Hoi, ik wou ff laten weten dat Dixons een dikke actie heeft waarmee je een 20 euro kortingscode kan krijgen.
[url]www.dixons.nl/lente[/url]Je moet 4 vrienden via email (of gewoon jezelf) een 7,50 euro kortingscode sturen, deze moeten zij vervolgens activeren. Als alle 4 de codes geactiveerd zijn, krijg jij 20 euro korting. Even wat gedoe maar dan heb je ook wat. De actie geld tot en met 8 maart dus je moet snel zijn.
Ik heb het besteed om de Battlefield Hardline Deluxe edition te kopen voor 50 euro i.p.v. 70 euro. 🙂 Let trouwens wel op dat je aankoopbedrag 60 euro+ moet zijn, de meeste games zijn bij Dixons echter 59,99 euro dus moet je er iets goedkoops bijkopen.
Ik heb overigens ook nog die 7,50 euro kortingscodes liggen. Mocht iemand eentje willen, stuur maar een PM.

[quote]Hoi, ik wou ff laten weten dat Dixons een dikke actie heeft waarmee je een 20 euro kortingscode kan krijgen.
[url]www.dixons.nl/lente[/url]
Je moet 4 vrienden via email (of gewoon jezelf) een 7,50 euro kortingscode sturen, deze moeten zij vervolgens activeren. Als alle 4 de codes geactiveerd zijn, krijg jij 20 euro korting. Even wat gedoe maar dan heb je ook wat. De actie geld tot en met 8 maart dus je moet snel zijn.
Ik heb het besteed om de Battlefield Hardline Deluxe edition te kopen voor 50 euro i.p.v. 70 euro. 🙂 Let trouwens wel op dat je aankoopbedrag 60 euro+ moet zijn, de meeste games zijn bij Dixons echter 59,99 euro dus moet je er iets goedkoops bijkopen.
Ik heb overigens ook nog die 7,50 euro kortingscodes liggen. Mocht iemand eentje willen, stuur maar een PM.[/quote]
Hier bij ons is Dixons niet serieus te nemen qua games….geloof dat hun nieuwste game FIFA ’12 is….Schiet hier niet op dus.
Dan nog zijn ze te duur,dixons blijf daar weg.
Mwa jongens, hij heeft gwn een goeie deal. de Deluxe edition is over minimaal 70 euro dusja. Ik heb zelf een extra ps4 controller gekocht voor 40 euro :).