Het officiële topic waar je al je Battlefield Hardline gerelateerde zaken en vragen kwijt kan.
Battlefield Hardline komt uit op de PS4, PS3, XONE, X360 en PC.
De releasedatum in Nederland is 19 maart 2015 (In de US 17 maart).
—
Naast de vraag of jullie Battlefield Hardline gaan kopen heb ik nog een vraag; kan je Battlefield Hardline in de US store kopen en hem dan al op 17 maart spelen? (En hoe zit het dan met PS Plus en eventuele DLC die ik koop?)
🙂

Ik zit nog te twijfelen of ik hem voor de PS4 of PC wil kopen …
Ik heb hem gepreordert op ps4 .
Deluxe edition gepreordert, daarnaast ga ik ook nog na ’n maandje premium aanschaffen.
Heb er zin in!
Ik ga trouwens ook zeker weer met DMF gamen, dus dan game ik ook ongetwijfeld samen met jou mee patrick!
Ook pre-order, ben benieuwd. Eerste BF voor mij 🙂
[quote]Ook pre-order, ben benieuwd. Eerste BF voor mij :)[/quote]
Als je iemand zoekt om mee te spelen, voeg me dan maar toe haha.
[quote]Als je iemand zoekt om mee te spelen, voeg me dan maar toe haha.[/quote]
Zal ik doen tzt! Beta was zeer vermakelijk, smaakte beetje naar mn counter-strike verleden vroeger op de pc tot anno 2005 🙂
Kreeg vanmiddag deze mail van bol.com
[i] Op 29 januari 2015 heb je bij ons onder bestelnummer xx de game Battlefield: Hardline besteld.
Bij een pre-order van deze game zou je drie extra Gold Battlepacks ontvangen. Helaas heeft de leverancier EA aangegeven dat de Gold Battlepacks niet meer worden geleverd bij de game. Je ontvangt op de releasedag van 19 maart dus alleen de standaard editie van Battlefield: Hardline.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice[/i]
Iemand dit ook bij een andere leverancier / pre-order gehad? En wat houden de gouden battlepacks eigenlijk in?
[quote]Kreeg vanmiddag deze mail van bol.com
[i] Op 29 januari 2015 heb je bij ons onder bestelnummer xx de game Battlefield: Hardline besteld.
Bij een pre-order van deze game zou je drie extra Gold Battlepacks ontvangen. Helaas heeft de leverancier EA aangegeven dat de Gold Battlepacks niet meer worden geleverd bij de game. Je ontvangt op de releasedag van 19 maart dus alleen de standaard editie van Battlefield: Hardline.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice[/i]
Iemand dit ook bij een andere leverancier / pre-order gehad? En wat houden de gouden battlepacks eigenlijk in?[/quote]
Serieus???
Open battlefield 4 lv een Beetje op en misschien ondervind je het antwoord lmao
[quote]Serieus???
Open battlefield 4 lv een Beetje op en misschien ondervind je het antwoord lmao[/quote]
Je lacht hem uit omdat hij een leven heeft buiten zijn PS4 en battlefield? Wat schattig.
Nog ’n weekje!
[quote]
Heb er zin in!
Ik ga trouwens ook zeker weer met DMF gamen, dus dan game ik ook ongetwijfeld samen met jou mee patrick![/quote]
Nice! Gezellig man 🙂
[quote]Serieus???
Open battlefield 4 lv een Beetje op en misschien ondervind je het antwoord lmao[/quote]
Als ik het had geweten had ik het niet gevraagd 😉
Nee eerste BF dus just wondering! Niet dat ik de pre-order ga cancellen natuurlijk maar was benieuwd wat die content inhield.
[quote]Als ik het had geweten had ik het niet gevraagd 😉
Nee eerste BF dus just wondering! Niet dat ik de pre-order ga cancellen natuurlijk maar was benieuwd wat die content inhield.[/quote]
Dit zijn extraatjes voor je wapens e.d. die je random krijgt bij het openen van de battlepacks. Denk aan silencers, magazijnen enz enz.
Nee ik ga geen BF meer kopen wacht lekker op Rainbow six , weer wat anders dan doelloos rond knallen 😉
[quote]Dit zijn extraatjes voor je wapens e.d. die je random krijgt bij het openen van de battlepacks. Denk aan silencers, magazijnen enz enz.[/quote]
Ah ok, thnx. Maar na verloop van tijd worden die ook vrijgespeeld?
Ik heb m’n pre-order ook staan. Was eerst niet echt overtuigd dat het in de multiplayer goed zou werken, maar heb op YouTube veel positieve berichten bekeken en ben door de beelden ook een stuk enthousiaster geworden.
De singleplayer lijkt me trouwens ook erg leuk, zijn er meer die deze zeker weten gaan spelen?
Voeg me gerust toe om samen te spelen. Ik heb een deel van hier nog wel in mijn lijst staan dacht ik.
[quote]Je lacht hem uit omdat hij een leven heeft buiten zijn PS4 en battlefield? Wat schattig.[/quote]
Ja daarom dat ik me binnenkort ga laten sponsoren voor top sport en een militaire carrière start op 2015. Ik vond het gewoon een domme opmerking maar mijn opmerking was ook dom moet ik geven …
Ik heb hem ook ge pre-orderd. Ben erg benieuwd!