Topic: Mafia 3?

20 februari 2015om 21:24

Wat denken jullie, wel of niet in ontwikkeling? En wat zijn jullie verwachtingen? Persoonlijk vind ik dat Mafia 2 in mijn top 5 games aller tijden thuishoort, simpelweg om de heerlijke sfeer en het sterke verhaal. Als ze het volgende deel ietsje meer open-roam maken en het grafisch een PS4 game wordt ben ik dik tevreden.

16 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Hij is sowieso in ontwikkeling, is ook al meerdere keren gezegd. Mafia 2 vind ik ook geweldig

    0
  2. User  avatar
    290 XP

    [quote]Hij is sowieso in ontwikkeling, is ook al meerdere keren gezegd. Mafia 2 vind ik ook geweldig[/quote]

    Dat hij in ontwikkeling is valt inderdaad niet te ontkennen, maar het is nooit officieel bevestigd of aangegeven door de ontwikkelaar

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    Komt niet voor in mijn top 50.. maar dat wil niet zeggen dat het slechte games zijn.
    Er zal vast wel een 3de deel in de maak zijn.

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    voor mij staat hij in me top 3.
    1-red dead redemption
    2-maffia 2
    3-the last of us

    [quote]Komt niet voor in mijn top 50.. maar dat wil niet zeggen dat het slechte games zijn.
    Er zal vast wel een 3de deel in de maak zijn.[/quote]

    dan wil ik wel een de minstens 50 games zien die jij beter vind dan maffia 2

    0
  5. User  avatar
    1299 XP

    Als Mafia 2 in je top 5 staat vraag ik me af of je deel 1 ooit gespeeld hebt? Deel 1 is voor mij één van de meest memorabele games die ik ooit gespeeld heb, en met veel enthousiasme begon ik aan deel 2. Was zeker geen slechte game, maar stelde me toch zwaar teleur. Het haalde het niveau van deel 1 naar mijn mening op geen enkel vlak; de sfeer was minder, de characters waren minder, de verhaallijn was minder en de gameplay zelf vond ik minder. Alleen grafisch was het een grote verbetering, vooral als het gesneeuwd had was de game prachtig.

    Ik hoop dat als deel 3 komt, dat de game meer zoals het eerste deel zal zijn, in dezelfde tijdsperiode ook. Of dat ze gewoon een remake maken van deel 1. Maar kopen zal ik ‘m waarschijnlijk toch wel, ook als het net als deel 2 is.

    0
  6. User  avatar
    1100 XP

    Deel 2 vond ik erg slecht,niks vergeleken met eerste deel.

    0
  7. User  avatar
    290 XP

    [quote]Als Mafia 2 in je top 5 staat vraag ik me af of je deel 1 ooit gespeeld hebt? Deel 1 is voor mij één van de meest memorabele games die ik ooit gespeeld heb, en met veel enthousiasme begon ik aan deel 2. Was zeker geen slechte game, maar stelde me toch zwaar teleur. Het haalde het niveau van deel 1 naar mijn mening op geen enkel vlak; de sfeer was minder, de characters waren minder, de verhaallijn was minder en de gameplay zelf vond ik minder. Alleen grafisch was het een grote verbetering, vooral als het gesneeuwd had was de game prachtig.

    Ik hoop dat als deel 3 komt, dat de game meer zoals het eerste deel zal zijn, in dezelfde tijdsperiode ook. Of dat ze gewoon een remake maken van deel 1. Maar kopen zal ik ‘m waarschijnlijk toch wel, ook als het net als deel 2 is.[/quote]

    Misschien een beetje verkeerd verwoord, maar het gaat dan om mijn current gen en nest-gen top 5. Mafia 1 zal natuurlijk de absolute topper blijven, maar uiteraard zeer moeilijk te overtreffen.

    0
  8. User  avatar
    433 XP

    Kom maar op! Instant buy… 🙂

    0
  9. User  avatar
    4682 XP

    [quote]voor mij staat hij in me top 3.
    1-red dead redemption
    2-maffia 2
    3-the last of us

    dan wil ik wel een de minstens 50 games zien die jij beter vind dan maffia 2[/quote]

    Dat wil ik best doe waneer ik de tijd er voor heb (50 games die “ik” leuker/beter vond dan maffia 2).

