Ik heb vandaag HAVOC dlc gekocht als ik op downloaden click download het 3 bestanden van 5 gig. Een daarvan installeer het automatisch maar andere 2 staat er “waiting for install”? Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik heb trouwens alles compleet gewist en opnieuw gedownload maar nog steeds ’t zelfde. Ingame heb ik geen maps en geen ex zombies.

Speel je op PS4? KAn zijn dat je aan het gamen was terwijl de DLC nog aan het downloaden was. Dan moet je simpelweg de game even afsluiten en pnieuw starten. Als het goed is zou de DLC dan gewoon moeten installeren (lees gekoppeld worden aan je hoofd install bestand)
Je moet het middelste bestand hebben qua grootte, die installeert automatisch
@jefreum: Nee, ik heb ’t spel niet opgestart en volgens mij PS4 opnieuw uit en aangezet nog steeds niks?
@ Wesley_PS: Je hebt 3 bestanden, als ik bij PSN store download dlc druk, dan download het alle 3 tegelijkertijd?
Ik snap het echt helemaal niks meer van een dlc gekocht en kan ’t uberhaubt niet spelen.
[quote]@jefreum: Nee, ik heb ’t spel niet opgestart en volgens mij PS4 opnieuw uit en aangezet nog steeds niks?
@ Wesley_PS: Je hebt 3 bestanden, als ik bij PSN store download dlc druk, dan download het alle 3 tegelijkertijd?
Ik snap het echt helemaal niks meer van een dlc gekocht en kan ’t uberhaubt niet spelen.[/quote]
Je moet alleen het grootste bestand hebben, die andere 2 hoef je niet te installeren
Je kan er inderdaad voor kiezen om er maar eentje te downloaden. Zoals Wesley_PS al zei; download de grootste en je kan het spelen.
Ik download het nu opnieuw kijken of het nu lukt.
Bij het opstarten van het spel wordt dit automatisch geinstalleerd.
Opnieuw opstarten van PS4 helpt niet, gewoon spel opstarten dan zie je “DLC geinstalleerd” melding linksboven verschijnen.
EDIT: Oh wacht, zie in je 1e bericht dat je de game wel al had gestart, sorry
Ik heb een ander vaag probleem. Een vriend van mij kocht de Havoc DLC en heeft deze met mij geshared. Ik heb toen alle drie de bestanden gedownd, twee blijven oneindig op waiting for install hangen. Nu komt het rare, kan de 4 maps en exo zombies probleemloos spelen, maar het nieuwe AE4 wapen kan ik niet kiezen op mijn account. Als ik inlog op zijn account is het wapen wel te kiezen. Van alles geprobeerd, opnieuw downen en installeren, restore licensen, switch user terwijl ik in de game zit, maar krijg het niet voor elkaar om zelf ook de AE4 gun te kiezen. Bij mij staat er alleen een download icoon bij de gun, die me naar de havoc dlc stuurt, maar die heb ik dus gewoon. Iemand anders dit probleem en is dit een fout of hoort dit juist zo? Zou wel bagger zijn, de gun is best dik 🙁
Ik heb met ps support gesproken en die hebben gezegt dat er een probleem is bij havoc dlc. Activision heeft hun een E-mail gestuurd dat ze op hoogte moeten zijn.
Bij dlc doenloaf het altijd automatisch 3 bestanden waarbij het alleen 1 installeerd en waar waiting 2 install staat dat kan je verwijderen.
Volgens moest ik deze stappen doen om de dlc te spelen.
Cod deleten > psn account deactiveren > ps4 resetten > Cod installeren > psn account activeren > Cod update installeren > havoc dlc downloaden en installeren.
Na deze stappen kan ik weer gaan spelen.
Vraagske: weegt die dlc nu echt 19 GB???
[quote]Vraagske: weegt die dlc nu echt 19 GB???[/quote]
Je hebt toch geen console meer?
[quote]Je hebt toch geen console meer?[/quote]
Jawel…
Tijdens mijn rust dagen of in de late avond speel ik nog eens af en toe. Mijn maten vanuit het leger zeiden dat ik ook nog een leven mag hebben… Ik heb maanden aan een stuk geen tv gekeken,geen internet, geen games… Mega vroeg gaan slapen en continue gaan fitnessen, lopen, fietsen, zwemmen… Vervolgens kreeg ik een blessure en heb ik ingezien dat ik wat teveel sportte. Ik had namelijk 160 km en 862 km gefietst op 3 weken tijd…
Anyways. Ik heb toch dik vooruitgang geboekt en eind 2015 ga ik zowizo mij laten inlijven. Ik heb al genoeg info en insiders in de army… En genoeg volk die achter mij staat. Het is hard met vallen en opstaan dus ben hier niet om ruzie te maken … Ik heb elke positieve kracht nodig nu. Elke dag km’s lopen, pompen, sit ups, sprinten enz is geen lachertje. Dus om je antwoord te beantwoorden; simpelweg, ja ik heb weer een ps4 en ja deze vraag was serieus …
[quote]Jawel…
Tijdens mijn rust dagen of in de late avond speel ik nog eens af en toe. Mijn maten vanuit het leger zeiden dat ik ook nog een leven mag hebben… Ik heb maanden aan een stuk geen tv gekeken,geen internet, geen games… Mega vroeg gaan slapen en continue gaan fitnessen, lopen, fietsen, zwemmen… Vervolgens kreeg ik een blessure en heb ik ingezien dat ik wat teveel sportte. Ik had namelijk 160 km en 862 km gefietst op 3 weken tijd…
Anyways. Ik heb toch dik vooruitgang geboekt en eind 2015 ga ik zowizo mij laten inlijven. Ik heb al genoeg info en insiders in de army… En genoeg volk die achter mij staat. Het is hard met vallen en opstaan dus ben hier niet om ruzie te maken … Ik heb elke positieve kracht nodig nu. Elke dag km’s lopen, pompen, sit ups, sprinten enz is geen lachertje. Dus om je antwoord te beantwoorden; simpelweg, ja ik heb weer een ps4 en ja deze vraag was serieus …[/quote]
Cool, het ga je goed dan daaro!! Dacht dat je toen zei dat je alles weg had gedaan.