Topic: Madden 2015 van EA vraag .

02 maart 2015om 23:53

Hoi ,
Ik zou willen weten hoe ik in Madden 2015 de ofline competitie kan vinden ?
Ik wil geen competitie tegen futteams maar de echte competitie gewoon voor de superbol .
Als iemand me kan helpen stuur PM of reageer hier .
Ik kan maar 1 wedstrijd keizen of de finale .
Thnx

4 reacties

1. User  avatar
    13 XP

Als het goed is, is er een Play Now optie. Als je het via de PS store hebt gekocht, moet je even kijken bij information van het spel of het spel volledig gedownload is.

0
  2. User  avatar
    4 XP

Als het goed is staat er onder het tabblad “Play” een blokje “Connected Franchise” dit is de career mode van madden. Hier kan je kiezen om een speler, een coach of een clubeigenaar te zijn, elk met zijn eigen bevoegdheden. Dit kan trouwens ook een online seizoen zijn! Dus let op je instellingen!

0
  3. User  avatar
    5761 XP

[quote]Als het goed is staat er onder het tabblad “Play” een blokje “Connected Franchise” dit is de career mode van madden. Hier kan je kiezen om een speler, een coach of een clubeigenaar te zijn, elk met zijn eigen bevoegdheden. Dit kan trouwens ook een online seizoen zijn! Dus let op je instellingen![/quote]

Deze heb ik al gevonden maar zit er ook een competitie in zoals bij Fifa waar je gewoon zonder career mode een competitie kan beginnen offline ?

0
  4. User  avatar
    5761 XP

Okidoki ik heb het gevonden .

0