voordat ik begin wil ik zeggen dat ik niet denk dat ik de allerbeste bf speler ooit ben. ik weet heus wel dat ik geen bf messias ben. ik heb veel bf4 op de ps3 gespeeld. en als ik op dat platform de game speel en verlies komt dat meestal omdat mijn team een stelletje mongolen zijn of ik heb me dag niet ofzo. nou ben ik de game al een paar dagen op me nieuwe ps4 aan het spelen en ik ben erachter dat de maps van de game niet ontworpen zijn voor 64 spelers. dat denk ik omdat ik nergens kan lopen, staan, zitten of liggen zonder een of ander dodelijk projectiel tegen mijn hoofd te krijgen. ik snap dat je in een game als bf (of cod) (erg) veel doodgeschoten word en dat accepteer ik, maar het verschil tussen de twee games is zo groot dat het niet leuk meer is. ik denk dat het te veel spelers zijn omdat er altijd wel iemand achter je staat ALTIJD!!!! waar je ook bent, er is altijd iemand die binnen een paar seconden op je schiet. nou is er meer dan genoeg ruimte op de maps van bf4 voor zoveel spelers maar de makers (de mongolen dat ze zijn) hebben niet beseft dat iedereen altijd op dezelfde plekken rond gaat lopen. want iedereen wilt natuurlijk op het beste sniperplekje zitten, de m-com stations opblazen, de conquest vlaggen veroveren het beste camp-plekje hebben etc. etc. en m et 64 spelers zijn er gewoon niet genoeg van die plekken. en dan lopen naast dat alle plekken bezet zijn ook nog eens per team een dozijn spelers rond die gewoon voor algemene chaos zorgen. en de game is al chaotisch genoeg zonder die extra 24 spelers die voor chaos zorgen. ik wil nog effe (voordat ik eindig) benadrukken dat dat EXTRA chaos is. en dan krijg je een cod factor die je niet in bf wil zien.
nou effe serieus reageren jongens. graag on topic blijven en niet gaan trollen schelden. ik heb geen zin in negativiteit.

Daar heb ik helemaal geen last van.
Heey Peter01,
ik begrijp dat de overstap van de PS3 naar de PS4 een grote was. Zelf heb ik die vorig jaar ook gemaakt en in het begin is het voor ieder altijd even wennen. Van 24 man naar 64 man Conquest is een groot verschil, je moet meer opletten, maar hebt als voordeel dat je meer mensen kan killen. Wat je noemt dat je nergens een plekje kan vinden om te healen en te schuilen snap ik niet, zelf heb ik daar geen enkel probleem mee namelijk. Een chaos vind ik het vaak alleen op Opération Locker rond de C vlag, maar dan ga ik zelf altijd naar buiten de sneeuw in, waar het veel rustiger is.
als je 64 spelers te veel vind join je toch een 32 speler server. En voor Conquest vind ik persoonlijk 64 man perfect als je weet waar je spelers kan verwachten en niet overal blind in gaat is dit prima te doen. Ook vind ik de maps dusdanig groot dat 64 man geen probleem hoeft te zijn. Vind het een beetje kort door de bocht om de makers van BF mongolen te noemen terwijl je duidelijk nog moet wennen aan 64 man in plaats van 24. Geeft het wat tijd went vanzelf 🙂
ik zie jullie punt. maar toch durf ik te wedden dat de maps van hardline anders worden.
dat ik niet hetzelfde probleem heb met de volgende bf.
het is een beetje hetzelfde als touchscreen. ze doen het omdat het kan, en niet omdat het wat toevoegt.
en een 32 man server is veel moeilijker te vinden in een game die al meer dan een jaar oud is. wat eigenlijk doodzonde is want bf4 is nu beter dan ie ooit was.
Oke voor mij geen probleem gewoon goed kijken en een goede headset op.
dan weetje ook als er mensen achter je staan
Hoe meer mensen hoe meer je er kunt killen zeg ik maar. haha.
Maar ik vind 64 man conquest wel meevallen, ik denk dat je benadering anders moet zijn. Tuurlijk zijn er maps die wat minder tot hun recht komen met 64 man. Operation locker bijvoorbeeld, ik vind die clusterfuck helemaal niks aan. En als je voorbij die centrale vlag bent met je team, dan kan je de tegenpartij vastzetten bij hun basis en baserapen die handel.
Ga bijvoorbeeld nooit een vlag in je 1tje veroveren wanneer er geen teamgenoten in de buurt zijn. De kans namelijk dat er al vijanden bij die vlag zitten is erg groot, aangezien ze daar ook kunnen spawnen.
al met al, ik speelde nooit conquest op ps3 vanwege het geringe aantal spelers. vond dat niet veel aan. Je moet gewoon wennen aan de drukte en hou je mini map goed in de gaten.
ik krijg hier wel positief commentaar/advies thnx guys.
hoe vind je een 32 man server ?
Gewoon een beetje oefenen, oefening baart kunst.
Dusja ik zal gewoon blijven spelen!