    0
  10. User  avatar
    491 XP

    Ik vond maffia 2 niet echt slecht ofzo en heb me er meer dan ook prima mee vermaakt! Daarom kijk ik ook uit naar maffia 3 al hoop ik dat het dan maar gta word! Dat het na het spelen of tussen door de missies genoeg te doen is dat je je kan vermaken…

    0
  11. User  avatar
    4682 XP

    [quote]voor mij staat hij in me top 3.
    1-red dead redemption
    2-maffia 2
    3-the last of us

    dan wil ik wel een de minstens 50 games zien die jij beter vind dan maffia 2[/quote]

    01-RE 2
    02-RE 3
    03-RE 4
    04-RE Veronica
    05-RE Zero
    06-RE remake
    07-ICO
    08-Shadow Of The Colossus
    09-Okami
    10-Tomb Raider ps3/4

    11-Assassin’s Creed 2
    12-Assassin’s Creed brotherhood
    13-Dead Space 1
    14-Dead Space 2
    15-Dragon Age 1
    16-Dragon Age Inquisition
    17-Castlevania Lords Of Shadow
    18-Uncharted 1
    19-Uncharted 2
    20-Uncharted 3

    21-Silent Hill 2
    22-Demon’s Souls
    23-Dark Souls 1
    24-Dark Souls 2
    25-Half Live: the orange box
    26-Metro 1033: REDUX
    27-Metro Last Light: REDUX
    28-Farcry 3
    29-Fable 2
    30-Timesplitters

    31-GTA Vice City
    32-GTA 4
    33-GTA 5
    34-Gran Turismo 4
    35-Burnout 2
    36-Burnout 3
    37-Burnout Paradise
    38-NFS Hot Pursuit 2
    39-V-rally 2
    40-WRC 2 ps2

    41-Devil May Cry 1
    42-Devil May Cry 3: special edition
    43-Fahrenheit
    44-Heavy Rain
    45-Beyond Two Souls
    46-Tekken 2
    47-Tekken 5
    48-Soulcalibur 1
    49-Soulcalibur 2
    50-SoulBlade

    51-Soul Reaver 1
    52-Soul Reaver 2
    53-Legacy of Kain Defiance
    54-Metal Gear Solid 2
    55-Metal Gear Solid 3
    56-Metal Gear Solid Twin Snakes
    57-Shenmue 1
    58-Shenmue 2
    59-skyrim

    60-Fallout 3
    62-Borderlands 1
    63-BioShock 1
    64-Batman Arkham Asylum
    65-Batman Arkham City
    66-Onimusha 1
    67-Onimusha 2
    68-Onimusha 3
    69-Genji: Dawn of the Samurai
    70-project Zero 3
    71-The Last Of Us
    72-Zelda wind waker
    73-zelda twilight princes
    74-Mario galaxy
    En nog veel meer games waar ik meer plezier aan heb gehad dan Maffia II

    0
  12. User  avatar
    1043 XP

    [quote]01-RE 2
    02-RE 3
    03-RE 4
    04-RE Veronica
    05-RE Zero
    06-RE remake
    07-ICO
    08-Shadow Of The Colossus
    09-Okami
    10-Tomb Raider ps3/4

    11-Assassin’s Creed 2
    12-Assassin’s Creed brotherhood
    13-Dead Space 1
    14-Dead Space 2
    15-Dragon Age 1
    16-Dragon Age Inquisition
    17-Castlevania Lords Of Shadow
    18-Uncharted 1
    19-Uncharted 2
    20-Uncharted 3

    21-Silent Hill 2
    22-Demon’s Souls
    23-Dark Souls 1
    24-Dark Souls 2
    25-Half Live: the orange box
    26-Metro 1033: REDUX
    27-Metro Last Light: REDUX
    28-Farcry 3
    29-Fable 2
    30-Timesplitters

