(Marktplaats link voor plaatjes: [url]http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-3/m906257491-playstation-3-rpg-edition-30-games-2-move-controllers.html[/url] )
Hallo mensen,
Ik doe mijn PlayStation 3 na een lange tijd van spelen met veel plezier weg.
De 31 games bestaan voornamelijk uit RPG’s, waaronder een aantal nu moeilijk verkrijgbare:
Tales of Xilia (Day One Edition met Character Book en soundtrack CD)
Dark Souls Limited Edition (met Hardcover Artwork Book en soundtrack CD)
Bioshock 2 (Rapture Edition – met Hardcover Artwork Book)
Final Fantasy XIII
Folklore
Dragon Age II
White Knight Chronicles
Castlevania
Demon’s Souls
Prince of Persia: Forgotten Sands
Naruto Ultimate Ninja Storm
Naruto Ultimate Ninja Storm 2
Eternal Sonata
Bayonetta
Ninja Gaiden 2
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Rayman Legends
Killer is Dead
Dragon’s Dogma
Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX
Disgaea 3
inFamous
The Elder Scrolls IV: Oblivion – Game of the Year Edition
Street Fighter IV
Resistance
Need for Speed Shift
RAGE
NBA2K11
Dark Kingdom
Sports Champions
Soul Calibur V
Ik verkoop alleen het pakket in zijn geheel. Deze collectie staat garant voor uren en uren speelplezier. Er zitten een paar gebruikskrasjes op de PS3, en het hoesje van Tales of Xillia is een beetje kapot. Die heb ik dan ook tweedehands gekocht, en ik wist niet dat het in die staat verkeerde. Voor de rest ziet alles er netjes en zoals het hoort uit. De harde schijf is 80 gigabyte, en je krijgt er 1 reguliere controller bij.
Je koopt het van een echte gamer, dus alles is goed verzorgd. Dat betekent ook dat ik weet hoeveel deze collectie waard is. Voor 175 gaat alles direct weg. Doe een eerlijk, goed bod, en alles is van jou!

Als ik jouw was zou ik “na een lange tijd van spelen” en “van een echte gamer” weghalen aangezien het een oud (fat) model is van 80gig en dus een paar jaar oud is en dus niet het eeuwige leven meer zal hebben 😉
Verder leuk pakket, kom je vast vanaf! Heb destijds ook mijn ps3 en alles in 1x verkocht
Nette collectie. Jammer genoeg heb ik alleen Xillia nog niet in mijn collectie.. Maar ik denk zomaar dat je hier niet lang mee in je maag gaat zitten. Succes met de verkoop…
[quote]Nette collectie. Jammer genoeg heb ik alleen Xillia nog niet in mijn collectie.. Maar ik denk zomaar dat je hier niet lang mee in je maag gaat zitten. Succes met de verkoop…[/quote]
Hahaha, thankss 🙂 Ik hoop het ook niet!
Bump: Game erbij, Soul Calibur V! De teller staat nu dus op 31 games. Also, prijs wat verlaagd!