-Assassin’s Creed 2
12-Assassin’s Creed brotherhood
13-Dead Space 1
14-Dead Space 2
15-Dragon Age 1
16-Dragon Age Inquisition
17-Castlevania Lords Of Shadow
18-Uncharted 1
19-Uncharted 2
20-Uncharted 3
21-Silent Hill 2
22-Demon’s Souls
23-Dark Souls 1
24-Dark Souls 2
25-Half Live: the orange box
26-Metro 1033: REDUX
27-Metro Last Light: REDUX
28-Farcry 3
29-Fable 2
30-Timesplitters
31-GTA Vice City
32-GTA 4
33-GTA 5
34-Gran Turismo 4
35-Burnout 2
36-Burnout 3
37-Burnout Paradise
38-NFS Hot Pursuit 2
39-V-rally 2
40-WRC 2 ps2
41-Devil May Cry 1
42-Devil May Cry 3: special edition
43-Fahrenheit
44-Heavy Rain
45-Beyond Two Souls
46-Tekken 2
47-Tekken 5
48-Soulcalibur 1
49-Soulcalibur 2
50-SoulBlade
51-Soul Reaver 1
52-Soul Reaver 2
53-Legacy of Kain Defiance
54-Metal Gear Solid 2
55-Metal Gear Solid 3
56-Metal Gear Solid Twin Snakes
57-Shenmue 1
58-Shenmue 2
59-skyrim
60-Fallout 3
62-Borderlands 1
63-BioShock 1
64-Batman Arkham Asylum
65-Batman Arkham City
66-Onimusha 1
67-Onimusha 2
68-Onimusha 3
69-Genji: Dawn of the Samurai
70-project Zero 3
71-The Last Of Us
72-Zelda wind waker
73-zelda twilight princes
74-Mario galaxy
En nog veel meer games waar ik meer plezier aan heb gehad dan Maffia II
[quote]01-RE 2
02-RE 3
03-RE 4
04-RE Veronica
05-RE Zero
06-RE remake
07-ICO
08-Shadow Of The Colossus
09-Okami
10-Tomb Raider ps3/4
11-Assassin’s Creed 2
12-Assassin’s Creed brotherhood
13-Dead Space 1
14-Dead Space 2
15-Dragon Age 1
16-Dragon Age Inquisition
17-Castlevania Lords Of Shadow
18-Uncharted 1
19-Uncharted 2
20-Uncharted 3
21-Silent Hill 2
22-Demon’s Souls
23-Dark Souls 1
24-Dark Souls 2
25-Half Live: the orange box
26-Metro 1033: REDUX
27-Metro Last Light: REDUX
28-Farcry 3
29-Fable 2
30-Timesplitters
31-GTA Vice City
32-GTA 4
33-GTA 5
34-Gran Turismo 4
35-Burnout 2
36-Burnout 3
37-Burnout Paradise
38-NFS Hot Pursuit 2
39-V-rally 2
40-WRC 2 ps2
41-Devil May Cry 1
42-Devil May Cry 3: special edition
43-Fahrenheit
44-Heavy Rain
45-Beyond Two Souls
46-Tekken 2
47-Tekken 5
48-Soulcalibur 1
49-Soulcalibur 2
50-SoulBlade
51-Soul Reaver 1
52-Soul Reaver 2
53-Legacy of Kain Defiance
54-Metal Gear Solid 2
55-Metal Gear Solid 3
56-Metal Gear Solid Twin Snakes
57-Shenmue 1
58-Shenmue 2
59-skyrim
60-Fallout 3
62-Borderlands 1
63-BioShock 1
64-Batman Arkham Asylum
65-Batman Arkham City
66-Onimusha 1
67-Onimusha 2
68-Onimusha 3
69-Genji: Dawn of the Samurai
70-project Zero 3
71-The Last Of Us
72-Zelda wind waker
73-zelda twilight princes
74-Mario galaxy
En nog veel meer games waar ik meer plezier aan heb gehad dan Maffia II[/quote]
Zeer vreemde lijst 🙁
[quote]Zeer vreemde lijst :([/quote]
Snap totaal niet wat er vreemd aan is ‘leg mij maar uit wat er dan vreemd aan is’.
[quote]Snap totaal niet wat er vreemd aan is ‘leg mij maar uit wat er dan vreemd aan is’.[/quote]
Smaken verschillen toch ;). Duidelijk een (classic) RE fan. Als ik een top 50 zou samen stellen zou die er ook totaal anders uit zien. Daarnaast vind ik top-lijstjes moment opnamens, bepaalde games keren altijd wel terug op je lijst, maar er zullen altijd nieuwe bij komen en oude verdwijnen.
Ik vond Mafia 2 leuk, maar niet geweldig. Ondanks dat het verhaal leuk was vond ik niet alle onderdelen vermakelijk en soms een beetje voorspelbaar. Een deel 3 zie ik graag te gemoet, maar als ik moest kiezen zie ik liever een Godfather 3 (of uitgebreide remake van 1) dan een nieuwe Mafia. Sws vind ik de oude Mafia (jaren 20 tot 40) een stuk vermakelijker en sfeervoller dan wat je in de 50’s en 60’s terug ziet.
[quote]Smaken verschillen toch ;). Duidelijk een (classic) RE fan. Als ik een top 50 zou samen stellen zou die er ook totaal anders uit zien. Daarnaast vind ik top-lijstjes moment opnamens, bepaalde games keren altijd wel terug op je lijst, maar er zullen altijd nieuwe bij komen en oude verdwijnen.
Ik vond Mafia 2 leuk, maar niet geweldig. Ondanks dat het verhaal leuk was vond ik niet alle onderdelen vermakelijk en soms een beetje voorspelbaar. Een deel 3 zie ik graag te gemoet, maar als ik moest kiezen zie ik liever een Godfather 3 (of uitgebreide remake van 1) dan een nieuwe Mafia. Sws vind ik de oude Mafia (jaren 20 tot 40) een stuk vermakelijker en sfeervoller dan wat je in de 50’s en 60’s terug ziet.[/quote]
Nog even voor alle duidelijkheid: ze staan niet in volgorde, het zijn games waar ik meer plezier aan heb gehad dan aan Maffia 2.
Als ik een (mijn top 25 van de beste games) zal maken zouden er RE, Sillent Hill2, TLOU, Tomb Raider, ICO en Zelda games bovenaan staan.
[url]http://mafia3game.eu/enjoy-the-mafia-2-cutscenes-in-a-movie-compilation/[/url]
Voor de mensen die nog even willen nagenieten van het tweede deel 😉