    31-GTA Vice City
    32-GTA 4
    33-GTA 5
    34-Gran Turismo 4
    35-Burnout 2
    36-Burnout 3
    37-Burnout Paradise
    38-NFS Hot Pursuit 2
    39-V-rally 2
    40-WRC 2 ps2

    41-Devil May Cry 1
    42-Devil May Cry 3: special edition
    43-Fahrenheit
    44-Heavy Rain
    45-Beyond Two Souls
    46-Tekken 2
    47-Tekken 5
    48-Soulcalibur 1
    49-Soulcalibur 2
    50-SoulBlade

    51-Soul Reaver 1
    52-Soul Reaver 2
    53-Legacy of Kain Defiance
    54-Metal Gear Solid 2
    55-Metal Gear Solid 3
    56-Metal Gear Solid Twin Snakes
    57-Shenmue 1
    58-Shenmue 2
    59-skyrim

    60-Fallout 3
    62-Borderlands 1
    63-BioShock 1
    64-Batman Arkham Asylum
    65-Batman Arkham City
    66-Onimusha 1
    67-Onimusha 2
    68-Onimusha 3
    69-Genji: Dawn of the Samurai
    70-project Zero 3
    71-The Last Of Us
    72-Zelda wind waker
    73-zelda twilight princes
    74-Mario galaxy
    En nog veel meer games waar ik meer plezier aan heb gehad dan Maffia II[/quote]

    Zeer vreemde lijst 🙁

    0
  13. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Zeer vreemde lijst :([/quote]

    Snap totaal niet wat er vreemd aan is ‘leg mij maar uit wat er dan vreemd aan is’.

    0
  14. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Snap totaal niet wat er vreemd aan is ‘leg mij maar uit wat er dan vreemd aan is’.[/quote]

    Smaken verschillen toch ;). Duidelijk een (classic) RE fan. Als ik een top 50 zou samen stellen zou die er ook totaal anders uit zien. Daarnaast vind ik top-lijstjes moment opnamens, bepaalde games keren altijd wel terug op je lijst, maar er zullen altijd nieuwe bij komen en oude verdwijnen.

    Ik vond Mafia 2 leuk, maar niet geweldig. Ondanks dat het verhaal leuk was vond ik niet alle onderdelen vermakelijk en soms een beetje voorspelbaar. Een deel 3 zie ik graag te gemoet, maar als ik moest kiezen zie ik liever een Godfather 3 (of uitgebreide remake van 1) dan een nieuwe Mafia. Sws vind ik de oude Mafia (jaren 20 tot 40) een stuk vermakelijker en sfeervoller dan wat je in de 50’s en 60’s terug ziet.

    0
  15. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Smaken verschillen toch ;). Duidelijk een (classic) RE fan. Als ik een top 50 zou samen stellen zou die er ook totaal anders uit zien. Daarnaast vind ik top-lijstjes moment opnamens, bepaalde games keren altijd wel terug op je lijst, maar er zullen altijd nieuwe bij komen en oude verdwijnen.

    Ik vond Mafia 2 leuk, maar niet geweldig. Ondanks dat het verhaal leuk was vond ik niet alle onderdelen vermakelijk en soms een beetje voorspelbaar. Een deel 3 zie ik graag te gemoet, maar als ik moest kiezen zie ik liever een Godfather 3 (of uitgebreide remake van 1) dan een nieuwe Mafia. Sws vind ik de oude Mafia (jaren 20 tot 40) een stuk vermakelijker en sfeervoller dan wat je in de 50’s en 60’s terug ziet.[/quote]

    Nog even voor alle duidelijkheid: ze staan niet in volgorde, het zijn games waar ik meer plezier aan heb gehad dan aan Maffia 2.
    Als ik een (mijn top 25 van de beste games) zal maken zouden er RE, Sillent Hill2, TLOU, Tomb Raider, ICO en Zelda games bovenaan staan.

    0
  16. User  avatar
    290 XP

    [url]http://mafia3game.eu/enjoy-the-mafia-2-cutscenes-in-a-movie-compilation/[/url]

    Voor de mensen die nog even willen nagenieten van het tweede deel 😉

    0