Topic: GTAV – Nice Bicycle Riding

08 maart 2015om 22:36

Beste leden van PSX-Sense.nl
Ik heb al een tijdje een kanaal met een vriend en we proberen deze een beetje van de grond te tillen. Dus vandaar dat ik mijn nieuwste creatie even wil delen met jullie 🙂

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

GTA V – Nice Bicycle Riding

9 reacties

  1. User  avatar
    2766 XP

    Leuk gemonteerd, maar wat verschrikkelijk saai. Heb met moeite het hele filmpje gekeken in de hoop dat er nog iets zou gebeuren, maar helaas.

    0
  2. User  avatar
    400 XP

    [quote]Leuk gemonteerd, maar wat verschrikkelijk saai. Heb met moeite het hele filmpje gekeken in de hoop dat er nog iets zou gebeuren, maar helaas.[/quote]

    Vriendschap gebeurt

    0
  3. User  avatar
    2442 XP

    [quote]Vriendschap gebeurt[/quote]

    Dat het bestaat in GTA Online 😛

    Maar ik had aan de titel verwacht dat er wat meer wat gestunt en dat soort zaken. Maar op zich goed dat je laat zien dat GTA V een game is met meer dan alleen zinloos geweld.

    0
  4. User  avatar
    400 XP

    [quote]Dat het bestaat in GTA Online 😛

    Maar ik had aan de titel verwacht dat er wat meer wat gestunt en dat soort zaken. Maar op zich goed dat je laat zien dat GTA V een game is met meer dan alleen zinloos geweld.[/quote]

    Thanks 🙂 yes dat was precies het idee. Gewoon lekker fietsen in het mooie San Andreas. Geen gekkigheid, gewoon mooi genieten van de natuur.
    En dan zeggen ze dat je van GTA een moordende moordenaar word 😉

    0
  5. User  avatar
    29 XP

    Hahah ik vind het wel komisch, met het muziekje eronder lijkt het een soort van parodie ofzoiets. Leuk bedacht en gedaan iig!

    0
  6. User  avatar
    400 XP

    [quote]Hahah ik vind het wel komisch, met het muziekje eronder lijkt het een soort van parodie ofzoiets. Leuk bedacht en gedaan iig![/quote]

    Dankjewel 😀

    0
  7. User  avatar
    28 XP

    Nee nice gemaakt man ook leuk met die foto’s 👌
    ( hoe heb je die fietsen achterin gekregen en hoe kan het dan ze er niet uit vallen?)

    Haha succes verder met je youtube account 🙂

    0
  8. User  avatar
    400 XP

    [quote]Nee nice gemaakt man ook leuk met die foto’s 👌
    ( hoe heb je die fietsen achterin gekregen en hoe kan het dan ze er niet uit vallen?)

    Haha succes verder met je youtube account :)[/quote]

    Thanks! Zoals je ziet in de video moet je ze er gewoon in jumpen. het probleem is wel dat je vanaf een heuveltje of iets dergelijks erin moet zodat je ietsje hoger zit dan de auto. Het kostte ons best nog wel lang om ze er alle 2 goed in te krijgen, en soms vielen ze er idd wel eens uit. Maar gelukkig kon ik dat er gewoon uit knippen 😛

    0
  9. User  avatar
    28 XP

    [quote]Thanks! Zoals je ziet in de video moet je ze er gewoon in jumpen. het probleem is wel dat je vanaf een heuveltje of iets dergelijks erin moet zodat je ietsje hoger zit dan de auto. Het kostte ons best nog wel lang om ze er alle 2 goed in te krijgen, en soms vielen ze er idd wel eens uit. Maar gelukkig kon ik dat er gewoon uit knippen :P[/quote]

    Ik zal het vanmiddag eens proberen 🙂 dankjewel. En zet binnenkort gewoon weer een filmpje erop is toch best leuk 🙂

    0