Topic: season pass usa account

25 februari 2015om 18:36

ik heb een usa psn account als ik bijv de cod aw season pass koop in de USA store, kan ik deze dan op mijn europese account ook gebruiken? of moet ik dan eerst de DLC op mijn usa psn account downloaden? en dan kan ik het pas spelen op mijn europese account

3 reacties

1. User  avatar
    632 XP

als je het in de usa store koopt kun je het, alleen op je usa account gebruiken

0
  2. User  avatar
    469 XP

[quote]als je het in de usa store koopt kun je het, alleen op je usa account gebruiken[/quote]

maar als ik de dlc zelf download. kan het dan ook op dezelfde ps4 ook gespeeld worden door andere accounts?

0
  3. User  avatar
    9970 XP

[quote]maar als ik de dlc zelf download. kan het dan ook op dezelfde ps4 ook gespeeld worden door andere accounts?[/quote]

ja, maar dan moet je die ps4 als master instellen met je amerikaanse account.
    dan werkt je gedownloade content (ook plus, season pass etc) voor alle accounts die op die ps4 staan.

je moet uiteraard wel de juiste regio dlc aanschaffen voor je game. dus als je COD amerikaans is, dan kun je amerikaanse versie aanschaffen, is die europees, dan dus niet

0