wat vinden jullie van deze editie , ik vind hem eigenlijk wel fk ziek. En ook goedkoop voor wat je krijgt ? Weet iemand of dit alleen in de uk kan gekocht worden of ook in nl
Topic: Dying light special edition £ 250.00
25 februari 2015om 12:04

Meer informatie: [url]http://www.psx-sense.nl/186809/dying-light-krijgt-een-wel-heel-bijzondere-en-peperdure-special-edition/[/url]
[quote]wat vinden jullie van deze editie , ik vind hem eigenlijk wel fk ziek. En ook goedkoop voor wat je krijgt ? Weet iemand of dit alleen in de uk kan gekocht worden of ook in nl[/quote]
Het is wel 250.000 hea… geen 250 XD
haha ja tis 250k xD dus ff een 2e hypotheekje erop en knallen maar
Ben ook bang dat je dacht dat het 250 was ipv. 250.000 haha.
Voor 250.000 bouw ik wel mijn eigen zombie mansion
Het is omgerekend 316.000 euro. Te ziek
voor 316.000 euro koop ik sown oude legertruck die bijna alles als brandstof kan gebruiken.
een paar echte katana’s, een mooie folding stock remington shotgun, een m4 met alle attachments die ik wil en een collectie machetes waar je u tegen zegt. EN een zombie proof shelter.oja en een leuke unica 6 revolver (uit bf4)
en ik huur buffy in als bodyguard lol
[quote]voor 316.000 euro koop ik sown oude legertruck die bijna alles als brandstof kan gebruiken.
een paar echte katana’s, een mooie folding stock remington shotgun, een m4 met alle attachments die ik wil en een collectie machetes waar je u tegen zegt. EN een zombie proof shelter.oja en een leuke unica 6 revolver (uit bf4)
en ik huur buffy in als bodyguard lol[/quote]
Zou buffy voor heel iets anders inhuren haha mja datben ik