Topic: Dying light DLC

05 maart 2015om 13:29

Ik gaf gister al aan op een bericht over dying light dat ik nog een dlc code over heb voor de Ultimate Survivor Bundle.

Is der iemand die de game bezit het ongeluk heeft deze code niet te hebben en toch intresten heeft laat dan je psn achter en ik stuur hem je op.

Voorwaarde is allen dat je hem echt zelf gaat gebruiken en niet voor een vriend of wat dan ook.

Ik geef hem weg om iemand van de psx communitie blij te maken anders had ik hem wel gewoon op Gezichtsbook of weet ik ut wat gezet.

Bij veel reacties kies ik gewoon een random user uit die hem kan hebben.

mvg,
SolitJ

5 reacties

  1. User  avatar
    4247 XP

    gezichtsboek…….. lol.
    er zijn nog goede mensen in de wereld, had ik deze game maar lol.

    0
  2. User  avatar
    632 XP

    Heb de Game maandag gekocht, waar 3 bonus codes bij waren, en juist de code van Ultimate Survivor was verlopen 🙁 ,
    met vriendelijke groeten wacht ik op antwoord van jou 🙂

    0
  3. User  avatar
    410 XP

    [quote]Heb de Game maandag gekocht, waar 3 bonus codes bij waren, en juist de code van Ultimate Survivor was verlopen 🙁 ,
    met vriendelijke groeten wacht ik op antwoord van jou :)[/quote]

    De Ultimate Survivor code is NIET verlopen. Je moet gewoon wachten tot 10 maart en dan kan je hem wel gebruiken.

    0
  4. User  avatar
    138 XP

    Aardig van je man !

    Als de gene boven mij hem niet meer wil / of zijn code is niet verlopen)

    zou ik hem erg graag willen! ik hoor het wel.

    gr

    0
  5. User  avatar
    358 XP

    [quote]Ik gaf gister al aan op een bericht over dying light dat ik nog een dlc code over heb voor de Ultimate Survivor Bundle.

    Is der iemand die de game bezit het ongeluk heeft deze code niet te hebben en toch intresten heeft laat dan je psn achter en ik stuur hem je op.

    Voorwaarde is allen dat je hem echt zelf gaat gebruiken en niet voor een vriend of wat dan ook.

    Ik geef hem weg om iemand van de psx communitie blij te maken anders had ik hem wel gewoon op Gezichtsbook of weet ik ut wat gezet.

    Bij veel reacties kies ik gewoon een random user uit die hem kan hebben.

    mvg,
    SolitJ[/quote]

    Ik zou hem wel willen hebben.. Als je hem nog hebt?

    MVG,

    0