Beste leden van PSX-Sense.nl
Ik heb al een tijdje een kanaal met een vriend en we proberen deze een beetje van de grond te tillen. Dus vandaar dat ik mijn nieuwste creatie even wil delen met jullie 🙂
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
GTA V – Nice Bicycle Riding

Leuk gemonteerd, maar wat verschrikkelijk saai. Heb met moeite het hele filmpje gekeken in de hoop dat er nog iets zou gebeuren, maar helaas.
[quote]Leuk gemonteerd, maar wat verschrikkelijk saai. Heb met moeite het hele filmpje gekeken in de hoop dat er nog iets zou gebeuren, maar helaas.[/quote]
Vriendschap gebeurt
[quote]Vriendschap gebeurt[/quote]
Dat het bestaat in GTA Online 😛
Maar ik had aan de titel verwacht dat er wat meer wat gestunt en dat soort zaken. Maar op zich goed dat je laat zien dat GTA V een game is met meer dan alleen zinloos geweld.
[quote]Dat het bestaat in GTA Online 😛
Maar ik had aan de titel verwacht dat er wat meer wat gestunt en dat soort zaken. Maar op zich goed dat je laat zien dat GTA V een game is met meer dan alleen zinloos geweld.[/quote]
Thanks 🙂 yes dat was precies het idee. Gewoon lekker fietsen in het mooie San Andreas. Geen gekkigheid, gewoon mooi genieten van de natuur.
En dan zeggen ze dat je van GTA een moordende moordenaar word 😉
Hahah ik vind het wel komisch, met het muziekje eronder lijkt het een soort van parodie ofzoiets. Leuk bedacht en gedaan iig!
[quote]Hahah ik vind het wel komisch, met het muziekje eronder lijkt het een soort van parodie ofzoiets. Leuk bedacht en gedaan iig![/quote]
Dankjewel 😀
Nee nice gemaakt man ook leuk met die foto’s 👌
( hoe heb je die fietsen achterin gekregen en hoe kan het dan ze er niet uit vallen?)
Haha succes verder met je youtube account 🙂
[quote]Nee nice gemaakt man ook leuk met die foto’s 👌
( hoe heb je die fietsen achterin gekregen en hoe kan het dan ze er niet uit vallen?)
Haha succes verder met je youtube account :)[/quote]
Thanks! Zoals je ziet in de video moet je ze er gewoon in jumpen. het probleem is wel dat je vanaf een heuveltje of iets dergelijks erin moet zodat je ietsje hoger zit dan de auto. Het kostte ons best nog wel lang om ze er alle 2 goed in te krijgen, en soms vielen ze er idd wel eens uit. Maar gelukkig kon ik dat er gewoon uit knippen 😛
[quote]Thanks! Zoals je ziet in de video moet je ze er gewoon in jumpen. het probleem is wel dat je vanaf een heuveltje of iets dergelijks erin moet zodat je ietsje hoger zit dan de auto. Het kostte ons best nog wel lang om ze er alle 2 goed in te krijgen, en soms vielen ze er idd wel eens uit. Maar gelukkig kon ik dat er gewoon uit knippen :P[/quote]
Ik zal het vanmiddag eens proberen 🙂 dankjewel. En zet binnenkort gewoon weer een filmpje erop is toch best leuk 🙂