Topic: ps4 the order bundle vraag

23 februari 2015om 18:13

ik heb de ps4/the order bundle toch maar gehaald, iemand raadde die aan DUS BEDANKT GAST!!!!!!!!! ik weet alleen niet meer wie lol.
nou wil ik weten of de the order game die je erbij krijgt nou een fysieke kopie is, of een digitale download.
ik kan het antwoord nergens vinden en ik hoop er toch wel achter te komen lol.
dus ik hoop dat ik gouw wat hoor
alvast bedankt.

10 reacties

1. User  avatar
    90 XP

een vriend van me heeft laatst de bundel met the last of us gekocht. Hier zat gewoon een fysiek exemplaar bij, lijkt mij bij deze bundel dan ook wel zo te zijn, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

0
  2. User  avatar
    4247 XP

[quote]een vriend van me heeft laatst de bundel met the last of us gekocht. Hier zat gewoon een fysiek exemplaar bij, lijkt mij bij deze bundel dan ook wel zo te zijn, maar ik weet het natuurlijk niet zeker.[/quote]

thnx dude.!!!!!!!!!

toch wil ik het graag zeker weten lol

0
  3. User  avatar
    469 XP

volgens mij zit bij elke bundel een dysieke versie. bij de release werden killzone versies uit de bundels verkocht

0
  4. User  avatar
    632 XP

Je krijgt een dan de Game als een schijf, dus fysiek, zeker weten 🙂

0
  5. User  avatar
    386 XP

Ik had toendertijd ps4 killzone bundel, ook gewoon een schijfje

0
  6. User  avatar
    854 XP

gewoon een disk krijg je

bij de xbox one is het wel altijd een download code

0
  7. User  avatar
    4247 XP

ok thnx guys

0
  8. User  avatar
    4247 XP

ik heb hem en het is idd een fysieke versie.
    het spel zelf is alleen een beetje “meh”
    als ik de platinum heb verkoop ik hem
    het enige waar je tijd in moet steken van die platinum is dat je alle krantjes etc. moet oppakken. (de collectibles)
    de rest is poepie makkelijk.

0
  9. User  avatar
    4247 XP

en ik ben nu een platinum rijker.

0
  10. User  avatar
    551 XP

[quote]iemand raadde die aan DUS BEDANKT GAST!!!!!!!!! ik weet alleen niet meer wie lol.[/quote]

[i]Als je The Order 1886 wat lijkt zou ik zeker voor deze gaan:
    http://www.nedgame.nl/playstation-4/…86/3692737127/
    € 398,- bundle, krijg je het spel er zowat gratis bij aangezien een kale ps4 rond de € 385,- zit.

Laatst gewijzigd door roeloffzen; 16-02-15 om 10:14 [/i]

Haha was ik, graag gedaan 🙂 Bundle is altijd met fysiek exemplaar, heb ik vorig jaar gedaan met driveclub en iemand die ik ken met gta.

Dus als je the order hebt uitgespeeld heb ik de eerste optie tot koop neem ik aan? 😉

0