Topic: The order

22 februari 2015om 13:20

Heb net the order gekocht en ben deze aan het spelen, ik open deze topic om te zien wat jullie belevingen van deze game zyn!

9 reacties

  1. User  avatar
    169 XP

    Ik heb hem gisteren een uurtje gespeeld.
    Ziet er wel mooi uit, alleen jammer van die zwarte balken.
    Waarom geen fullscreen?

    0
  2. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Ik heb hem gisteren een uurtje gespeeld.
    Ziet er wel mooi uit, alleen jammer van die zwarte balken.
    Waarom geen fullscreen?[/quote]

    Met een 21:9 TV of monitor is het weg maar kost ook wel wat en dat voor 1 game is het het niet waard , heb de game niet dus kan het niet testen of je met je instellingen van je tv iets kan beperken de balken .

    0
  3. User  avatar
    734 XP

    Heb de game ook gekocht en moest wel erg wennen aan de gameplay.
    Had een heel ander spel in gedachten.
    Het is een mix van verschillende gameplay elementen.
    Voor de rest ziet het grafisch erg mooi uit en geen laadtijden.

    0
  4. User  avatar
    75 XP

    Idd, de zwarte balk is wel jammer. Had gekeken in de settings, maar hier kun je niks aan veranderen.
    Mijn eerste indruk was dat het in het begin vooral erg cinematic was, maar dit begint nu te beteren denk ik. Anders erg mooie graphics, en indrukwekkend geluid. Denk wel als je de game uitgespeeld hebt dat het eentje is die onder het stof zal verdwijnen

    0
  5. User  avatar
    1042 XP

    De zwarten balken wisten we van te voren al.
    Heb gehoord dat als je echt ervoor gaat jagen, dat je dan platinum binnen 4 à 5 uur kan halen.
    Dus voor de trophyhunters is dit een gouden game.
    Ik haal hem wel als die 20 euro is :’), dan vind ik hem het wel waard.

    0
  6. User  avatar
    85 XP

    Hoi ik heb wel belangstelling om evt te ruilen tegen ac unity? Evt heb ik ook nog wel driveclub.

    0
  7. User  avatar
    4247 XP

    is de ps4 the order bundle een fysieke kopie of een digitale download ?

    0
  8. User  avatar
    169 XP

    [quote]De zwarten balken wisten we van te voren al.
    Heb gehoord dat als je echt ervoor gaat jagen, dat je dan platinum binnen 4 à 5 uur kan halen.
    Dus voor de trophyhunters is dit een gouden game.
    Ik haal hem wel als die 20 euro is :’), dan vind ik hem het wel waard.[/quote]
    Ik heb hem voor 20 euro op ebay gekocht.
    Krijg je een account en dan kan je hem uit de store downloaden en hewoon op je eigen account spelen

    0
  9. User  avatar
    734 XP

    [quote]is de ps4 the order bundle een fysieke kopie of een digitale download ?[/quote]
    Fysieke copie.
    Heb deze namelijk van iemand overgenomen.

    0